Follow
Doç. Dr. Murat İnce
Doç. Dr. Murat İnce
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi
Verified email at beun.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkçe 6, 7, 8. Sınıf Öğretim Programının Uluslararası Öğrenci Değerlendirme Programı'nda (PISA) Yoklanan "Okuma Becerileri" Açısından Analizi (Zonguldak Örneği)
M İnce
Ankara Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
28*2016
Effect of Parental Education and Home Educational Resources to Students' Results of PISA Reading Skills Test.
M İnce, FD Gözütok
Ilkogretim Online 17 (2), 2018
222018
Gelecek İçin Eğitim
Ö Demirel, M İnce
82, 2012
222012
The investigations of using web 2.0 technologies on English writing skills of students with different learning styles
M Ince, Ö Akdemir
Eurasian Journal of Educational Research 53, 93-106, 2013
202013
Türkçe 6, 7, 8. sınıf ders kitaplarının PISA okuma becerilerine göre incelenmesi
M İnce, FD Gözütok
Turkish Studies 12 (33), 213-225, 2017
132017
The investigation of instructors’ views on using technology in English language teaching
M İnce
Procedia-Social and Behavioral Sciences 141, 670-674, 2014
132014
Branş Öğretmenlerinin Hizmet İçi Eğitim İhtiyaçlarına İlişkin Görüşleri
M İnce, S Karataş, A Çiftçi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 11 (18), 2140-2164, 2019
12*2019
Views of Students Regarding Problems Encountered in Postgraduate Education: A Phenomenological Research
A Yetkiner, M İnce
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi / Journal Of Higher Education and Science 6 …, 2016
122016
Web 2.0 teknolojileri kullanımının farklı öğrenme stillerine sahip öğrencilerin İngilizce yazma becerilerine etkisinin incelenmesi
M İnce
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011
92011
ORTAOKUL 5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ OKUNABİLİRLİK SEVİYESİ VE YAŞ DÜZEYİNE UYGUNLUK AÇILARINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ.
D SAĞLAM, M İNCE, C EKER
Electronic Turkish Studies 13 (11), 2018
82018
İnsan Hakları Yurttaşlık ve Demokrasi Ders Kitabının Okunabilirlik ve Yaş Düzeyine Uygunluk Açılarından Değerlendirilmesi
C Eker, M İnce, D Sağlam
Eğitimde Kuram ve Uygulama 14 (4), 404-416, 2018
82018
Teacher Opinions on Use of Self-Regulation Strategies at Science and Art Centers: Turkey Sample
C Eker, M İnce
Universal Journal of Educational Research 6 (7), 1486 - 1496, 2018
72018
Examining the role of motivation, attitude, and self-efficacy beliefs in shaping secondary school students’ academic achievement in science course
M İnce
Sustainability 15 (15), 11612, 2023
62023
Üniversite öğrencilerinin psikolojik belirtilerinin incelenmesi
O Bilgin, M İnce, ÖM Çolakoğlu
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 8 (1), 27-41, 2020
62020
İlkokul 4. sınıf insan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri
H Aslantürk
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
62018
The effects of university students’ school climate on their motivation levels
O Bilgin, İ Murat, E YEŞİLYURT
International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (2), 112-121, 2021
52021
PRESCHOOL TEACHERS’OPINIONS REGARDING IN-SERVICE TRAINING NEEDS: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH
İ Murat
52020
Yabancı dil ağırlıklı ortaokul 5. sınıf öğretim programının öğrencilerin akademik başarılarına, İngilizce dersine yönelik tutumlarına ve öz yeterlik inançlarına etkisi
T Yılmaz, M İnce
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (2), 169-179, 2019
52019
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretiminde Web 2.0 Araçlarının Öğrencilerin Derse Yönelik Tutumlarına ve Motivasyonel Stratejilerine Etkisi
P KAMAR, I Murat
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 13 (2), 263-271, 2023
32023
INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN TEACHERS’USE OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES AND NOMOPHOBIA
M Turgut, M İnce
European Journal of Alternative Education Studies 7 (1), 2022
22022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20