Takip et
Dr. Nisa Yenikalaycı
Dr. Nisa Yenikalaycı
Bilinmeyen bağlantı
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Ion Hunters: Playing a Game To Practice Identifying Anions and Cations and Writing Their Names and Formulas
N Yenikalaycı, D Çelikler, Z Aksan
Journal of Chemical Education, 2019
182019
İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi
D Çelikler, Z Aksan, N Yenikalaycı
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), Ankara, 2018
132018
The Determination on the Science Teaching Candidates’ Awareness about the Recycling
Z Aksan, D Çelikler, N Yenikalaycı
Anadolu Journal of Educational Sciences International (AJESI) 9 (2), 881-901, 2019
92019
STEM Eğitiminde Mühendislik Tasarım Sürecine Dayalı Etkinliklere Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
G Harman, N Yenikalaycı
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 53 …, 2021
82021
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sıfır Atık Yaklaşımına Yönelik Farkındalıkları
G Harman, N Yenikalaycı
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 50, 138-161, 2020
82020
The Effect of Prediction-Observation-Explanation (POE) Method on Learning of Image Formation by a Plane Mirror and Pre-service Teachers’ Opinions
G Harman, N Yenikalaycı
Journal of Educational Research and Practice 12 (1), 1-17, 2022
72022
ABSQR Code Game: Reinforcing The Names, Formulas, Types and Reactions of Acids, Bases and Salts
G Harman, N Yenikalaycı
Journal of Materials Education 42 (1-2), 1-14, 2020
52020
Değişmeyen Kalıpyargı: Bilim İnsanının Özellikleri
N Yenikalaycı
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (4), 32-37, 2016
52016
Determination of Science Students' Awareness on Waste Management
G Harman, N Yenikalaycı
Journal of Science Learning 5 (2), 301-320, 2022
42022
Development of Science Caricature: The Life Source Water
D Çelikler, Z Aksan, N Yenikalaycı
12th annual International Technology, Education and Development Conference …, 2018
42018
The Teaching of Anions and Cations with the Educational Set of Ions
N Yenikalaycı, D Çelikler, Z Aksan
International Teacher Education Conference (ITEC), Boston, 2017
42017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tablolama Yazılımını Ders Amacına Uygun Şekilde Kullanabilme Düzeylerinin Belirlenmesi
N Yenikalaycı
Gazi Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Anabilim Dalı …, 2015
42015
Renk Kodları ile Direnç Okumanın Öğretiminde Simülasyon Kullanımının Öğrenme Üzerindeki Etkisi ve Öğrencilerin Görüşleri
G Harman, N Yenikalaycı
Trakya Eğitim Dergisi 9 (3), 415-436, 2019
32019
The Development of Scientific Caricature Activities Related to Provide the Recycling Awareness on the Students at the Elementary Schools
D Çelikler, Z Aksan, N Yenikalaycı
International Teacher Education Conference (ITEC), Boston, 2017
32017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe Yönelik Farkındalıkları
G Harman, N Yenikalaycı
Anadolu Journal of Educational Sciences International (AJESI) 11 (1), 1-25, 2021
22021
Arduino ile Kara Şimşek Uygulamasına Yönelik Fen Bilgisi Öğrencilerinin Görüşleri
N Yenikalaycı, G Harman
Trakya Eğitim Dergisi 10 (3), 704-725, 2020
22020
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim Tarihi ve Felsefesi Hakkındaki Görüşleri
N Yenikalaycı, İ Yüksel
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Jret) 9 (1), 2020
22020
Farklı Bilişsel Stillerdeki Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kelime İşlemci ve Tablolama Programlarını Ders İçeriğine Uygun Kullanımlarına Yönelik Motivasyonlarının İncelenmesi
N Yenikalaycı, S Ateş
International Congresses on Education (ERPA), Sakarya, 2019
22019
The Development of MIT App Inventor Mobile Applications Related to the Display of Molecule Geometries with VSEPR Theory
N Yenikalaycı, D Çelikler, Z Aksan
12th annual International Technology, Education and Development Conference …, 2018
22018
Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) Yöntemi ile Bozuk Elektrikli Araç-Gereçlerin İç Yapısının İncelenmesine Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
G Harman, N Yenikalaycı
Millî Eğitim Dergisi 51 (233), 643-664, 2022
1*2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20