Türkçe 6, 7, 8. Sınıf Öğretim Programının Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı'nda (PISA) Yoklanan "Okuma Becerileri" Açısından Analizi (Zonguldak Örneği) M İnce Ankara Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 28* | 2016 |
Effect of Parental Education and Home Educational Resources to Students' Results of PISA Reading Skills Test. M İnce, FD Gözütok Ilkogretim Online 17 (2), 2018 | 22 | 2018 |
Gelecek İçin Eğitim Ö Demirel, M İnce 82, 2012 | 22 | 2012 |
The investigations of using web 2.0 technologies on English writing skills of students with different learning styles M Ince, Ö Akdemir Eurasian Journal of Educational Research 53, 93-106, 2013 | 20 | 2013 |
Türkçe 6, 7, 8. sınıf ders kitaplarının PISA okuma becerilerine göre incelenmesi M İnce, FD Gözütok Turkish Studies 12 (33), 213-225, 2017 | 13 | 2017 |
The investigation of instructors’ views on using technology in English language teaching M İnce Procedia-Social and Behavioral Sciences 141, 670-674, 2014 | 13 | 2014 |
Branş Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarına İlişkin Görüşleri M İnce, S Karataş, A Çiftçi OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 11 (18), 2140-2164, 2019 | 12* | 2019 |
Views of Students Regarding Problems Encountered in Postgraduate Education: A Phenomenological Research A Yetkiner, M İnce Yükseköğretim ve Bilim Dergisi / Journal Of Higher Education and Science 6 …, 2016 | 12 | 2016 |
Web 2.0 teknolojileri kullanımının farklı öğrenme stillerine sahip öğrencilerin İngilizce yazma becerilerine etkisinin incelenmesi M İnce Zonguldak Karaelmas Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011 | 9 | 2011 |
ORTAOKUL 5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ OKUNABİLİRLİK SEVİYESİ VE YAŞ DÜZEYİNE UYGUNLUK AÇILARINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. D SAĞLAM, M İNCE, C EKER Electronic Turkish Studies 13 (11), 2018 | 8 | 2018 |
İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasi Ders Kitabının Okunabilirlik ve Yaş Düzeyine Uygunluk Açılarından Değerlendirilmesi C Eker, M İnce, D Sağlam Eğitimde Kuram ve Uygulama 14 (4), 404-416, 2018 | 7 | 2018 |
Teacher Opinions on Use of Self-Regulation Strategies at Science and Art Centers: Turkey Sample C Eker, M İnce Universal Journal of Educational Research 6 (7), 1486 - 1496, 2018 | 7 | 2018 |
Examining the role of motivation, attitude, and self-efficacy beliefs in shaping secondary school students’ academic achievement in science course M İnce Sustainability 15 (15), 11612, 2023 | 6 | 2023 |
Üniversite öğrencilerinin psikolojik belirtilerinin incelenmesi O Bilgin, M İnce, ÖM Çolakoğlu Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (1), 27-41, 2020 | 6 | 2020 |
İlkokul 4. sınıf insan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri H Aslantürk Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018 | 6 | 2018 |
The effects of university students’ school climate on their motivation levels O Bilgin, İ Murat, E YEŞİLYURT International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (2), 112-121, 2021 | 5 | 2021 |
PRESCHOOL TEACHERS’OPINIONS REGARDING IN-SERVICE TRAINING NEEDS: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH İ Murat | 5 | 2020 |
Yabancı dil ağırlıklı ortaokul 5. sınıf öğretim programının öğrencilerin akademik başarılarına, İngilizce dersine yönelik tutumlarına ve öz yeterlik inançlarına etkisi T Yılmaz, M İnce Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (2), 169-179, 2019 | 5 | 2019 |
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretiminde Web 2.0 Araçlarının Öğrencilerin Derse Yönelik Tutumlarına ve Motivasyonel Stratejilerine Etkisi P KAMAR, I Murat Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 13 (2), 263-271, 2023 | 3 | 2023 |
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’USE OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES AND NOMOPHOBIA M Turgut, M İnce European Journal of Alternative Education Studies 7 (1), 2022 | 2 | 2022 |