ORTHODOX CHURCH ARCHITECTURE IN THE NORTHERN DISTRICTS OF CYPRUS FROM THE MID-19TH CENTURY TO 1974. M Kiessel, A Tozan Prostor 22 (2), 2014 | 5 | 2014 |
Görsel Kültürün oOuşumunda çıplaklık V Açan PQDT-Global, 2013 | 3 | 2013 |
Changing portrayal of women during the late modern period in regards to visual communication design V Acan, E Aygenc Visual Studies 37 (4), 311-323, 2022 | 2 | 2022 |
TOPLUMSAL CİNSİYET TARTIŞMALARI BAĞLAMINDA KADIN İMGESİNE TARİHSEL BİR BAKIŞ V Açan Mimarca, 37-42, 2022 | | 2022 |
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Bağlamında Grafik Tasarımda Kadın İmgesinin Kullanımı V Açan http://docs.neu.edu.tr/library/9179431041.pdf, 2022 | | 2022 |
Kendini İfade Etme Aracı Olarak Maske Tasarımı V Açan Hacettepe Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, 12. Ulusal Sanat …, 2018 | | 2018 |
POSTMODERN DÖNEMDE VENÜS’ÜN SANAT OBJESİ OLARAK KULLANIMI V Açan, E Aygenç HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ, 239, 2015 | | 2015 |
Pravoslavna sakralna arhitektura u sjevernim regijama Cipra od sredine 19. stoljeća do 1974.; Od eklekticizma do neobizantskog stila M Kiessel, A Tozan Prostor: znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam 22 (2 (48)), 160-173, 2014 | | 2014 |
Görsel kültürün oluşumunda çıplaklık V Açan https://katalog.marmara.edu.tr/veriler/yordambt/cokluortam/F/A/B/E/F …, 2013 | | 2013 |
Late antique ensembles of column-capitals in Cyprus. The Bath-Gymnasium of Salamis/Constantia and the area of the Forum of Kourion M Kiessel ADALYA 16, 241-260, 2013 | | 2013 |