Takip et
Muhammet Fatih Alkan
Muhammet Fatih Alkan
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
gop.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İkinci sınıf İngilizce öğretim programının değerlendirilmesi
MF ALKAN, M ARSLAN
International Journal of Curriculum and Instructional Studies 4 (7), 2014
91*2014
Learner autonomy of pre-service teachers and its associations with academic motivation and self-efficacy
MF Alkan, M Arslan
Malaysian Journal of Learning and Instruction 16 (2), 75-96, 2019
482019
Investigation of Turkish preservice teachers’ intentions to use IWB in terms of technological and pedagogical aspects
S Bardakcı, MF Alkan
Education and Information Technologies 24, 2887-2907, 2019
262019
Ortaöğretim öğrencilerinin sosyal ağlardan öğrenme biçimleri: nitel bir inceleme
MF Alkan, S Bardakçı
Kastamonu Eğitim Dergisi 25 (3), 1221-1238, 2017
19*2017
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
MF Alkan
SDU International Journal of Educational Studies 5 (1), 13-21, 2018
14*2018
Adaptation of preservice teachers’ information and communication technology competencies scale into Turkish culture
MF Alkan, EE Sarıkaya
Bartın University Journal of Faculty of Education 7 (2), 665-691, 2018
102018
Suça Sürüklenen Çocukların Sosyo-Demografik ve Suç Özelliklerinin İncelenmesi
K Pelit, MF Alkan
Türkiye Sosyal Hizmet Araştırmaları Dergisi 6 (1), 51-65, 2022
82022
Comparison of Teaching English as a Foreign Language in Turkey with Denmark, Hungary, and Portugal
MF Alkan, Ş Kartal
Turkish Online Journal of English Language Teaching 3 (1), 10-23, 2018
82018
Öğretmen Adaylarının Özerk Öğrenme Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
MF Alkan
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
82015
Öğretmen adaylarının sosyal medya kavramına ilişkin algıları
A Erdem, MF Alkan, Ş Erdem
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (2), 169-179, 2017
72017
ÖĞRETMENLERİN ÖRTÜK PROGRAM KAVRAMINA YÖNELİK ALGILARININ METAFORLAR ARACILIĞIYLA İNCELENMESİ
MF ALKAN
International Journal of Turkish Education Sciences 5 (9), 204-211, 2017
7*2017
HOW TO BECOME A CONSTRUCTIVIST TEACHER? THE IMPACT OF PHILOSOPHICAL THOUGHTS ON CONSTRUCTIVIST LEARNING BELIEFS5
S Bardakci, DC Karakose, DC Alkis, MF Alkan
Research in Pedagogy 11 (1), 214-233, 2021
52021
Investigation of teachers’ perceptions about hidden curriculum through metaphors
MF Alkan
International Journal of Turkish Education Sciences 5 (9), 204-211, 2017
52017
The development and psychometric properties of the Learning Agility Scale for pre-service teachers
MF Alkan, Ö Maviş Sevim
Teacher Development 26 (5), 644-664, 2022
32022
Küresel salgın sürecinde öğrenci başarısı: Uzaktan eğitimin etkileri üzerine nitel bir araştırma
İ Kaplan, MF Alkan
e-Kafkas Journal of Educational Research 9 (1), 329-349, 2022
32022
R-COMP Araştırma Yeterlikleri Ölçeğinin Türk Dili ve Kültürüne Uyarlanması
MF Alkan
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2018 (11), 15-28, 2018
22018
Factor Structure and Measurement Invariance of the Teacher Autonomous Behavior Scale in Turkey
MF Alkan, FÖ Maviş Sevim, AT Evers
Journal of Psychoeducational Assessment 41 (7), 777-795, 2023
12023
Factors Explaining Workplace Learning of Turkish Research Assistants
MF Alkan, E Emmioğlu-Sarıkaya
Vocations and Learning 16 (2), 371-393, 2023
12023
eTwinning Projelerinin Mesleki Yeterliklere Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
N Uslu Kaplan, MF Alkan
Erciyes Journal of Education 7 (2), 58-78, 2023
12023
An Exploratory Study on the Effects of Attitude and Self-Efficacy on Math Achievement as Mediated by Math Anxiety
MF Alkan, ŞY Özkaya
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 25 (3), 488-496, 2023
12023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20