Follow
İnci Dursun,
Title
Cited by
Cited by
Year
Store brand purchase intention: Effects of risk, quality, familiarity and store brand shelf space
I Dursun, ET Kabadayı, AK Alan, B Sezen
Procedia-Social and Behavioral Sciences 24, 1190-1200, 2011
1592011
Green purchase intention of young Turkish consumers: Effects of consumer's guilt, self-monitoring and perceived consumer effectiveness
ET Kabadayı, İ Dursun, AK Alan, AT Tuğer
Procedia-Social and Behavioral Sciences 207, 165-174, 2015
1262015
Tüketici Karar Verme Tarzları Ölçeği: Yapısı ve Boyutları
İ Dursun, Ü ALNIAÇIK, ET KABADAYI
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 9 (19), 293-304, 2013
121*2013
Determinants Of Brand Loyalty And The Link Between Brand Loyalty And Price Tolerance
E Tümer Kabadayı, İ Aygün
Boğaziçi Journal 21 (1-2), 21-36, 2007
54*2007
Overcoming the Psychological Barriers to Energy Conservation Behavior: The Influence of Objective and Subjective Environmental Knowledge
İ Dursun, ET Kabadayı, AT Tuğer
International Journal of Consumer Studies, 1-15, 2019
502019
Mitigating the Effects of Social Desirability Bias in Self-Report Surveys: Classical and New Techniques
A Durmaz, İ Dursun, ET Kabadayi
Applied Social Science Approaches to Mixed Methods Research, 146-185, 2020
332020
Pro-environmental consumption: Is it really all about the environment?
I Dursun, ET Kabadayi, CG Koksal, AT Tuger
Journal of Management Marketing and Logistics 3 (2), 114-134, 2016
312016
What influences the repurchase intention for luxury brands? The relative impacts of luxury value dimensions
A Alan, I Dursun, E Kabadayi, K Aydin, F Anlagan
International Business Research 9 (5), 11-24, 2016
282016
Russian Consumers’ Responses to Turkish Products: Exploring the Roles of Country Image, Consumer Ethnocentrism, and Animosity
İ Dursun, E Tümer Kabadayı, C Ceylan, Kutalmış Emre & Gökmen Köksal
BUSINESS AND ECONOMICS RESEARCH JOURNAL 10 (2), 499-515, 2019
262019
Aile Üyelerinin Aile Satın Alma Kararlarına Etkileri: İstanbul Uygulaması
İ Aygün, H Kazan
Selçuk Üniversitesi İİBF Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi 8 (15), 2008
26*2008
Türkiye’de Sorumlu Tüketim Davranışı Üzerine Araştırmalar: Ulusal Makaleler ve Lisansüstü Tezler Üzerine Bir Derleme/Responsible Consumption Researches in Turkey: A Review on …
İ Dursun
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 20 (4), 1365-1391, 2016
252016
Resistance to persuasion in an anti‐consumption context: Biased assimilation of positive product information
İ Dursun, E Tümer Kabadayi
Journal of Consumer Behaviour 12 (2), 93-101, 2013
232013
The Effects of Marketing Mix Strategies on Brand Equity: Mobile Phone Sector
E Tümer Kabadayı, İ Aygün, Ç Çipli
Journal of Global Strategic Management 1 (2), 2007
22*2007
Bir Sosyal Pazarlama Hedefi Olarak Enerji Tasarrufu: Tasarruf Yöntemleri Kullanımına Yönelik Bir Ölçek Önerisi
İ DURSUN, M BELİT
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 10 …, 2017
202017
Tüketicilerin İkna Çabalarına Karşı Gösterdikleri Direnç: Tutum Gücü, Tutum Yönü ve Mesaj Gücünün Etkileri Üzerine Deneysel Bir Araştırma
İ DURSUN, ET KABADAYI
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 8 (16), 75-97, 2012
192012
Application of Value-Belief-Norm Theory to Responsible Post Consumption Behaviors: Recycling and Reuse
İ Dursun, AT Tümer Kabadayı, Ebru, Tuğer
International Congress of the New Approaches and Technologies for …, 2017
162017
Çevreci Tüketim Davranışı: Boyutları ve Ölçümü
İ Dursun, ET Kabadayı, AT Tuğer
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 11 …, 2018
142018
Sorumlu Tüketim: Neden? Nasıl?
İ DURSUN, ET KABADAYI, AGAT TUĞER
Tüketici Yazıları (V), 9-39, 2016
11*2016
Alman Tüketicilerin Türk Malı Satın Alma Niyetleri: Ülke İmajı ve Tüketici Etnosentrizminin Etkileri Üzerine Bir Araştırma
İ DURSUN, ET KABADAYI, KE CEYLAN
Journal of Management and Economics Research 12 (22), 328-347, 2014
112014
Psychological Barriers to Environmentally Responsible Consumption
İ Dursun
Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing, 2019
92019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20