Takip et
Alper Kaşkaya
Alper Kaşkaya
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
erzincan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İletişim Becerilerinin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi.
İ AYDOĞAN, A KAŞKAYA
Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 30 (1), 2010
782010
Piaget`nin Duyuşsal ve Bilişsel Gelişim Kuramı
Z Selçuk, M Kandemir, A Kaşkaya, M Palancı
Pegem Akademi, 2015
57*2015
The Effect of School and Teacher Themed Movies on Pre-service Teachers' Professional Attitudes and Perceived Self-Efficacy.
A Kaskaya, I Unlu, MS Akar, M Ozturan Sagirli
Educational Sciences: Theory and Practice 11 (4), 1778-1783, 2011
432011
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin değer eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
Ü İhsan, A KAŞKAYA
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 7 (4), 2656-2679, 2018
422018
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.
İ ÜNLÜ, A KAŞKAYA, MF KIZILKAYA
Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (2), 2017
422017
İlkokul Türkçe ders kitaplarının değer aktarımı açısından incelenmesi
A Kaşkaya, T Duran
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 417-441, 2017
382017
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
EFE Nurten, MÖ SAĞIRLI, Ü İhsan, A Kaşkaya
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 227-238, 2009
38*2009
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisi
A Kaşkaya, İ Ünlü, MS Akar, M Özturan Sağırlı
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimler 11 (4), 1765-1783, 2011
282011
Sınıf öğretmenliği bölümünde okuyan öğrencilerin topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin tutumlarının diğer bölümler ile karşılaştırılması (Erzincan Üniversitesi örneği). 9
B Çoban, A Kaşkaya, Ö Ağırbaş
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 20-22, 2010
272010
An evaluation of factors affecting decision making among 4th grade elementary school students with low socio-economic status
A Kaşkaya, Ş Calp, O Kuru
International Electronic Journal of Elementary Education 9 (4), 787-808, 2017
212017
Öğretmen yeterlikleri kapsamında yapılan araştırmaların konu, amaç, yöntem ve sonuçları açısından değerlendirilmesi
A Kaşkaya
Kuram ve uygulamada eğitim bilimleri 12 (2), 789-805, 2012
212012
Beyin etkileme metodu destekli öğretim ile akıcı okuma ve okuduğunu anlamanın geliştirilmesi: Bir eylem araştırması
A Kaşkaya
Eğitim ve Bilim 41 (185), 2016
162016
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliliklerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
İ Ünlü, A Kaşkaya, MK Coşkun
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 214-228, 2017
142017
Improving reading fluency and reading comprehension with NIM-assisted teaching: An activity research
A Kaşkaya
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 41 (185), 2016
142016
Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersi’nin Uygulanmasına Yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
C Eraslan, Kaşkaya
Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi 27 (80), 294-325, 2011
132011
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının pedagojik inançları ve eleştirel yansıtma becerileri üzerine etkisi
A Kaşkaya
Ankara: Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayınlanmamış doktora …, 2013
122013
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin kâğıttan ve ekrandan okuduğunu anlama becerilerinin sınanması; Öğretmen ve öğrenci görüşleri
O Kuru, A Kaşkaya, Ş Calp
Sosyal Bilimler Dergisi 7 (13), 70-84, 2017
112017
Örgütsel değişim sürecinde öğretim liderliği
A Kaşkaya
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2007
82007
Examining the Technological Pedagogical Field Knowledge Competencies of Social Sciences Teacher Candidates according to Some Variable
M Coşkun
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 2017
62017
Evaluation of the Research in the Scope of the Proficiency of Teachers in Terms of Subject, Aim, Method, and Results.
A Kaskaya
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (2), 800-805, 2012
62012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20