Takip et
Alparslan özmen
Alparslan özmen
Pazarlama Yardımcı Doçenti, Afyon Kocatepe Üniversitesi
aku.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Müşteri değerinin, müşteri tatmini, marka sadakati ve müşteri ilişkileri yönetimi performansı üzerindeki etkilerinin incelenmesine yönelik bir araştırma
B Onaran, ZA Bulut, A Özmen
Business and Economics Research Journal 4 (2), 37-53, 2013
1382013
Stratejik Küresel Pazarlama
N Timur, A Özmen
Efil Yayınevi, 2009
512009
Siyasal Pazarlama Faktörlerinin Seçmen Eğilimleri Üzerindeki Etkileri: Afyonkarahisar İl Merkezinde Bir Uygulama
A Özmen, B Topçu, H Öcal, B Yüksel
e-Journal of New World Sciences Academy 6 (4), 400-421, 2011
272011
Marka kavramı ve tüketicilerin markaya bakış açısı
A Özmen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
232003
Afyonkarahisar İl Merkezinde Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti Araştırması
N Şensoy, A Özmen, N Doğan, A Ercan, HS Karabekir
Journal of Clinical and Analytical Medicine 5 (1), 29-34, 2014
192014
The effects of servicescape on the emotional states and behavioural responses of hotel guests
A Avan, A Uyar, Ö Zorlu, A Özmen
Anatolia 30 (3), 303-315, 2019
182019
A study to investigate the effect of customer value on customer satisfaction, brand loyalty and customer relationship management performance
B Onaran, ZA Bulut, A Ozmen
Business and Economics Research Journal 4 (2), 1-37, 2013
182013
Şehir markalamasında duygusal yaklaşım: Deneyimsel pazarlama
A Özmen
Internatıonal Conference on Eurasıan Economıes 23 (0), 298-304, 2016
162016
Termal turizm işletmelerinde satış çabalarının müşteri üzerindeki etkinlik boyutlarının incelenmesi ve Afyon ilinde bir uygulama
A Özmen
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal …, 1995
91995
The interaction between customer experience, satisfaction and positive word of mouth: A study on city marketing in Afyonkarahisar
A Özmen, İY Ögel
Contemporary Issues in Business Economics and Finance 104, 105-121, 2020
72020
’Hizmet Pazarlaması Stratejik Bir Yaklaşımla
B Onaran, A Özmen
Efil Yayınevi, Ankara, 2017
72017
The Relationship Between Employees' Perceptions Towards Sectoral Reputation And Corporate Reputation In Health Care Institutions And The Effective Factors
T Çakır, A Özmen, İ Doğan
Journal of Yasar University 9 (3), 6083-6098, 2014
72014
Kuşaklar bağlamında marka aşkının marka sadakatine etkisi: Afyonkarahisar’da bir araştırma
A Özmen, ZG Kocakuş
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (4), 4323-4339, 2020
62020
The Effect of Occupational Health and Safety Applications on the Corporate Image Perception of Employees
NE Barın, A Özmen
PROCEEDING BOOK, 44, 2015
42015
ULUSLARARASI PAZARLARDA ÜRÜN ADAPTASYONUNUN İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ İLİŞKİSİ: KOBİ’LERDE BİR UYGULAMA
F Öz, A Özmen
Selçuk Üniversitesi Akşehir Meslek Yüksekokulu Sosyal Bilimler Dergisi, 1-14, 2022
22022
ÜRÜN ADAPTASYONU İLE İHRACAT PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİ: MOBİLYA, HAZIR GİYİM VE DERİ SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA.
F ÖZ, A ÖZMEN
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Social Science Institute 11 (29), 2019
22019
Marka Kavramı ve Tüketicinin Markaya Bakış Açısı
A Özmen
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Doktora Tezi, 2003
22003
The relationship between product adaptation and export performance: a research on the furniture, ready-to-wear, and leather sectors
F ÖZ, A ÖZMEN
Mehmet Akif Ersoy University, 2020
12020
KOBİ’ler İçin Temel Markalaşma Rehberi
H Kayabaşı, A Özmen
12014
Postmodern Tüketicilerin Materyalist Eğilimleri ve Marka Tutumlarının Moda Ürünlerini Satın Alma Kararı Üzerindeki Rolü
A Özmen, SK Tekin
Journal of Applied And Theoretical Social Sciences 5 (3), 303-324, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20