Takip et
Doç. Dr. Murat İnce
Doç. Dr. Murat İnce
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
beun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Türkçe 6, 7, 8. Sınıf Öğretim Programının Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı'nda (PISA) Yoklanan "Okuma Becerileri" Açısından Analizi (Zonguldak Örneği)
M İnce
Ankara Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
28*2016
Effect of Parental Education and Home Educational Resources to Students' Results of PISA Reading Skills Test.
M İnce, FD Gözütok
Ilkogretim Online 17 (2), 2018
222018
Gelecek İçin Eğitim
Ö Demirel, M İnce
82, 2012
222012
The investigations of using web 2.0 technologies on English writing skills of students with different learning styles
M Ince, Ö Akdemir
Eurasian Journal of Educational Research 53, 93-106, 2013
202013
Türkçe 6, 7, 8. sınıf ders kitaplarının PISA okuma becerilerine göre incelenmesi
M İnce, FD Gözütok
Turkish Studies 12 (33), 213-225, 2017
132017
The investigation of instructors’ views on using technology in English language teaching
M İnce
Procedia-Social and Behavioral Sciences 141, 670-674, 2014
132014
Branş Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarına İlişkin Görüşleri
M İnce, S Karataş, A Çiftçi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 11 (18), 2140-2164, 2019
12*2019
Views of Students Regarding Problems Encountered in Postgraduate Education: A Phenomenological Research
A Yetkiner, M İnce
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi / Journal Of Higher Education and Science 6 …, 2016
122016
Web 2.0 teknolojileri kullanımının farklı öğrenme stillerine sahip öğrencilerin İngilizce yazma becerilerine etkisinin incelenmesi
M İnce
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
92011
ORTAOKUL 5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ OKUNABİLİRLİK SEVİYESİ VE YAŞ DÜZEYİNE UYGUNLUK AÇILARINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ.
D SAĞLAM, M İNCE, C EKER
Electronic Turkish Studies 13 (11), 2018
82018
İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasi Ders Kitabının Okunabilirlik ve Yaş Düzeyine Uygunluk Açılarından Değerlendirilmesi
C Eker, M İnce, D Sağlam
Eğitimde Kuram ve Uygulama 14 (4), 404-416, 2018
72018
Teacher Opinions on Use of Self-Regulation Strategies at Science and Art Centers: Turkey Sample
C Eker, M İnce
Universal Journal of Educational Research 6 (7), 1486 - 1496, 2018
72018
Examining the role of motivation, attitude, and self-efficacy beliefs in shaping secondary school students’ academic achievement in science course
M İnce
Sustainability 15 (15), 11612, 2023
62023
Üniversite öğrencilerinin psikolojik belirtilerinin incelenmesi
O Bilgin, M İnce, ÖM Çolakoğlu
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (1), 27-41, 2020
62020
İlkokul 4. sınıf insan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
H Aslantürk
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
62018
The effects of university students’ school climate on their motivation levels
O Bilgin, İ Murat, E YEŞİLYURT
International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (2), 112-121, 2021
52021
PRESCHOOL TEACHERS’OPINIONS REGARDING IN-SERVICE TRAINING NEEDS: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH
İ Murat
52020
Yabancı dil ağırlıklı ortaokul 5. sınıf öğretim programının öğrencilerin akademik başarılarına, İngilizce dersine yönelik tutumlarına ve öz yeterlik inançlarına etkisi
T Yılmaz, M İnce
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (2), 169-179, 2019
52019
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretiminde Web 2.0 Araçlarının Öğrencilerin Derse Yönelik Tutumlarına ve Motivasyonel Stratejilerine Etkisi
P KAMAR, I Murat
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 13 (2), 263-271, 2023
32023
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’USE OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES AND NOMOPHOBIA
M Turgut, M İnce
European Journal of Alternative Education Studies 7 (1), 2022
22022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20