Follow
Alparslan özmen
Alparslan özmen
Pazarlama Yardımcı Doçenti, Afyon Kocatepe Üniversitesi
Verified email at aku.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Müşteri değerinin, müşteri tatmini, marka sadakati ve müşteri ilişkileri yönetimi performansı üzerindeki etkilerinin incelenmesine yönelik bir araştırma
B Onaran, ZA Bulut, A Özmen
Business and Economics Research Journal 4 (2), 37-53, 2013
1382013
Stratejik Küresel Pazarlama
N Timur, A Özmen
Efil Yayınevi, 2009
512009
Siyasal Pazarlama Faktörlerinin Seçmen Eğilimleri Üzerindeki Etkileri: Afyonkarahisar İl Merkezinde Bir Uygulama
A Özmen, B Topçu, H Öcal, B Yüksel
e-Journal of New World Sciences Academy 6 (4), 400-421, 2011
272011
Marka kavramı ve tüketicilerin markaya bakış açısı
A Özmen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
232003
Afyonkarahisar İl Merkezinde Birinci Basamak Sağlık Hizmetlerinde Hasta Memnuniyeti Araştırması
N Şensoy, A Özmen, N Doğan, A Ercan, HS Karabekir
Journal of Clinical and Analytical Medicine 5 (1), 29-34, 2014
192014
The effects of servicescape on the emotional states and behavioural responses of hotel guests
A Avan, A Uyar, Ö Zorlu, A Özmen
Anatolia 30 (3), 303-315, 2019
182019
A study to investigate the effect of customer value on customer satisfaction, brand loyalty and customer relationship management performance
B Onaran, ZA Bulut, A Ozmen
Business and Economics Research Journal 4 (2), 1-37, 2013
182013
Şehir markalamasında duygusal yaklaşım: Deneyimsel pazarlama
A Özmen
Internatıonal Conference on Eurasıan Economıes 23 (0), 298-304, 2016
162016
Termal turizm işletmelerinde satış çabalarının müşteri üzerindeki etkinlik boyutlarının incelenmesi ve Afyon ilinde bir uygulama
A Özmen
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal …, 1995
91995
The interaction between customer experience, satisfaction and positive word of mouth: A study on city marketing in Afyonkarahisar
A Özmen, İY Ögel
Contemporary Issues in Business Economics and Finance 104, 105-121, 2020
72020
’Hizmet Pazarlaması Stratejik Bir Yaklaşımla
B Onaran, A Özmen
Efil Yayınevi, Ankara, 2017
72017
The Relationship Between Employees' Perceptions Towards Sectoral Reputation And Corporate Reputation In Health Care Institutions And The Effective Factors
T Çakır, A Özmen, İ Doğan
Journal of Yasar University 9 (3), 6083-6098, 2014
72014
Kuşaklar bağlamında marka aşkının marka sadakatine etkisi: Afyonkarahisar’da bir araştırma
A Özmen, ZG Kocakuş
İşletme Araştırmaları Dergisi 12 (4), 4323-4339, 2020
62020
The Effect of Occupational Health and Safety Applications on the Corporate Image Perception of Employees
NE Barın, A Özmen
PROCEEDING BOOK, 44, 2015
42015
ULUSLARARASI PAZARLARDA ÜRÜN ADAPTASYONUNUN İHRACAT PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ İLİŞKİSİ: KOBİ’LERDE BİR UYGULAMA
F Öz, A Özmen
Selçuk Üniversitesi Akşehir Meslek Yüksekokulu Sosyal Bilimler Dergisi, 1-14, 2022
22022
ÜRÜN ADAPTASYONU İLE İHRACAT PERFORMANSI ARASINDAKİ İLİŞKİ: MOBİLYA, HAZIR GİYİM VE DERİ SEKTÖRÜNDE BİR ARAŞTIRMA.
F ÖZ, A ÖZMEN
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Social Science Institute 11 (29), 2019
22019
Marka Kavramı ve Tüketicinin Markaya Bakış Açısı
A Özmen
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Doktora Tezi, 2003
22003
The relationship between product adaptation and export performance: a research on the furniture, ready-to-wear, and leather sectors
F ÖZ, A ÖZMEN
Mehmet Akif Ersoy University, 2020
12020
KOBİ’ler İçin Temel Markalaşma Rehberi
H Kayabaşı, A Özmen
12014
Postmodern Tüketicilerin Materyalist Eğilimleri ve Marka Tutumlarının Moda Ürünlerini Satın Alma Kararı Üzerindeki Rolü
A Özmen, SK Tekin
Journal of Applied And Theoretical Social Sciences 5 (3), 303-324, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20