Follow
Naim Çınar
Naim Çınar
Associate Professor at Advertising and Public Relations Department, Anadolu University
Verified email at anadolu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Tüketicilerin Yaşadıkları Olumsuz Satın Alma Deneyimlerine Tepkileri: İntikam mı, Misilleme mi?
N Çınar, F Uztuğ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 3 (2), 40-56, 2015
112015
An evaluation of source effects in consumer generated ads
N Çınar
Communication & Society 31 (1), 147-167, 2018
92018
Reklamda kullanılan görsel metaforların reklamın beğenilirliği üzerindeki etkisi
N Çınar
Anadolu University, Social Sciences Institute, 2009
82009
Understanding the motives for joining ethnic online communities: A study of Turks in Norway
N Çinar
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 11 (42), 67-76, 2016
72016
Data Privacy in Digital Advertising: Towards a Post-Third-Party Cookie Era
N Çınar, S Ateş
Privacy, 55-77, 2022
62022
The Rise Of Consumer Generated Content And Its Transformative Effect On Advertising
N Çınar
Reimagining Communication: Mediation, 193-209, 2020
22020
Akıllı Telefondan Düşünümsel Bağ Koparma Ölçeği: Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
H AKARSU, N ÇINAR
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 179-198, 2023
2023
Digital Activism and Hashtag Feminism
B Görgülü, N Cinar
International Academic Research and Reviews in Social, Human and …, 2023
2023
R İLE TWITTER VERİSİ ANALİZİ: VERİ TOPLAMA, SOSYAL AĞ ANALİZİ VE METİN ANALİZİ AŞAMALARI
N ÇINAR
Turkish Online Journal of Design Art and Communication 13 (1), 193-224, 2023
2023
Gelecekler Çalışmaları ve Öngörü Üzerine
N Çınar
İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar, 5-35, 2022
2022
Arama Motoru Pazarlaması ve Reklam Uygulamaları
N Çınar, S Ayzit
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, 2021
2021
Halkla İlişkiler ve Sponsorluk
N Çınar, S Yıldız
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Yayını, 2020
2020
Sosyal ağlarda neler oluyor? Sosyal ağ analizi ile pazarlama iletişimi araştırmaları
N Çınar, ZÖ Anbarlı
İletişim Araştırmalarında Farkı Bakış Açıları, 37-55, 2019
2019
TÜKETİCİLERİN YAŞADIKLARI OLUMSUZ SATIN ALMA DENEYİMLERİNE TEPKİLERİ: İNTİKAM MI, MİSİLLEME Mİ?
N ÇINAR, F UZTUĞ
Gumushane Universty Electronic Journal of the Faculty of Communication …, 2015
2015
Tüketici tarafından üretilen reklamlarda kaynak etkisi üzerine bir değerlendirme
N Çınar
Anadolu Üniversitesi, 2015
2015
REKLAMDA TOPLUMSAL CİNSİYET VE FEMVERTISING
N ÇINAR
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–16