Using dynamic geometry software Cabri 3D for teaching analytic geometry T Kösa, F Karakuş Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 1385-1389, 2010 | 93 | 2010 |
Ortaöğretim matematik dersi öğretim programinda yer alan alternatif ölçme ve değerlendirme yaklaşimlarina yönelik öğretmen görüşleri F KARAKUŞ Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (2), 457-488, 2010 | 68 | 2010 |
Matematik tarihinin matematik öğretiminde kullanılması: Karekök hesaplamada Babil metodu F Karakuş Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 3 (1 …, 2009 | 64 | 2009 |
The investigation of secondary school science and mathematics pre-service teachers' attitudes towards teaching profession ÖE Akbulut, F Karakus Educational Research and Reviews 6 (6), 489, 2011 | 61 | 2011 |
Sınıf öğretmeni adaylarının dörtgenlere yönelik kavram imajlarının değerlendirilmesi Z Erşen, F Karakuş Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 4 (2), 2013 | 53 | 2013 |
The Effect of Teacher Training Programs on Pre-Service Mathematics Teachers' Beliefs towards Mathematics. Y Dede, F Karakus Educational Sciences: Theory and Practice 14 (2), 804-809, 2014 | 51 | 2014 |
Matematiksel Ispat Kavramına Pedagojik Bir Bakıs Kuramsal Bir Çalışma A Pedagogical Perspective Concerning the Concept of Mathematical Proof A Theoretical Study Y Dede, F Karakuş Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2014 | 45 | 2014 |
İlköğretim matematik öğretmenlerinin yeni ölçme ve değerlendirme yaklaşımlarına yönelik görüşleri F Karakuş, T Kösa Milli Eğitim 38 (181), 184-197, 2009 | 45 | 2009 |
The effects of computer-aided design software on engineering students’ spatial visualisation skills T Kösa, F Karakuş European Journal of Engineering Education 43 (2), 296-308, 2018 | 40 | 2018 |
The effects of dynamic geometry software and physical manipulatives on pre-service primary teachers’ van Hiele levels and spatial abilities F Karakuş, M Peker Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (3), 338-365, 2015 | 40 | 2015 |
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK TEMEL BECERİ ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI B AYDOĞDU, F KARAKUŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (34), 105-131, 2015 | 33 | 2015 |
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının geometrik inşa etkinliklerine yönelik görüşleri F KARAKUŞ | 33 | 2014 |
Matematik öğretmen adaylarının matematiğe yönelik inançları üzerinde öğretmen eğitimi programlarının etkisi Y Dede, F Karakuş | 26 | 2014 |
Uzay geometri öğretimi için üç boyutlu dinamik geometri yazılımı kullanarak çalışma yapraklarının geliştirilmesi T Kösa, F Karakuş, Ü Çakıroğlu 8th International Educational Technology Conference, 6-9, 2008 | 25 | 2008 |
Okulöncesi Öğrencilerinin Temel Becerileri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması. B AYDOĞDU, F KARAKUŞ Journal Of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 10 (1), 2017 | 24* | 2017 |
Uzay geometri öğretiminde 3D dinamik geometri yazılımı kullanımı: öğretmen görüşleri A Baki, T Kösa, F Karakuş, Ü Çakıroğlu International Educational Technology Conference, Eskisehir, Turkey, 6-9, 2008 | 24 | 2008 |
Ortaöğretim matematik öğretmenliği programının öğretmen adaylarının matematiğe karşı öz-yeterlik algılarına etkisi F Karakuş, ÖE Akbulut Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 4 (2 …, 2010 | 23 | 2010 |
Fraktal kart etkinliğiyle fraktal geometriye giriş F Karakuş İlköğretim Online 9 (1), 1-6, 2010 | 17 | 2010 |
A Cross-age study of students' understanding of fractals F Karakus Bolema: Boletim de Educação Matemática 27, 829-846, 2013 | 16 | 2013 |
Web destekli öğretim yardımıyla fraktal geometri kavramlarının öğrenilmesine yönelik öğretmen ve öğrenci görüşleri A Baki, F Karakuş, T Kösa 8th International Educational Technology Conference IETC2008 May, 6-9, 2008 | 15 | 2008 |