Takip et
Kadir Deligoz
Kadir Deligoz
atauni.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Deneyimsel pazarlama uygulamalarının marka tercihi üzerindeki etkisini belirlemeye yönelik bir araştırma (Kahve Dünyası ve Starbucks örneği)
K Deligöz, Ü Sevtap
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 31 (1), 2014
702014
Deneyimsel Pazarlama
K Deligöz
522016
Öğrencilerin FoMO ve plansiz satin alma davranişlari üzerine bir uygulama
A Erciş, K DELİGOZ, M Mutlu
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 35 (1), 219-243, 2021
182021
UYAP BİLİŞİM SİSTEMİNİN TÜRK YARGI SİSTEMİNDE KULLANILMASININ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ UYAP
D Güzel, K Deligöz
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (7), 63-78, 2014
72014
F Klavye İle Q Klavyenin Ergonomik Açıdan Karşılaştırılması ve Erzurum Adliyesi Uygulaması
D GÜZEL, K DELİGÖZ
TAAD, Yıl 6, 2015
52015
Müşteri ilişkileri yönetiminin diğer yüzü; Erzurum ilinde GSM operatörleri üzerine bir uygulama
TŞ YAPRAKLI, K DELİGÖZ
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 239-261, 0
5*
The Effect of Anthropomorphic Mascot on The Purchasing Intention of Consumers: An Experimental Study
K DELİGOZ, Ü Sevtap
Sosyoekonomi 29 (50), 229-254, 2021
42021
YEŞİL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİLERİ: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ
A Erciş, K Deligöz, BS Özkan
Journal of Academic Value Studies 5 (5), 942-956, 2019
4*2019
Virtual Communities and Lifestyles
K Deligöz
Cambridge Scholars Publishing, 2022
22022
MARKA KAVRAMLARINDAN MARKA ÖZDEŞLEŞME
K DELIGÖZ
İktisadi ve İdari Bilimler Alanında Uluslararası Araştırmalar-4, 130, 2021
22021
TÜKETİCİLERİN SİGORTA ÜRÜNLERİNE KARŞI DİNİ TUTUMLARI VE RİSK ALGISI
M KURNUÇ, K DELİGÖZ
The International New Issues İn Social Sciences 7 (1), 109-136, 2019
22019
Verimlilik Açısından Zaman Yönetimi ve Erzurum Adliyesi Uygulaması
K Deligöz, D Güzel
Türkiye Adalet Akademisi Dergisi, 437-449, 2016
2*2016
İntikam arzusu ve faydacı tüketimin affetme davranışı üzerindeki etkisi
K Deligöz, M Kömeç
İşletme Araştırmaları Dergisi 15 (1), 420-436, 2023
12023
Examination of The Effects of Consumers' Price Sensitivity Perception on The Local Product Purchase Intention on The Mediation of Attitude for Local Products
K DELİGOZ, D ÜSTÜNKARDEŞLER
JOEEP: Journal of Emerging Economies and Policy 6 (Özel Sayı), 29-40, 2021
12021
İNTERAKTİF PLATFORMLARDA SANAL TOPLULUKLAR VE SANAL MARKA TOPLULUKLARI
D Kadir, K Murat, Ü Sevtap
AL -FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ TAM METİN KİTABI, 1057-1064, 2019
1*2019
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ'NDE ÖĞRENİM GÖREN BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BÖLÜM MEMNUNİYETLERİ VE GELECEK KAYGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
ÖÜK DELİGÖZ, ÖGM KURNUÇ
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (129), 103-122, 2022
2022
FREEGANISM IN CONSUMPTION SOCIETY: A NETNOGRAPHIC RESEARCH STUDY
K Deligöz, MF Taşçı
International Journal of Ecosystems and Ecology Science (IJEES) 12 (4), 213-226, 2022
2022
KEŞİFSEL SATIN ALMANIN PLANSIZ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: HEDONİK TÜKETİMİN ROLÜ
A Erciş, K Deligöz, BS Özkan
The Journal of International Social Research 12 (68), 1120-1130, 2019
2019
TÜKETİCİLERİN İNTİKAM DAVRANIŞLARININ ÖNCÜLLERİ VE SONUÇLARI: BİR MODEL ÖNERİSİ
D Kadir, K Murat, Ü Sevtap
AL -FARABİ 4. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ TAM METİN KİTABI, 2019
2019
TÜKETİCİ SİNİZMİ VE ÖZELLİKLERİ
K DELİGÖZ
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20