EFL instructors' perception and practices on learner autonomy in some Turkish universities G Doğan, İH Mirici Journal of Language and Linguistic Studies 13 (1), 166-193, 2017 | 81 | 2017 |
Bazı Türk üniversitelerindeki İngilizce okutmanlarının öğrenen özerkliğine yönelik algı ve uygulamaları G Doğan Yayınlanmış yüksek lisans tezi). Hacettepe Üniversitesi, Ankara, 2015 | 7 | 2015 |
The effect of gender and l2 proficiency on learners’ motivational dispositions and vision G Doğan International Journal of Language Academy 5 (3), 66-83, 2017 | 6 | 2017 |
Düşünce inşacısı olarak dilin toplumsal cinsiyet eşitsizliği üzerindeki rolü G Doğan Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020 | 2 | 2020 |
CİNSİYETÇİ DİLİ FRANSIZ POSTYAPISALCI FEMİNİZM İLE DÖNÜŞTÜRMEK G DOĞAN Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (2), 87-93, 2021 | 1 | 2021 |
A Rare Case Presenting with “Bloody Tears”: Idiopathic Unilateral Hemolacria G Doğan, SA Çamlar, K Eliaçık, E Ayintap, M Helvacı ANATOLIAN JOURNAL OF GENERAL MEDICAL RESEARCH 31 (3), 428-431, 2021 | | 2021 |
OTOMOBİLLEŞEN ERİL KENTLER VE YÜRÜYEN AKIŞKAN DİŞİL BEDENLER G DOĞAN Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 315-331, 2021 | | 2021 |