Dinsel yaşayış ölçeği: Geçerlik güvenirlik çalışması H Kayiklik, ME Kalgi Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 17 (1), 1-19, 2017 | 18 | 2017 |
İlköğretim öğrencilerinin utangaçlık ve benlik saygısı düzeylerini etkileyen faktörler R Aliyev, ME Kalgi Turkish Journal of Education 3 (2), 60-69, 2014 | 18 | 2014 |
Ortaöğretim öğrencilerinde dindarlık ile kişilik arasındaki ilişki üzerine bir araştırma (Şanlıurfa örneği) ME Kalgi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020 | 16 | 2020 |
Covid-19 Salgınına Yakalanan Kişilerde Dindarlık ve Dinî Başa Çıkma ME Kalgı Marife Dini Araştırmalar Dergisi 21 (1), 131-150, 2021 | 14 | 2021 |
Koronavirüs Salgını ve Dindarlıkla İlgili Yapılmış Ampirik Çalışmaların Analizleri ME Kalgı Dokuz Eylül Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 111-132, 2021 | 12 | 2021 |
Dini dogmatizm ve dindarlık bağlamında yaşam doyumu: Bir karma yöntemli yaklaşım N Şimşek, ME Kalgı Turkish Studies 13 (4), 1137-1152, 2018 | 8 | 2018 |
Ortaöğretim öğrencilerinin tahripçi davranışlarda bulunma ile dindarlık düzeyleri arasındaki ilişki H Kayıklık, ME Kalgı | 7 | 2017 |
Lise öğrencilerinin özsaygı ve tahripçi davranışları arasındaki ilişki ME Kalgı, R Aliyev International Journal of Human Sciences 12 (2), 1430-1445, 2015 | 6 | 2015 |
Farklı Meslek Üyelerinin Dogmatik Dindarlık, Ahlaki Yargı Düzeylerinin Hayatın Anlamı ve Amacına Etkisi MKME Kalgı Marife Dini Araştırmalar Dergisi 21 (2), 889-905, 2021 | 4* | 2021 |
Lise 1. sınıf öğrencilerinin özsaygı düzeyleri ile vandalist davranışları sergileme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi: Şanlıurfa ili örneği ME Kalgi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 4 | 2014 |
DİNDARLIK İLE KİŞİLİK İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASI (SİVEREK ÖRNEĞİ) MEKH KAYIKLIK Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 20 (2), 552-569, 2020 | 3* | 2020 |
Ortaöğretim Öğrencilerinin Tahripçi Davranışlarda Bulunma ile Dindarlık Düzeyleri Arasındaki İlişki H KAYIKLIK, ME KALGI Çukurova Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi (ÇÜİFD) 17 (2), 1-18, 2017 | 3 | 2017 |
The relationship between self-esteem and vandalism on high school students Lise öğrencilerinin özsaygı ve tahripçi davranışları arasındaki ilişki ME Kalgı, R Aliyev Journal of Human Sciences 12 (2), 1430-1445, 2015 | 3 | 2015 |
Ergen tahripçilik ölçeği: Geliştirmesi, geçerliği, güvenirliği ME KALGI, R ALİYEV Journal of Educational Science 3 (4), 79-93, 2015 | 3 | 2015 |
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN DEĞER YÖNELİMLERİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ-VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ ME Kalgı, A İnan, M Özen BEÜ İlahiyat Fakültesi Dergisi 7 (2), 559-580, 2020 | 2 | 2020 |
Yaşam Kalitesi ile İlgili Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi: Nicel ve Nitel (Karma) Bir Analiz. N ŞİMŞEK, ME KALGI International Online Journal of Educational Sciences 10 (4), 2018 | 2 | 2018 |
COVİD-19 HASTALIĞINI GEÇİRMİŞ BİREYLERİN ŞÜKÜR VE DİNDARLIK DURUMLARININ İNCELENMESİ MEKM ÖZEN Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi 2 (47), 161-175, 2021 | 1* | 2021 |
Investigation the Opinions of The Teachers About the Quality of Life: Quantitative and Qualitative (Mix) Analysis N Şimşek, ME Kalgı International Online Journal of Educational Sciences 10 (4), 367-391, 2021 | 1 | 2021 |
Paranormal İnançlara Sahip Olmanın Yaşam Doyumuna Etkisi MEKN Şimşek Turkish Studies-Religion 15 (3), 333-346, 2020 | 1* | 2020 |
Göreve Yeni Başlayan Fen Bilgisi Öğretmenlerinde Bulunması Gereken Mesleki Yeterlilikler ve Kalite Standartları A YILMAZ, BE AKYOL, ME KALGI Journal of Strategic Research in Social Science 3 (2), 241-256, 2017 | 1 | 2017 |