İlköğretim Okulu Yöneticilerinin İletişim Becerilerinin Yönetici ve Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. İ AYDOĞAN, A KAŞKAYA Gazi University Journal of Gazi Educational Faculty (GUJGEF) 30 (1), 2010 | 77 | 2010 |
Piaget`nin Duyuşsal ve Bilişsel Gelişim Kuramı Z Selçuk, M Kandemir, A Kaşkaya, M Palancı Pegem Akademi, 2015 | 57* | 2015 |
The Effect of School and Teacher Themed Movies on Pre-service Teachers' Professional Attitudes and Perceived Self-Efficacy. A Kaskaya, I Unlu, MS Akar, M Ozturan Sagirli Educational Sciences: Theory and Practice 11 (4), 1778-1783, 2011 | 43 | 2011 |
Sosyal bilgiler öğretmenlerinin değer eğitimine ilişkin görüşlerinin incelenmesi Ü İhsan, A KAŞKAYA Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 7 (4), 2656-2679, 2018 | 42 | 2018 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. İ ÜNLÜ, A KAŞKAYA, MF KIZILKAYA Journal of Kirsehir Education Faculty 18 (2), 2017 | 42 | 2017 |
Öğrenme stratejilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi EFE Nurten, MÖ SAĞIRLI, Ü İhsan, A Kaşkaya Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 227-238, 2009 | 38* | 2009 |
İlkokul Türkçe ders kitaplarının değer aktarımı açısından incelenmesi A Kaşkaya, T Duran Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 417-441, 2017 | 37 | 2017 |
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının mesleki tutumlarına ve öz yeterlik algılarına etkisi A Kaşkaya, İ Ünlü, MS Akar, M Özturan Sağırlı Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimler 11 (4), 1765-1783, 2011 | 28 | 2011 |
Sınıf öğretmenliği bölümünde okuyan öğrencilerin topluma hizmet uygulamaları dersine ilişkin tutumlarının diğer bölümler ile karşılaştırılması (Erzincan Üniversitesi örneği). 9 B Çoban, A Kaşkaya, Ö Ağırbaş Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 20-22, 2010 | 26 | 2010 |
An evaluation of factors affecting decision making among 4th grade elementary school students with low socio-economic status A Kaşkaya, Ş Calp, O Kuru International Electronic Journal of Elementary Education 9 (4), 787-808, 2017 | 21 | 2017 |
Öğretmen yeterlikleri kapsamında yapılan araştırmaların konu, amaç, yöntem ve sonuçları açısından değerlendirilmesi A Kaşkaya Kuram ve uygulamada eğitim bilimleri 12 (2), 789-805, 2012 | 21 | 2012 |
Beyin etkileme metodu destekli öğretim ile akıcı okuma ve okuduğunu anlamanın geliştirilmesi: Bir eylem araştırması A Kaşkaya Eğitim ve Bilim 41 (185), 2016 | 16 | 2016 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliliklerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi İ Ünlü, A Kaşkaya, MK Coşkun Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 214-228, 2017 | 14 | 2017 |
Improving reading fluency and reading comprehension with NIM-assisted teaching: An activity research A Kaşkaya EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE 41 (185), 2016 | 14 | 2016 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi Dersi’nin Uygulanmasına Yönelik Öğretim Üyesi Görüşleri: Sorunlar ve Çözüm Önerileri C Eraslan, Kaşkaya Atatürk Araştırma Merkezi Dergisi 27 (80), 294-325, 2011 | 13 | 2011 |
Okul ve öğretmen içerikli sinema filmlerinin öğretmen adaylarının pedagojik inançları ve eleştirel yansıtma becerileri üzerine etkisi A Kaşkaya Ankara: Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yayınlanmamış doktora …, 2013 | 12 | 2013 |
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin kâğıttan ve ekrandan okuduğunu anlama becerilerinin sınanması; Öğretmen ve öğrenci görüşleri O Kuru, A Kaşkaya, Ş Calp Sosyal Bilimler Dergisi 7 (13), 70-84, 2017 | 11 | 2017 |
Örgütsel değişim sürecinde öğretim liderliği A Kaşkaya Yayımlanmamış yüksek lisans tezi, Erciyes Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2007 | 8 | 2007 |
Examining the Technological Pedagogical Field Knowledge Competencies of Social Sciences Teacher Candidates according to Some Variable M Coşkun Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 2017 | 6 | 2017 |
Evaluation of the Research in the Scope of the Proficiency of Teachers in Terms of Subject, Aim, Method, and Results. A Kaskaya Educational Sciences: Theory and Practice 12 (2), 800-805, 2012 | 6 | 2012 |