Follow
Zulfu Genc
Zulfu Genc
Fırat University, Computer Education and Intructional Technology, Associate Professor
Verified email at firat.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Parents’ Perceptions about the Mobile Technology Use of Preschool Aged Children
Z Genç
Procedia - Social and Behavioral Sciences 146, 55-60, 2014
2642014
Web 2.0 yeniliklerinin eğitimde kullanımı: Bir Facebook eğitim uygulama örneği
Z Genç
Akademik Bilişim 10, 10-12, 2010
2102010
Tasarımla öğrenme: Eğitsel bilgisayar oyunları tasarımında Scratch kullanımı
Z Genç, S Karakuş
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22-24, 2011
1112011
Investigating Preschool Teacher Candidates' STEM Teaching Intention and the views about STEM Education
M Uğraş, Z Genç
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 724-744, 2018
932018
Experiences of classroom teachers on the use of hands-on material and educational software in math education
Z Genç, E Kükey, H Güneş
World Journal on Educational Technology 11 (1), 74, 2019
36*2019
A reflection of preservice teachers on e-portfolio assessment
Z Genc, H Tinmaz
Procedia-Social and Behavioral Sciences 9, 1504-1508, 2010
272010
Çevrimiçi etik dışı davranışlarının belirlenmesi için bir ölçek uyarlama çalışması
Z Genç, H Kazez, A Fidan
Akademik Bilişim 1 (1), 194-197, 2013
222013
Learning through design: Using scratch in instructional computer games, design
Z Genç, S Karakuş
5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 22-24, 2011
222011
İlkokul Matematik Öğretiminde Yeni Bir Yaklaşım: Lego MoretoMath
H Kazez, Z Genç
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education 5 (2), 59-71, 2016
212016
Siberaylaklık Nedenleri Ölçeği: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Z Genç, SB Tozkoparan
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 27 (1), 53-61, 2017
182017
Üniversite öğrencilerinin çevrimiçi etik dışı davranışlarının belirlenmesi
Z Genç, H Kazez, A Fidan
Akademik Bilişim'2013, 2013
172013
The perception on fundamentals of online courses: A case on prospective instructional designers.
Z Genç, H Tinmaz
European Journal of Contemporary Education 15 (1), 163-172, 2016
142016
An alternative evaluation: online puzzle as a course-end activity
Z Genç, E Aydemir
Interactive Technology and Smart Education 12 (3), 169-182, 2015
122015
Research Trends in Lego and Robotic Usage in Education: A Document Analysis
H Kazez, Z Genç
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education 5 (1), 19-31, 2016
92016
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÜNİVERSİTEDE ALDIKLARI EĞİTİM-ÖĞRETİMİN MESLEKİ HAYATA ETKİLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
F BAHÇECİ, G Zülfü
Journal of Social Sciences [JSS] 12 (2), 2013
92013
Bilgisayar ağları dersi için geliştirilen mobil öğrenme sisteminin kullanılabilirliği hakkında öğrenci görüşleri
Z Genç, E Bayburt
CEUR Workshop Proceedings 1221, 213-221, 2014
82014
Okul öncesi öğretmen adaylarının STEM öğretimi yönelimlerinin ve STEM eğitimi hakkındaki görüşlerinin incelenmesi
M Uğraş, Z Genç
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 724-744, 2018
72018
Programlama dilleri dersi içerisinde öğrencilerin problem çözme becerileri ve bilgisayar tutumları değerlendirmesi: Bir Fırat Üniversitesi örneği
Z Genç, H Tınmaz
International Education Technology Conference, IETC, 2010
72010
The Effect of LEGO Manipulative Use on Student Performance in the Mathematical Skills of the 2nd Grade: Parents' and Students' Views.
H Günes, Z Genç
Malaysian Online Journal of Educational Technology 9 (4), 50-67, 2021
62021
Web 2.0 yeniliklerinin eğitimde kullanımı: Bir Facebook eğitim uygulama örneği. Akademik Bilişim’10-XII. Akademik Bilişim Konferansı Bildirileri
Z Genç
62010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20