Takip et
Mehmet Emin AKKILIÇ
Mehmet Emin AKKILIÇ
Pazarlama Profesörü, Balıkesir Üniversitesi
balikesir.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The impact of personality on technology acceptance: A study on smart phone users
V Özbek, Ü Alnıaçık, F Koc, ME Akkılıç, E Kaş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 150, 541-551, 2014
1692014
Tüketicilerin Beyaz Eşya Satın Alma Karar Sürecinde Marka Algılarına Yönelik Bir Araştırma‟‟
MO İlban, ME Akkılıç, Ö Yılmaz
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 63-84, 2011
812011
Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması ve Elazığ'daki Bazı Yataklı Tedavi Kuruluşlarında Bir Uygulama (Tüketicilere Yönelik Anket Uygulaması)
ME Akkılıç
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2002
622002
TERMAL TURİZMDE TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞINI ETKİLEYEN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİ: GÖNEN ÖRNEĞİ-DETERMINATION OF THE FACTORS AFFECTING CONSUMER PURCHASE BEHAVIOR IN THERMAL …
M İLBAN, M AKKILIÇ, Ö YILMAZ
Öneri dergisi 9 (36), 39-51, 2011
462011
ALGILANAN FİYAT İLE TÜKETİCİ GÜVENİ ARASINDA ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN ARACI ETKİSİ: BANKACILIK VE GSM SEKTÖRLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
KOÇ Fatih, K Nihat, V ÖZBEK, ME AKKILIÇ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 7 (13), 1-26, 2014
432014
Hizmetin önemi ile davranışsal niyetler arasındaki ilişkide otel niteliklerinin aracı etkisinin tespiti
ME Akkılıç, F Koç, MO İlban, Y Dinç, H Çetintaş
Gazi Üniversitesi Turizm Fakültesi Dergisi 1 (1), 1-22, 2014
362014
Kişilik özelliklerinin teknoloji kabulü üzerindeki doğrudan ve dolayli etkileri: Akilli telefon teknolojileri üzerine bir araştirma
V Özbek, Ü ALNIAÇIK, KOÇ Fatih, ME AKKILIÇ, KAŞ Eda
International Review of Economics and Management 2 (1), 36-57, 2015
352015
TURİST ALGILARININ DAVRANIŞSAL NİYETLER ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: EDREMİT KÖRFEZİ ÖRNEĞİ
ME AKKILIÇ, İ Varol
International Review of Economics and Management 3 (1), 14-38, 2015
332015
TURİZM PAZARLAMASINDA FAYDALAR VE BİR TURİST TATMİN MODELİ ÖNERİSİ
ME AKKILIÇ
332003
EDREMİT KÖRFEZİ’NDE TURİZM PROBLEMLERİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ME AKKILIÇ, M GÜNALAN
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi …, 2007
272007
Uluslararası Pazarlama Aracı Olarak İnternetin (A) Grubu Seyahat Acentaları Açısından Önemi Ve Kullanım Durumu
E Akkılıç
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2004
27*2004
Termal turizm işletmelerinde hedonik ve faydacı tüketim eğiliminin davranışsal niyetler üzerine etkisi
ME Akkılıç, H Çetintaş
International Review of Economics and Management 3 (2), 123-142, 2015
262015
ELAZIĞ’DAKİ ARICILIK İŞLETMELERİNİN ÜRETİM VE PAZARLAMA PROBLEMLERİNİN TESPİTİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
İ Seven, ME AKKILIÇ
Lalahan Hayvancılık Araştırma Enstitüsü Dergisi 45 (2), 41-52, 2005
232005
İnternet Üzerinden Yapılan Alışverişlerde Ürüne Yönelik Yorumların Tüketici Satın Alma Kararı Üzerindeki Etkisi
ME Akkılıç, V Özbek
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi, 1-14, 2012
212012
Tüketicilerin Seyahat Acentalarina Iliskin Etik Algilari ve Niyetlerini Belirlemeye Yönelik Bir Arastirma/A Study on Determining Consumers' Ethical Perceptions and Intentions …
V Özbek, ME Akkılıç, MO İlban
Ege Academic Review 11 (2), 325-338, 2011
20*2011
The moderating role of locus of control on the links between perceived ethical problem and ethical intentions of marketing managers in Turkey
V Özbek, Ü Alnıaçık, ME Akkılıç, F Koç
Procedia-Social and Behavioral Sciences 99, 265-273, 2013
182013
Teknolojik gelişmelerin bankaların dağıtım kanallarının yapısı üzerine etkileri
ME Akkılıç
Fırat Üniversitesi Doğu Araştırmaları Dergisi 3 (2), 110-114, 2005
152005
AR-GE HARCAMALARININ EKONOMİK BÜYÜME VE DIŞ TİCARET DENGESİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: G-20 ÜLKELERİ ÜZERİNE BİR UYGULAMA
HH YILDIRIM, ME AKKILIÇ, MS DİKİCİ
International Review of Economics and Management 6 (2), 43-58, 2019
132019
Faydacı tüketim eğilimi, destinasyon imajı ve davranışsal niyetler: Edremit körfezi örneği. 14
ME Akkılıç, F Koç, H Onar, V Özbek
Turizmde Yenilik 14, 710-732, 2013
122013
Siyasi partilerin uyguladığı pazarlama anlayışının ve hedef pazar stratejisinin seçim başarısı üzerine etkisi
ME Akkılıç, MO İlban, V Özbek
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 4 (26), 215-240, 2011
112011
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20