İlköğretim öğrencilerinin ‘matematik’ve ‘matematik öğretmeni’kavramlarına ilişkin metaforik algıları G Oflaz 2nd international conference on new trends in education and their …, 2011 | 76 | 2011 |
Pre-service classroom teachers’ proof schemes in geometry: a case study of three pre-service teachers G Oflaz, N Bulut, V Akcakın Eurasian Journal of Educational Research 16 (63), 2016 | 33 | 2016 |
Okul öncesi dönemde ninniler ile matematik öğretimi N Demİr, G Oflaz Zeitschrift für die Welt der Türken/Journal of World of Turks 2 (1), 351-362, 2010 | 23 | 2010 |
Geometrik düşünme seviyeleri ve zekâ alanları arasındaki ilişki G Oflaz Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010 | 22 | 2010 |
Eğitim fakültesi öğretim elemanlarının bilim anlayışları temelinde eğitimin bilimliliği E Toprakçı, İ Dağdeviren, G Oflaz, E Türe Bilim ve Ütopya Dergisi 190 (10), 45-56, 2010 | 19 | 2010 |
Görsel ispat becerisinin, Van Hiele geometrik düşünme düzeyleri ve uzamsal yetenek ile ilişkisi K Polat, G Oflaz, L Akgün Erciyes Journal of Education 3 (2), 105-122, 2019 | 8 | 2019 |
Geometrik düşünme seviyeleri ve zekâ alanları arasındaki ilişki [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi] G Oflaz Sivas Cumhuriyet Üniversitesi, 2010 | 8 | 2010 |
Determining Ways of Thinking and Understanding Related to Generalization of Eighth Graders. G Oflaz, H Demircioglu International Electronic Journal of Elementary Education 11 (2), 99-112, 2018 | 7 | 2018 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin genelleme süreçlerine ilişkin düşünme ve anlama yollarının belirlenmesi: DNR tabanlı bir öğretim deneyi G Oflaz Ankara: Gazi üniversitesi, 2017 | 7 | 2017 |
SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN RUTİN OLMAYAN PROBLEM ÇÖZÜMLERİNE YÖNELİK HATA ANALİZİ G Oflaz, K Polat Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-41, 2022 | 6 | 2022 |
Evaluation of Educational Games Prepared by Mathematics Teacher Candidates According to Game Design Key Model. G Oflaz Educational Policy Analysis and Strategic Research 18 (1), 145-174, 2023 | 5 | 2023 |
A Comparative Research on Proving: The Case of Prospective Mathematics Teachers. G Oflaz, K Polat, DA Özgül, M Alcaide, J Carrillo Higher Education Studies 9 (4), 92-111, 2019 | 4 | 2019 |
MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİR MODEL: DNR TABANLI ÖĞRETİM AGG Oflaz | 4 | 2016 |
The philosophy of Turkish national and higher education E Toprakçi, S Buldur, E Bozpolat, G Oflaz, C Dağdeviren, E Türe Policy Futures in Education 11 (1), 89-99, 2013 | 3 | 2013 |
The relationship of visual proof skills with Van Hiele levels of geometric thinking and spatial ability K Polat, G Oflaz, L Akgün Erciyes Journal of Education 3 (2), 105-122, 2019 | 2 | 2019 |
A Scale Development Study Determining the Attitudes of Secondary School Students towards Distance Education of Mathematics F Adalar, G Oflaz International e-Journal of Educational Studies 7 (13), 153-169, 2023 | 1 | 2023 |
Sonsuzluk, Tanımsızlık ve Belirsizlik Kavramlarına İlişkin Epistemolojik Engellerinin Belirlenmesi G Oflaz, K Polat Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 11 (2), 301-320, 2022 | 1 | 2022 |
Determining the epistemological obstacles regarding the concepts of infinity, undefined and uncertainty G Oflaz, K Polat Cumhuriyet International Journal of Education 11 (2), 301-320, 2022 | 1 | 2022 |
An aspect of generalization act from an actor-oriented transfer perspective G OFLAZ Başkent University Journal of Education 6 (1), 1-12, 2019 | 1 | 2019 |
AN EVALUATION ABOUT TEACHER TRAINING PROGRAMS: FROM THE PERSPECTIVE OF PRESERVICE TEACHERS G Oflaz, D Altaylı The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 1, 335-340, 2014 | 1 | 2014 |