Takip et
Mustafa CANER
Mustafa CANER
akdeniz.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The definition of blended learning in higher education
M Caner
Blended learning environments for adults: Evaluations and frameworks, 19-34, 2012
1422012
In the eyes of Turkish EFL learners: What makes an effective foreign language teacher?
S Çelik, A Arıkan, M Caner
Universidad de Granada, 2013
1342013
A blended learning model for teaching practice course
M Caner
Turkish Online Journal of Distance Education 11 (3), 78-97, 2010
572010
Students Views on Using Portfolio Assessment in EFL Writing Courses
M Caner
Anadolu University Journal of Social Sciences 10 (1), 2010
562010
Teachers' beliefs on foreign language teaching practices in early childhood education: A case study
M Caner, G Subaşı, S Kara
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 1 (1), 62-76, 2010
502010
Self efficacy beliefs of pre-service teachers on technology integration
M Caner, S Aydın
Turkish Online Journal of Distance Education 22 (3), 79-94, 2021
472021
A study on blended learning model for teaching practice course in pre-service English language teacher training program
M Caner
PQDT-Global, 2009
472009
Pedagojik formasyon programı öğrencilerinin öğretmenlik uygulaması ile ilgili görüşleri
Y Tepeli, M Caner
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (2), 313-328, 2014
342014
Determining the feasibility of an e-portfolio application in a distance education teaching practice course
I Kecik, B Aydin, N Sakar, M Dikdere, S Aydin, I Yuksel, M Caner
International Review of Research in Open and Distributed Learning 13 (2 …, 2012
322012
Öğretmen adaylarının gözünden etik öğretmen ve öğretmenlik meslek etiği dersi
S Karataş, M Caner, RB Kahyaoğlu, S Kahya
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (1), 29-49, 2019
302019
Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde kültür aktarımına ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri
M Caner, B Direkçi, B Kurt
Journal of Language Education and Research 5 (2), 76-92, 2019
182019
Impact of podcasting on pronunciation skills of pre-service EFL teachers
H KAFES, M CANER
Turkish Online Journal of Distance Education 21 (3), 36-47, 2020
162020
Mobil-yoğun-podcast dinlemenin İngilizce öğretmen adaylarinin dinleme, konuşma ve eleştirel düşünme becerilerine etkisi
S Şendağ, N Gedik, M Caner, S Toker
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (2), 94-122, 2017
152017
The silent way
İ Yüksel, M Caner
S. Çelik Approaches and principles in English as a foreign language (EFL …, 2014
152014
Ders kitabı değerlendirme yaklaşımları
M Caner, B Kurt
ZfWT Journal of World of Turks 12 (1), 2020
142020
Self-efficacy belief profiles of pre-service and in-service EFL teachers
H Dolgun, M Caner
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 602-623, 2018
142018
Mobil destekli dil öğrenmede podcast kullanımı: Öğretici merkezli yoğun dinleme ve mobil kapsamlı dinleme
S Şendağ, N Gedik, M Caner, S Toker
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 1-27, 2019
122019
E-Readiness of EFL Teachers.
E Çaliskan, M Caner
Malaysian Online Journal of Educational Technology 10 (1), 1-15, 2022
102022
A new trend in teacher education: A web-enhanced methodology course
M Caner, I Yüksel, I Kecik
Procedia-Social and Behavioral Sciences 70, 1831-1838, 2013
102013
Weblogs in EFL writing course
R Kazancı, M Caner
Journal of Narrative and Language Studies 8 (14), 151-163, 2020
92020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20