Parents’ Perceptions about the Mobile Technology Use of Preschool Aged Children Z Genç Procedia - Social and Behavioral Sciences 146, 55-60, 2014 | 263 | 2014 |
Web 2.0 yeniliklerinin eğitimde kullanımı: Bir Facebook eğitim uygulama örneği Z Genç Akademik Bilişim 10, 10-12, 2010 | 207 | 2010 |
Tasarımla öğrenme: Eğitsel bilgisayar oyunları tasarımında Scratch kullanımı Z Genç, S Karakuş 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22-24, 2011 | 110 | 2011 |
Investigating Preschool Teacher Candidates' STEM Teaching Intention and the views about STEM Education M Uğraş, Z Genç Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 724-744, 2018 | 92 | 2018 |
Experiences of classroom teachers on the use of hands-on material and educational software in math education Z Genç, E Kükey, H Güneş World Journal on Educational Technology 11 (1), 74, 2019 | 36* | 2019 |
A reflection of preservice teachers on e-portfolio assessment Z Genc, H Tinmaz Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1504-1508, 2010 | 27 | 2010 |
Çevrimiçi etik dışı davranışlarının belirlenmesi için bir ölçek uyarlama çalışması Z Genç, H Kazez, A Fidan Akademik Bilişim 1 (1), 194-197, 2013 | 22 | 2013 |
Learning through design: Using scratch in instructional computer games, design Z Genç, S Karakuş 5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22-24, 2011 | 22 | 2011 |
İlkokul Matematik Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım: Lego MoretoMath H Kazez, Z Genç Journal of Instructional Technologies & Teacher Education 5 (2), 59-71, 2016 | 21 | 2016 |
Siberaylaklık Nedenleri Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması Z Genç, SB Tozkoparan Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 27 (1), 53-61, 2017 | 18 | 2017 |
Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi etik dışı davranışlarının belirlenmesi Z Genç, H Kazez, A Fidan Akademik Bilişim'2013, 2013 | 17 | 2013 |
The perception on fundamentals of online courses: A case on prospective instructional designers. Z Genç, H Tinmaz European Journal of Contemporary Education 15 (1), 163-172, 2016 | 14 | 2016 |
An alternative evaluation: online puzzle as a course-end activity Z Genç, E Aydemir Interactive Technology and Smart Education 12 (3), 169-182, 2015 | 12 | 2015 |
Research Trends in Lego and Robotic Usage in Education: A Document Analysis H Kazez, Z Genç Journal of Instructional Technologies & Teacher Education 5 (1), 19-31, 2016 | 9 | 2016 |
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÜNİVERSİTEDE ALDIKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİMİN MESLEKİ HAYATA ETKİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ F BAHÇECİ, G Zülfü Journal of Social Sciences [JSS] 12 (2), 2013 | 9 | 2013 |
Bilgisayar ağları dersi için geliştirilen mobil öğrenme sisteminin kullanılabilirliği hakkında öğrenci görüşleri Z Genç, E Bayburt CEUR Workshop Proceedings 1221, 213-221, 2014 | 8 | 2014 |
Okul öncesi öğretmen adaylarının STEM öğretimi yönelimlerinin ve STEM eğitimi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi M Uğraş, Z Genç Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 724-744, 2018 | 7 | 2018 |
Programlama dilleri dersi içerisinde öğrencilerin problem çözme becerileri ve bilgisayar tutumları değerlendirmesi: Bir Fırat Üniversitesi örneği Z Genç, H Tınmaz International Education Technology Conference, IETC, 2010 | 7 | 2010 |
The Effect of LEGO Manipulative Use on Student Performance in the Mathematical Skills of the 2nd Grade: Parents' and Students' Views. H Günes, Z Genç Malaysian Online Journal of Educational Technology 9 (4), 50-67, 2021 | 6 | 2021 |
Web 2.0 yeniliklerinin eğitimde kullanımı: Bir Facebook eğitim uygulama örneği. Akademik Bilişim’10-XII. Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri Z Genç | 5 | 2010 |