Follow
OYLUM KORKUT ALTUNA
OYLUM KORKUT ALTUNA
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The effect of brand extensions on product brand image
FM Arslan, OK Altuna
Journal of Product & Brand Management 19 (3), 170-180, 2010
3102010
UNDERSTANDING CONSUMER ATTITUDES TOWARD MOBILE ADVERTISING AND ITS IMPACT ON CONSUMERS BEHAVIORAL INTENTIONS: A CROSSMARKET COMPARISON OF UNITED STATES AND TURKISH CONSUMERS.
OK Altuna, FA Konuk
International Journal of Mobile Marketing 4 (2), 2009
1572009
Uluslararasi Marka Strateji Formülasyonu: Standardizasyon Ve Uyarlama Yak Laşimlari
OK Altuna
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 159-171, 2007
312007
TÜRKİYE VE KKTC TÜKETİCİLERİNİN DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER AÇISINDAN ETNOSENTRİZM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR KARŞILAŞTIRMA
C Aysuna, OK Altuna
Öneri Dergisi 8 (29), 147-157, 2008
262008
Impact of the number of scale points on data characteristics and respondents’ evaluations: An experimental design approach using 5-point and 7-point likert-type scales
OK ALTUNA, F Müge Arslan
İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Dergisi, 1-20, 2016
242016
Alışveriş Merkezleri AVM'ler Nasıl Farklı Konumlandırılır?
OK Altuna
Beta Basım Yayın, 2012
202012
Brand positioning through multidimensional scaling: A study in the Turkish shampoo market
FA Konuk, OK Altuna
International journal of social sciences and humanity studies 3 (2), 193-208, 2011
202011
POPÜLER TÜRK DİZİLERİNDEKİ BAŞROL ERKEK OYUNCULARIN MARKA DENKLİĞİ BOYUTLARININ KARŞILAŞTIRILMASI VE TÜKETİCİNİN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİLERİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE …
OK ALTUNA, FM Arslan
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 36 (1), 187-213, 2014
192014
Segmenting women fashion magazine readers based on reasons of buying, fashion involvement and age: A study in the Turkish market
OK Altuna, Ö Siğirci, FM Arslan
Journal of Global Fashion Marketing 4 (3), 175-192, 2013
172013
Which category to extend to–product or service?
FM Arslan, OK Altuna
Journal of Brand Management 19 (5), 359-376, 2012
172012
Development of a scale on e-consumers' attitudes towards ethically questionable online behaviors
OK Altuna, FM Arslan, AE Gegez, Ö Sığırcı
92016
Yenilikçilik ve risk algısı düzeylerine göre kullanıcıların internetten alışverişlerinde web sitesi memnuniyetini etkileyen faktörler ve bir web sitesi örneği
Ç Karakurt
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
72018
E-Atmosferin Plansız Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisinde Alışveriş Keyfinin Aracılık Rolü: Tüketicilerin Atmosfer Duyarlılıklarına Göre Bir Karşılaştıma
E Bayramoğlu, KT Özata, OK Altuna, FM Arslan
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 19 (2), 347-368, 2019
62019
Popüler Türk dizilerindeki başrol erkek karşılaştırılması ve tüketicinin satın alma niyetine etkileri: Üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma
OK Altuna, FM Arslan
Marmara üniversitesi İİB Dergisi 36 (1), 187-214, 2014
52014
Brand Positioning Through Multidimensional Scaling: A Study In The Turkish Market Shampoo
FA Konuk, OK Altuna
International Journal of Human Social Sciences and Humanity Studies 3 (2), 2011
52011
The role of nostalgia proneness in the effect of brand image, corporate image, brand trust and consumer involvement on emotional attachment: global Vs. local brand
FM ARSLAN, OK ALTUNA
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 37 (2 …, 2019
42019
SANATTA MARKA DENEYİMİNİN ZİYARETÇİ MEMNUNİYETİ VE MARKA İMAJI ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİN İLGİLENİM DÜZEYİNE GÖRE İNCELENMESİ: İSTANBUL BİENALİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Z Agan, OK ALTUNA
Beykoz Akademi Dergisi 9 (1), 2021
32021
The Impact of Brand Personality on Brand Experience: A Comparison between the Perceptions of Facebook, Twitter and Instagram Users
OK Altuna
INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY BUSINESS-ECONOMICS ADVANCEMENT CONFERENCE …, 2014
22014
EXPLORING ONLINE CONSUMER ETHICS: DO CONSUMER PERCEPTIONS OF E-ETHICS CHANGE ACCORDING TO CAD PERSONALITIES?
OK ALTUNA, FM ARSLAN, Ö SIĞIRCI, AE GEGEZ
Journal of Faculty of Political Science, 2014
12014
Celebrity Brand Extensions: Go or No Go?
OK Altuna, FM Arslan
Eurasian Business and Economics Perspectives: Proceedings of the 33rd …, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20