Follow
Elif Boyraz
Elif Boyraz
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Verified email at gop.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRENİLMİŞ GÜÇLÜLÜKLERİNİN KAYNAK VE SONUÇLARINA İLİŞKİN BİR MODEL ÖNERİSİ
S POLATCI, E Boyraz
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 24 (4), 137-154, 2011
332011
Kadın, erkek, ya da? Hediye satın alma davranışında cinsiyet kimliği rolünün etkisi
T KILIÇER, E Boyraz, A Tüzemen
Ege Academic Review 16 (1), 121-133, 2016
262016
Stratejik Siyaset pazarlaması ve siyaset pazarının bölümlendirilmesi üzerine bir araştırma
E Boyraz
Yayınlanmamış Doktora Tezi). Kayseri: Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2012
192012
Annelik Rolü Ve Çocuk İçin Tüketime Yansımaları: Kadınların Ebeveynlik Tutumları Ve Hedonik Tüketim Eğilimi Üzerine Bir
Ş Şen, E Boyraz
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (2), 347-370, 2017
142017
Siyaset pazarında bölümlendirme üzerine keşifsel bir araştırma
E Boyraz, O Erdem
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 22 (1), 61-81, 2015
142015
MARKA KENT KONUMLANDIRMADA ALGILAMA HARİTALARININ KULLANIMI: ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ
R Beyaz, E BOYRAZ
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 16 (2), 401-428, 2020
132020
Seçmen kimdir, ne ister? Yerel seçimlerde seçmen Pazarının bölümlendirilmesi üzerine bir araştırma
E Boyraz
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 31 (1), 2017
102017
Vicdan ve akıl kıskacında insanlık, komşuluk, kardeşlik: Suriyeli sığınmacılara ilişkin algılara politika pazarlaması perspektifinden bir bakış
E Boyraz, H Sözüpek, E Sabriye, AY Okan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 13 (1 …, 2018
92018
Takıntılı tüketim: Tek ürüne yönelik kompulsif satın alma davranışı
Ç ALİÇAVUŞOĞLU, E BOYRAZ
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (2), 1800-1814, 2019
82019
KENDİMİ BİLİYORUM, KORK (M) UYORUM! YENİLİKLERİ KAÇIRMA KORKUSU (FOMO) VE SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞINDA DİJİTAL ÜSTBİLİŞİN ROLÜ
Ç ALİÇAVUŞOĞLU, E BOYRAZ
International JOURNAL OF SOCIAL HUMANITIES SCIENCES RESEARCH 6 (33), 682-697, 2019
82019
KOBİ’lerin stratejik pazarlama performansı ve ilişkisel pazarlama becerisinde işletme sahip ve yöneticilerinin rolü
T Kılıçer, E BOYRAZ, F GÜRSES, YS GÜLMEZ
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar 2 (2), 69-89, 2018
62018
Spinning-induced rhabdomyolysis: A case report and review of literature
F Fidan, B Alkan, G Uğurlu, E Boyraz, A Tosun, Ö Ardıçoğlu, S Akkuş
European Journal of Rheumatology 2 (1), 37, 2015
62015
Tokat İli Müşteri Memnuniyeti Araştırması
F Ertaş, K Ardıç, A Başarır, H Sadaklıoğlu, E Boyraz, E Aslan, MS Döven
Gaziosmanpaşa Üniversitesi, İİ BF Yayınları, 2008
62008
AĞZIYLA KUŞ TUTMA İMKAN SIZLIĞ I ÜZERİNE: SİYASAL TUTUNDURMAYA İLİŞKİN SEÇMEN ALGILARINA TÜKETİCİ ŞÜPHECİLİĞİ PERSPEKTİFİNDEN BİR BAKIŞ
E BOYRAZ, ŞEN Şerife
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 14 (3), 851-866, 2018
52018
Nasıl Bir Parti? Seçmenlerin Siyasal Marka Kişiliği Algısı Üzerine Bir Araştırma: Tokat İli Örneği
E BOYRAZ, O BALIM
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2015
52015
SIRÇA KÖŞKÜNDE Mİ, LABORATUVARINDA MI, ARAMIZDA MI; NEREDE BU BİLİM İNSANLARI? ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BİLİM ve BİLİM İNSANI ALGISI BİR PAZARLAMA SORUNU MUDUR?
E Boyraz, T Kılıçer
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2017
42017
Problem Çözme, Yaratıcılık, Yenilikçilik Becerilerinin Pazarlama Yenilik Stratejilerinde Örgütsel Yenilikçilik Aracılığıyla Etkisi
E Özaydın, E Boyraz
İşletme Araştırmaları Dergisi 13 (1), 858-874, 2021
32021
HEPİNİZİ YENİ BİR ÜRÜN GİBİ GÖRÜYORUM! TEKRAR KULLANILABİLİR AMBALAJLARA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARI.
Ö Kuru, E Boyraz
Kafkas University, Journal of Economics & Administrative Sciences Faculty …, 2020
32020
Yerel yönetimlerde pazarlama: Neden ve nasıl
T Kılıçer, E Boyraz, Ö Ergül
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi 9 (23 …, 2018
22018
MARKA KONUMLANDIRMADA ALGILAMA HARİTALARININ KULLANIMINA YÖNELİK TEORİK BİR İNCELEME
YS GÜLMEZ, E BOYRAZ
Artuklu Kaime Uluslararası İktisadi ve İdari Araştırmalar Dergisi 5 (2), 252-277, 2022
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20