Takip et
Osman Cankoy
Osman Cankoy
ATATÜRK ÖĞRETMEN AKADEMİSİ
aoa.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Problem kurma temelli problem çözme öğretiminin problemi anlama başarısına etkisi
O Cankoy, S DARBAZ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (38), 11-24, 2010
1582010
Problem kurma temelli problem çözme öğretiminin problemi anlama başarısına etkisi
O Cankoy, S DARBAZ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (38), 11-24, 2010
1582010
Effect of a problem posing based problem solving instruction on understanding problem
O Cankoy, S Darbaz
Hacettepe University Journal of Education 38, 11-24, 2010
1032010
Mathematics Teachers' Topic-Specific Pedagogical Content Knowledge in the Context of Teaching a0, 0! and a [division] 0.
O Cankoy
Educational Sciences: Theory and Practice 10 (2), 749-769, 2010
852010
Interlocked problem posing and children’s problem posing performance in free structured situations
O Cankoy
International Journal of Science and Mathematics Education 12 (1), 219-238, 2014
712014
High-stakes testing and mathematics performance of fourth graders in North Cyprus
O Cankoy, MA Tut
The Journal of Educational Research 98 (4), 234-244, 2005
472005
Generalizability theory research on developing a scoring rubric to assess primary school students' problem posing skills
O Cankoy, H Özder
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 13 (6 …, 2017
402017
The influence of visual representations and context on mathematical word problem solving
O Cankoy, H Özder
Pamukkale University Journal of Education 2 (30), 91-100, 2011
362011
Matematik ve günlük yaşam dersi ile ilgili görüşler
O Cankoy
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 2, 939-944, 2002
182002
Negatif ve pozitif işaretli sayıların çarpımının öğretimine öğretmen adaylarının önerdiği yöntemlerdeki benzetimler
O Cankoy
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2005 (29), 63-68, 2005
112005
Matematik öğretmenlerinin a0, 0! ve a÷ 0 ile ilgili konu temelli pedagojik alan bilgileri
O Cankoy
Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 10 (2), 729-769, 2010
102010
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'ndeki ilkokul öğretmen adaylarının matematik problemleri zorluk derecesi ile ilgili algıları
O CANKOY
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (25), 2003
102003
İlkokul Öğretmen Adaylarının Ondalık Sayıları Yorumlarken ve Uygularken Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarını Belirleme. Presented IV
O Cankoy
Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Turkey, 2000
102000
Challenging and easy mathematical tasks for fourth graders in Turkish Republic of Northern Cyprus
O Cankoy, MA Tut
first international educational conference, Famagusta, May 810, 2002
82002
Determining and overcoming preservice elementary teachers' misconceptions in interpreting and applying decimals.
O Cankoy
Middle East Technical University, 1998
81998
Problem-Solving Instruction in the Context of and Problem Understanding
O Cankoy
Eurasian Journal of Educational Research, 89-110, 2011
72011
Kavram yanılgısı nedir
O Cankoy
Erişim Adresi: http://www. aoa. edu. tr/cankoy/Kavram% 20Yan% C4% B1lg% C4 …, 2009
62009
Perceptions of pre-service elementary teachers in Turkish Republic of Northern Cyprus about difficulty level of mathematical problems
O Cankoy
Hacettepe University Journal of Education Faculty 25, 26-30, 2003
42003
Difference between traditional method and mathematics laboratory instruction in terms of achievement related to a probability unit
O Cankoy
Middle East Technical University, 1989
41989
Bağlam ve görsel anlatımların matematiksel sözel problem çözümüne etkisi
O Cankoy, H Özder
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (30), 91-100, 2011
22011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20