Follow
nuray oncul
nuray oncul
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Normal gelişim gösteren çocuk annelerinin kaynaştırma uygulamasına ilişkin görüşleri
N Öncül, ES Batu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 6 (02), 37-54, 2005
802005
Kaynaştırma uygulaması yapılan ilköğretim okuluna devam eden zihin özürlü öğrencinin bulunduğu sınıfta normal çocuk annelerinin kaynaştırma uygulamasına ilişkin görüşleri
N Öncül
PQDT-Global, 2003
682003
Orta ve ileri düzeyde zihin yetersizliği olan yetişkinlere videoyla model olma kullanılarak günlük yaşam becerilerinin öğretilmesi
N Öncül, Ş Yücesoy Özkan
Anadolu Üniversitesi, 2010
422010
Effects of computer-based instruction on teaching emergency telephone numbers to students with intellectual disability
SY Ozkan, N Oncul, O Kaya
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 200-217, 2013
38*2013
General and special education practices during the COVID-19 viral outbreak in Turkey
S Yucesoy-Ozkan, F Kaya, E Gulboy, DE Altun, N Oncul
Educational practices during the COVID-19 viral outbreak: International …, 2020
372020
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sembolik oyunların küçük grupla öğretiminde canlı modelle ve video modelle öğretimin karşılaştırılması
N Öncül
Basılmamış Doktora Tezi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2015
272015
Türkiye'de Erken Çocuklukta Özel Eğitim ile İlgili YapılmışMakalelerinGözden Geçirilmesi
N Öncül
252014
Görsel destek ile öğretilen eşzamanlı ipucuyla öğretimin annelerin otizmli çocuklarına beceri öğretmelerindeki etkililiği
SE Batu, F Bozkurt, N Öncül
Eğitim ve Bilim 39 (174), 2014
122014
Zihin engelli bireylerin ebeveynlerinin kullanımına yönelik geliştirilen mobil beceri öğretimi yazılımına yönelik katılımcı görüşleri
A Kuzu, A Cavkaytar, S Çankaya, N Öncül
Anadolu Journal of Educational Sciences International 3 (2), 1-21, 2013
122013
Teaching the daily living skills to adults with moderate and severe intellectual disabilities using video modeling
N Oncul, SY Ozkan
Anadolu University Journal of Social Sciences 10 (3), 143-156, 2010
122010
Effectiveness of mother delivered simultaneous prompting taught by visual support on teaching chained skills to their children with autism
SE Batu, F Bozkurt, N Öncül
Egitim ve Bilim 39 (174), 2014
112014
Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine ve uygulama okullarına ilişkin beklentilerinin belirlenmesi
Ş Yücesoy-Özkan, N Öncül, A Çolak, Ç Acar, F Aksoy, G Bozkuş-Genç, ...
İlköğretim Online, 808-836, 2019
82019
Zihinsel yetersizliği olan çocuklarla çalışan özel eğitim öğretmenlerinin matematik dersine yönelik yapılan çalışmalarla ilgili görüş ve önerileri
A Yıkmış, N Öncül, Ç Acar
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35-59, 2013
72013
Zihin yetersizliği: özellikler
N Öncül
Pegem Atıf İndeksi, 26-52, 2017
52017
Review of the Articles Related with Early Childhood Special Education in Turkey
N Öncül
International Journal of Early Childhood Special Education 6 (2), 247-284, 2015
32015
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara oyun becerilerinin öğretimine ilişkin özel eğitim öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi
AÇ GÜLVEREN, ŞY ÖZKAN, N ÖNCÜL
Journal of Qualitative Research in Education, 2022
22022
The examination of special education teachers’ views on teaching play skills to children with autism spectrum disorders
AÇ GÜLVEREN, ŞY ÖZKAN, N ÖNCÜL
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 56-77, 2022
22022
The investigation of pre-service special education teachers’ treatment integrity in the use of response prompting strategies
N Oncul
European Journal of Special Needs Education 37 (2), 278-292, 2022
12022
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sembolik Oyunların Öğretiminde Canlı ve Video Modelle Öğretimin Karşılaştırılması
N Öncül, İÇ TEKİNARSLAN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-27, 2022
12022
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sosyal beceri öğretiminde fırsat öğretiminin etkililiği: Gürcistan örneği
N Öncül, T Gobadze
Anadolu Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20