Takip et
Doç. Dr. Mehmet Emin Kalgı
Doç. Dr. Mehmet Emin Kalgı
Ardahan Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Din Psikolojisi Anabilim
ardahan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Dinsel yaşayış ölçeği: Geçerlik güvenirlik çalışması
H Kayiklik, ME Kalgi
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 17 (1), 1-19, 2017
182017
İlköğretim öğrencilerinin utangaçlık ve benlik saygısı düzeylerini etkileyen faktörler
R Aliyev, ME Kalgi
Turkish Journal of Education 3 (2), 60-69, 2014
182014
Ortaöğretim öğrencilerinde dindarlık ile kişilik arasındaki ilişki üzerine bir araştırma (Şanlıurfa örneği)
ME Kalgi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020
162020
Covid-19 Salgınına Yakalanan Kişilerde Dindarlık ve Dinî Başa Çıkma
ME Kalgı
Marife Dini Araştırmalar Dergisi 21 (1), 131-150, 2021
142021
Koronavirüs Salgını ve Dindarlıkla İlgili Yapılmış Ampirik Çalışmaların Analizleri
ME Kalgı
Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 111-132, 2021
122021
Dini dogmatizm ve dindarlık bağlamında yaşam doyumu: Bir karma yöntemli yaklaşım
N Şimşek, ME Kalgı
Turkish Studies 13 (4), 1137-1152, 2018
82018
Ortaöğretim öğrencilerinin tahripçi davranışlarda bulunma ile dindarlık düzeyleri arasındaki ilişki
H Kayıklık, ME Kalgı
72017
Lise öğrencilerinin özsaygı ve tahripçi davranışları arasındaki ilişki
ME Kalgı, R Aliyev
International Journal of Human Sciences 12 (2), 1430-1445, 2015
62015
Farklı Meslek Üyelerinin Dogmatik Dindarlık, Ahlaki Yargı Düzeylerinin Hayatın Anlamı ve Amacına Etkisi
MKME Kalgı
Marife Dini Araştırmalar Dergisi 21 (2), 889-905, 2021
4*2021
Lise 1. sınıf öğrencilerinin özsaygı düzeyleri ile vandalist davranışları sergileme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Şanlıurfa ili örneği
ME Kalgi
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
42014
DİNDARLIK İLE KİŞİLİK İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASI (SİVEREK ÖRNEĞİ)
MEKH KAYIKLIK
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 20 (2), 552-569, 2020
3*2020
Ortaöğretim Öğrencilerinin Tahripçi Davranışlarda Bulunma ile Dindarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki
H KAYIKLIK, ME KALGI
Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 17 (2), 1-18, 2017
32017
The relationship between self-esteem and vandalism on high school students Lise öğrencilerinin özsaygı ve tahripçi davranışları arasındaki ilişki
ME Kalgı, R Aliyev
Journal of Human Sciences 12 (2), 1430-1445, 2015
32015
Ergen tahripçilik ölçeği: Geliştirmesi, geçerliği, güvenirliği
ME KALGI, R ALİYEV
Journal of Educational Science 3 (4), 79-93, 2015
32015
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN DEĞER YÖNELİMLERİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ-VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
ME Kalgı, A İnan, M Özen
BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi 7 (2), 559-580, 2020
22020
Yaşam Kalitesi ile İlgili Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi: Nicel ve Nitel (Karma) Bir Analiz.
N ŞİMŞEK, ME KALGI
International Online Journal of Educational Sciences 10 (4), 2018
22018
COVİD-19 HASTALIĞINI GEÇİRMİŞ BİREYLERİN ŞÜKÜR VE DİNDARLIK DURUMLARININ İNCELENMESİ
MEKM ÖZEN
Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 2 (47), 161-175, 2021
1*2021
Investigation the Opinions of The Teachers About the Quality of Life: Quantitative and Qualitative (Mix) Analysis
N Şimşek, ME Kalgı
International Online Journal of Educational Sciences 10 (4), 367-391, 2021
12021
Paranormal İnançlara Sahip Olmanın Yaşam Doyumuna Etkisi
MEKN Şimşek
Turkish Studies-Religion 15 (3), 333-346, 2020
1*2020
Göreve Yeni Başlayan Fen Bilgisi Öğretmenlerinde Bulunması Gereken Mesleki Yeterlilikler ve Kalite Standartları
A YILMAZ, BE AKYOL, ME KALGI
Journal of Strategic Research in Social Science 3 (2), 241-256, 2017
12017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20