Normal gelişim gösteren çocuk annelerinin kaynaştırma uygulamasına ilişkin görüşleri N Öncül, ES Batu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 6 (02), 37-54, 2005 | 80 | 2005 |
Kaynaştırma uygulaması yapılan ilköğretim okuluna devam eden zihin özürlü öğrencinin bulunduğu sınıfta normal çocuk annelerinin kaynaştırma uygulamasına ilişkin görüşleri N Öncül PQDT-Global, 2003 | 68 | 2003 |
Orta ve ileri düzeyde zihin yetersizliği olan yetişkinlere videoyla model olma kullanılarak günlük yaşam becerilerinin öğretilmesi N Öncül, Ş Yücesoy Özkan Anadolu Üniversitesi, 2010 | 42 | 2010 |
Effects of computer-based instruction on teaching emergency telephone numbers to students with intellectual disability SY Ozkan, N Oncul, O Kaya Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 200-217, 2013 | 38* | 2013 |
General and special education practices during the COVID-19 viral outbreak in Turkey S Yucesoy-Ozkan, F Kaya, E Gulboy, DE Altun, N Oncul Educational practices during the COVID-19 viral outbreak: International …, 2020 | 37 | 2020 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sembolik oyunların küçük grupla öğretiminde canlı modelle ve video modelle öğretimin karşılaştırılması N Öncül Basılmamış Doktora Tezi. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Bilimleri …, 2015 | 27 | 2015 |
Türkiye'de Erken Çocuklukta Özel Eğitim ile İlgili YapılmışMakalelerinGözden Geçirilmesi N Öncül | 25 | 2014 |
Görsel destek ile öğretilen eşzamanlı ipucuyla öğretimin annelerin otizmli çocuklarına beceri öğretmelerindeki etkililiği SE Batu, F Bozkurt, N Öncül Eğitim ve Bilim 39 (174), 2014 | 12 | 2014 |
Zihin engelli bireylerin ebeveynlerinin kullanımına yönelik geliştirilen mobil beceri öğretimi yazılımına yönelik katılımcı görüşleri A Kuzu, A Cavkaytar, S Çankaya, N Öncül Anadolu Journal of Educational Sciences International 3 (2), 1-21, 2013 | 12 | 2013 |
Teaching the daily living skills to adults with moderate and severe intellectual disabilities using video modeling N Oncul, SY Ozkan Anadolu University Journal of Social Sciences 10 (3), 143-156, 2010 | 12 | 2010 |
Effectiveness of mother delivered simultaneous prompting taught by visual support on teaching chained skills to their children with autism SE Batu, F Bozkurt, N Öncül Egitim ve Bilim 39 (174), 2014 | 11 | 2014 |
Zihin engelliler öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersine ve uygulama okullarına ilişkin beklentilerinin belirlenmesi Ş Yücesoy-Özkan, N Öncül, A Çolak, Ç Acar, F Aksoy, G Bozkuş-Genç, ... İlköğretim Online, 808-836, 2019 | 8 | 2019 |
Zihinsel yetersizliği olan çocuklarla çalışan özel eğitim öğretmenlerinin matematik dersine yönelik yapılan çalışmalarla ilgili görüş ve önerileri A Yıkmış, N Öncül, Ç Acar Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 35-59, 2013 | 7 | 2013 |
Zihin yetersizliği: özellikler N Öncül Pegem Atıf İndeksi, 26-52, 2017 | 5 | 2017 |
Review of the Articles Related with Early Childhood Special Education in Turkey N Öncül International Journal of Early Childhood Special Education 6 (2), 247-284, 2015 | 3 | 2015 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara oyun becerilerinin öğretimine ilişkin özel eğitim öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi AÇ GÜLVEREN, ŞY ÖZKAN, N ÖNCÜL Journal of Qualitative Research in Education, 2022 | 2 | 2022 |
The examination of special education teachers’ views on teaching play skills to children with autism spectrum disorders AÇ GÜLVEREN, ŞY ÖZKAN, N ÖNCÜL Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi, 56-77, 2022 | 2 | 2022 |
The investigation of pre-service special education teachers’ treatment integrity in the use of response prompting strategies N Oncul European Journal of Special Needs Education 37 (2), 278-292, 2022 | 1 | 2022 |
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Sembolik Oyunların Öğretiminde Canlı ve Video Modelle Öğretimin Karşılaştırılması N Öncül, İÇ TEKİNARSLAN Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 1-27, 2022 | 1 | 2022 |
Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara sosyal beceri öğretiminde fırsat öğretiminin etkililiği: Gürcistan örneği N Öncül, T Gobadze Anadolu Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022 | 1 | 2022 |