A validity and reliability study of the computational thinking scales (CTS) Ö Korkmaz, R Çakir, MY Özden Computers in human behavior 72, 558-569, 2017 | 524 | 2017 |
Öğretmen ve öğrenci bakış açısıyla tablet PC ve etkileşimli tahta kullanımı: FATİH Projesi değerlendirmesi S Pamuk, R Çakır, M Ergun, HB Yılmaz, C Ayas Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2013 | 515* | 2013 |
Exploring the Effect of Materials Designed with Augmented Reality on Language Learners' Vocabulary Learning. E Solak, R Cakir Journal of Educators Online 12 (2), 50-72, 2015 | 257 | 2015 |
Exploring relationships among TPACK components and development of the TPACK instrument S Pamuk, M Ergun, R Cakir, HB Yilmaz, C Ayas Education and Information Technologies 20, 241-263, 2015 | 234 | 2015 |
Technology integration and technology leadership in schools as learning organizations. R Cakir Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 11 (4), 273-282, 2012 | 170 | 2012 |
Bilgisayarca düşünme beceri düzeyleri ölçeğinin (BDBD) ortaokul düzeyine uyarlanması Ö Korkmaz, R Çakır, MY Özden Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (2), 143-162, 2015 | 150* | 2015 |
What do computer teachers think about the factors affecting technology integration in schools? R Çakır, S Yıldırım Elementary Education Online 8 (3), 2009 | 141 | 2009 |
Bilgisayar öğretmenleri okullardaki teknoloji entegrasyonu hakkında ne düşünürler? R Çakır, S Yıldırım | 118 | 2009 |
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme eğilimleri ve eğitim teknolojisi standartlari özyeterliklerinin incelenmesi M Özçiftçi, R Çakır Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 5 (1), 1-19, 2015 | 108 | 2015 |
Bilgi toplumu olma yolunda öğretmenlerin teknoloji kullanımları R Çakır, S Oktay Gazi Üniversitesi Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi Dergisi 30, 35-54, 2013 | 104 | 2013 |
The effectiveness of augmented reality environments on individuals with special education needs R Cakir, O Korkmaz Education and Information Technologies 24, 1631-1659, 2019 | 93 | 2019 |
Bireylerin bilgisayarca düşünme becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi Ö Korkmaz, R ÇAKIR, MY ÖZDEN, O Ali, S SARIOĞLU Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 34 (2), 68-87, 2015 | 93 | 2015 |
Artirilmiş gerçeklik teknolojisi ile ingilizce kelime öğretiminin öğrenci performansina etkisi R Çakır, E Solak, SS Tan Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (2), 45-58, 2015 | 90* | 2015 |
Öğretmen adaylarının bilişötesi farkındalık düzeyi, problem çözme becerileri ve teknoloji tutumlarının incelenmesi B Bakioğlu, MA KÜÇÜKAYDIN, O Karamustafaoğlu Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 22-33, 2015 | 80 | 2015 |
Teknoloji destekli beyin temelli öğrenmenin öğrencilerin akademik başarıları, hatırlama düzeyleri ve üstbilişsel farkındalık düzeylerine etkisi S Oktay, R ÇAKIR Journal of Turkish Science Education 10 (3), 3-23, 2013 | 80* | 2013 |
Content analysis of research trends in instructional design models: 1999-2014. Y Göksu, I., Özcan, K., Cakir, R., & Göktas Journal of Learning Design 10 (2), 85-109, 2017 | 79 | 2017 |
Examining Preservice EFL Teachers' TPACK Competencies in Turkey RÇ Ekrem Solak Journal of Educators Online 11 (2), 1, 2014 | 77 | 2014 |
Attitude of Turkish EFL learners towards e-learning through tam Model R Cakır, E Solak Procedia-Social and Behavioral Sciences 176, 596-601, 2015 | 76 | 2015 |
Investigating the role of augmented reality technology in the language classroom E Solak, R Cakır Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 18 (4 …, 2016 | 72 | 2016 |
Bilgi toplumu olma yolunda öğrenen organizasyonlar, bilgi yönetimi ve e-öğrenme üzerine teorik bir çözümleme R ÇAKIR, E Yükseltürk Kastamonu Eğitim Dergisi 18 (2), 501-512, 2010 | 67 | 2010 |