Nejdet KARADAĞ
Nejdet KARADAĞ
Yaygın Öğretim Anabilim Dalı, Anadolu Üniversitesi
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The use of gamification in distance education: A web-based gamified quiz application
YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ...
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017
112017
Analysis of the difficulty and discrimination indices of multiple-choice questions according to cognitive levels in an open and distance learning context
S KOÇDAR, N KARADAG, MD SAHIN
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 15 (4), 2016
102016
Açık ve Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme: Mega Üniversitelerdeki Uygulamalar
N Karadağ
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
102014
Identifying and Examining Degree-Granting Programs for Distance Education Experts: A Preliminary Analysis
S Koçdar, N Karadağ
Identification, Evaluation, and Perceptions of Distance Education Experts 1 …, 2015
52015
Uzaktan Türkçe öğretim programı (Tsp): hazırlık, uygulama, sorunlar ve çözümler
H Pilancı, H Çalışkan, N Karadağ, N Söker, O Saltık
52015
Uzaktan Eğitimde Oyunlaştırma Kullanımı: Oyunlaştırılmış Web Tabanlı Bir Alıştırma Uygulaması
YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ...
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017
32017
Farklı soru türlerinin güçlük ve ayırt edicilik düzeylerinin incelenmesi
M AKYILDIZ, N KARADAĞ
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (1), 112-122, 2018
22018
Uzaktan Eğitimde Çoktan Seçmeli Soruların Güçlük ve Ayırtedicilik Değerlerinin Soru Türlerine Göre İncelenmesi
S Koçdar, N Karadağ, MD Şahin, A Karadeniz
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
22016
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi soru yazarlarının ölçme ve değerlendirme seminerlerine ilişkin görüşleri
N KARADAĞ, M AKYILDIZ, AT KUMTEPE, ÖGHR AKGÜN
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi AUAd 3 (3), 9-46, 2017
12017
Book review technology integration and high possibility classrooms: Building from tpack
N KARADAG
The Turkish Online Journal of Distance Education, 2016
12016
ONLE & PLE Linkage Design Model
CH Tu, M Blocher, C Tu, N Edu, T Goru, N Karadag, S Kocdar, R Okur, ...
The International Symposium on Open and Distance Learning and International …, 2010
12010
Assessment and Evaluation in Mega Universities
N KARADAĞ, AZ ÖZGÜR
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 19 (4), 2020
2020
Açıköğretim sisteminde eğitim amaçlı radyo programlarının geliştirilmesi
G Kıyık Kıcır, FN Demir, N Özaydemir, MD Şahin, M Akyıldız, ...
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 5 (2), 9-28, 2019
2019
Examining Difficulty and Discrimination Indices of Multiple Choice Questions according to Item Types in Distance Education
S Kocdar, N Karadag, MD Sahin, A Karadeniz
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2017
2017
Uzaktan öğrenenlerin akran değerlendirmesine yönelik görüşleri
S KOÇDAR, N KARADAĞ
Açıköğretim Uygulamaları ve araştırmaları Dergisi(AUAd) 2 (2), 168-190, 2016
2016
Comparing classic test theory and item response theory based ability estimates of a large scale exam
N Karadag, AT Kumtepe, M Akyıldız
nternational Congress on Education for the Future: Issues and Challenges …, 2015
2015
Ölçme Araç ve Teknikleri
N Karadağ, İ Usta
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme, 2015
2015
Sunum Teknolojileri
N Karadağ, İ Usta
Temel Bilgi Teknolojileri-I, 2015
2015
Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
N Karadağ, İ Usta
2015
Learners’ Perspectives on Assessment Practices in Open and Distance Learning
N KARADAĞ
2013 AECT Conference, 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20