Muhammet Fatih Alkan
Muhammet Fatih Alkan
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
gop.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İkinci sınıf İngilizce öğretim programının değerlendirilmesi
MF ALKAN, M ARSLAN
International Journal of Curriculum and Instructional Studies 4 (7), 2014
42*2014
Ortaöğretim öğrencilerinin sosyal ağlardan öğrenme biçimleri: nitel bir inceleme
MF Alkan, S Bardakçı
Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (3), 1221-1238, 2017
6*2017
Öğretmen Adaylarının Özerk Öğrenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
MF Alkan
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
42015
Learner Autonomy of Pre-Service Teachers and its Associations with Academic Motivation and Self-Efficacy
MF Alkan, M Arslan
Malaysian Journal of Learning and Instruction 16 (2), 75-96, 2019
32019
Investigation of Turkish preservice teachers’ intentions to use IWB in terms of technological and pedagogical aspects
S Bardakcı, MF Alkan
Education and Information Technologies 24 (5), 2887-2907, 2019
32019
Öğretmen adaylarının sosyal medya kavramına ilişkin algıları
A Erdem, MF Alkan, Ş Erdem
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 2017
32017
Adaptation of Preservice Teachers' Information and Communication Technology Competencies Scale into Turkish Culture
MF Alkan, E Emmioğlu-Sarikaya
Bartin Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 605-689, 2018
22018
ÖĞRETMENLERİN ÖRTÜK PROGRAM KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
MF ALKAN
International Journal of Turkish Education Sciences 5 (9), 204-211, 2017
2*2017
Comparison of Teaching English as a Foreign Language in Turkey with Denmark, Hungary, and Portugal
MF Alkan, Ş Kartal
Turkish Online Journal of English Language Teaching 3 (1), 10-23, 2018
12018
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
MF Alkan
SDU International Journal of Educational Studies 5 (1), 13-21, 2018
12018
Az Örnekle Öğrenme Problemlerinde Derin Öğrenme Temelli Meta-Öğrenme Algoritmalarının Karşılaştırılması
M Alkan
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2020
2020
Teacher Educators' Perceptions of Terrorism and the Role of Education: A Qualitative Inquiry.
MF Alkan, F Yazici
ie: inquiry in education 12 (1), 2, 2020
2020
R-COMP Araştırma Yeterlikleri Ölçeğinin Türk Dili ve Kültürüne Uyarlanması
MF Alkan
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2018 (11), 15-28, 2018
2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–13