Takip et
Muhammet Fatih Alkan
Muhammet Fatih Alkan
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
gop.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İkinci sınıf İngilizce öğretim programının değerlendirilmesi
MF ALKAN, M ARSLAN
International Journal of Curriculum and Instructional Studies 4 (7), 2014
89*2014
Learner autonomy of pre-service teachers and its associations with academic motivation and self-efficacy
MF Alkan, M Arslan
Malaysian Journal of Learning and Instruction 16 (2), 75-96, 2019
432019
Investigation of Turkish preservice teachers’ intentions to use IWB in terms of technological and pedagogical aspects
S Bardakcı, MF Alkan
Education and Information Technologies 24, 2887-2907, 2019
212019
Ortaöğretim öğrencilerinin sosyal ağlardan öğrenme biçimleri: nitel bir inceleme
MF ALKAN, S BARDAKCI
Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (3), 1221-1238, 2017
19*2017
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
MF Alkan
SDU International Journal of Educational Studies 5 (1), 13-21, 2018
14*2018
Adaptation of preservice teachers’ information and communication technology competencies scale into Turkish culture
MF Alkan, EE Sarıkaya
Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (2), 665-691, 2018
102018
Öğretmen Adaylarının Özerk Öğrenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
MF Alkan
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
102015
Comparison of Teaching English as a Foreign Language in Turkey with Denmark, Hungary, and Portugal
MF Alkan, Ş Kartal
Turkish Online Journal of English Language Teaching 3 (1), 10-23, 2018
92018
ÖĞRETMENLERİN ÖRTÜK PROGRAM KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
MF ALKAN
International Journal of Turkish Education Sciences 5 (9), 204-211, 2017
9*2017
Öğretmen adaylarının sosyal medya kavramına ilişkin algıları
A Erdem, MF Alkan, Ş Erdem
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 169-179, 2017
72017
HOW TO BECOME A CONSTRUCTIVIST TEACHER? THE IMPACT OF PHILOSOPHICAL THOUGHTS ON CONSTRUCTIVIST LEARNING BELIEFS5
S Bardakci, DC Karakose, DC Alkis, MF Alkan
Research in Pedagogy 11 (1), 214-233, 2021
42021
Suça Sürüklenen Çocukların Sosyo-Demografik ve Suç Özelliklerinin İncelenmesi
K Pelit, MF Alkan
Türkiye Sosyal Hizmet Araştırmaları Dergisi 6 (1), 51-65, 2022
32022
Küresel salgın sürecinde öğrenci başarısı: Uzaktan eğitimin etkileri üzerine nitel bir araştırma
İ Kaplan, MF Alkan
e-Kafkas Journal of Educational Research 9 (1), 329-349, 2022
32022
Factors Explaining Workplace Learning of Turkish Research Assistants
MF Alkan, E Emmioğlu-Sarıkaya
Vocations and Learning 16 (2), 371-393, 2023
12023
eTwinning Projelerinin Mesleki Yeterliklere Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
N Uslu Kaplan, MF Alkan
Erciyes Journal of Education 7 (2), 58-78, 2023
12023
The development and psychometric properties of the Learning Agility Scale for pre-service teachers
MF Alkan, Ö Maviş Sevim
Teacher Development 26 (5), 644-664, 2022
12022
R-COMP Araştırma Yeterlikleri Ölçeğinin Türk Dili ve Kültürüne Uyarlanması
MF Alkan
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2018 (11), 15-28, 2018
12018
Factor Structure and Measurement Invariance of the Teacher Autonomous Behavior Scale in Turkey
MF Alkan, FÖ Maviş Sevim, AT Evers
Journal of Psychoeducational Assessment 41 (7), 777-795, 2023
2023
An Exploratory Study on the Effects of Attitude and Self-Efficacy on Math Achievement as Mediated by Math Anxiety
MF Alkan, ŞY ÖZKAYA
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2023
2023
OKULÖNCESİ ÇOCUKLARDA YAŞANAN SORUN DURUMLARI VE BU DURUMLARA YÖNELİK EBEVEYN TEPKİLERİNİN İNCELENMESİ
S KILIÇ, MF ALKAN
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi 7 (1), 33-52, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20