Takip et
Salih YILDIZ
Salih YILDIZ
Gumushane University, The Faculty of Economics and Administrative Sciences, Department of Marketing
gumushane.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tüketicilerin Marka Tercihlerinde Etkili Olan Faktörler ile Marka İmajı’nın Marka Değeri Üzerindeki Etkileri: Trabzon Örneği
HD Keskin, S Yıldız
Dumlupınar Üniversitesi, 239, 2010
60*2010
Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları: Ordu ilinde bir uygulama
S YILDIZ, A Tehci
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (1), 441-460, 2014
562014
Ağızdan ağıza iletişimde müşteri tatmini ve müşteri sadakati ile mağaza imajı boyutları: Ordu ilinde bir uygulama
S YILDIZ, A Tehci
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 18 (1), 441-460, 2014
562014
Handbook of research on effective marketing in contemporary globalism
B Christiansen
IGI Global, 2014
492014
Tüketicilerin ürünlere olan ilgileniminin marka sadakati üzerindeki etkisi: sembolik nitelikteki bir ürün grubu için istanbul ili pilot çalişmasi
Z Çilingir, S YILDIZ
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 6 (11), 79-100, 2010
472010
Service quality evaluation of restaurants using the AHP and TOPSIS method
S Yildiz, E Yildiz
Journal of Social and Administrative Sciences 2 (2), 53-61, 2015
362015
Müşteri sadakati ile ağızdan ağıza iletişimin tüketici satın alma davranışlarına etkisi: Elektronik eşya sektörü üzerine bir uygulama
E Özkan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
332014
EFFECTS OF GUERRILLA MARKETING ON BRAND AWARENESS AND CONSUMERS’PURCHASE INTENTION
S Yıldız
Global Journal of Economics and Business Studies 6 (12), 177-185, 2017
302017
Elektronik pazarlamada müşteri sadakatinin geliştirilmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
ÖGS YILDIZ, AGZ ÇİLİNGİR
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (1), 412-428, 2010
302010
Elektronik pazarlamada müşteri sadakatinin geliştirilmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
ÖGS YILDIZ, AGZ ÇİLİNGİR
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (1), 412-428, 2010
302010
KULAKTAN KULAĞA İLETİŞİM: ALIŞVERİŞ MERKEZİ MÜŞTERİLERİ ÜZERİNDE BİR PİLOT ÇALIŞMA
Z Çilingir, S Yildiz, HS Kurtuldu
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 24 (3), 95-115, 2011
282011
Tüketicilerin Yeşil Ürün Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi: Bursa İli Örneği
E Onurlubaş, E Yıldız, S Yıldız, D Dinçer
IBANESS Congress Series, Edirne-Türkiye, 282-290, 2017
252017
Transcultural marketing for incremental and radical innovation
B Christiansen
IGI Global, 2013
202013
Islamic marketing as a new marketing trend: an application for determining consumers’ Islamic bank selection criteria
S Yıldız, E Yıldız, MH Topal
" Business Perspectives" Banks and Bank Systems International Research Journal, 2014
182014
Üniversite öğrencilerinin sigara tüketimini etkileyen faktörler: Trakya Üniversitesi öğrencileri üzerine bir uygulama
E Onurlubaş, E Yıldız, S Yıldız
The Journal of International Scientific Researches 2 (4), 83-92, 2017
172017
Duygusal emek ve tükenmişlik ilişkisi: Manavgattaki beş yıldızlı otel çalışanları üzerine bir araştırma
S Yildiz
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
162014
Tüketici Tercihlerinde Marka Değerini Belirlemeye Yönelik Bir Model Önerisi: Trabzon Örneği
S Yıldız
Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü ĠĢletme Anabilim …, 2007
152007
Elektronik hizmet marka değerini etkileyen faktörler: Elektronik hizmet müşterileri üzerine bir uygulama
S Yildiz
Global Journal of Economics and Business Studies 7 (14), 170-185, 2019
142019
TÜKETİCİ TEMELLİ MARKA DEĞERİNİN TAKLİT MARKALI ÜRÜN ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
S Yıldız, İ Avcı
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019
142019
İlişki Odaklı Pazarlama Bileşenlerinin Tüketici Sadakati Üzerindeki Etkisi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama
HS Kurtuldu, Z Çilingir, S Yıldız
13. Pazarlama Kongresi Nevşehir Üniv. İİBF, 2008
142008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20