Analysis of the Difficulty and Discrimination Indices of Multiple-Choice Questions According to Cognitive Levels in an Open and Distance Learning Context. S Kocdar, N Karadag, MD Sahin Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 15 (4), 16-24, 2016 | 47 | 2016 |
Açık ve Uzaktan Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme: Mega Üniversitelerdeki Uygulamalar N Karadağ Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 35 | 2014 |
The use of gamification in distance education: A web-based gamified quiz application YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ... Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017 | 23 | 2017 |
Identification, evaluation, and perceptions of distance education experts G Eby IGI Global, 2015 | 18 | 2015 |
Açık ve uzaktan eğitimde ölçme ve değerlendirme: Mega üniversitelerdeki uygulamalar (Yayınlanmamış Doktora Tezi) N Karadağ Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2014 | 17 | 2014 |
Uzaktan eğitimde oyunlaştırma kullanımı: oyunlaştırılmış web tabanlı bir alıştırma uygulaması YL Şahin, N Karadağ, A Bozkurt, E Doğan, H Kılınç, S Uğur, S Gümüş, ... Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 8 (4), 372-395, 2017 | 14 | 2017 |
Assessment and Evaluation in Mega Universities. N Karadag, AZ Özgür Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 19 (4), 35-49, 2020 | 12 | 2020 |
UZAKTAN TÜRKÇE ÖĞRETİM PROGRAMI (TSP): HAZIRLIK, UYGULAMA, SORUNLAR VE ÇÖZÜMLER. H PİLANCI, H ÇALIŞKAN, CH AYDIN, N Karadağ, N Söker, O SALTIK, ... Electronic Turkish Studies 10 (11), 2015 | 12 | 2015 |
Farklı soru türlerinin güçlük ve ayırt edicilik düzeylerinin incelenmesi M Akyıldız, N Karadağ Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 4 (1), 112-122, 2018 | 9 | 2018 |
The impact of artificial intelligence on online assessment: A preliminary review N Karadağ Journal of Educational Technology and Online Learning 6 (4), 822-837, 2023 | 8 | 2023 |
Açıköğretim Sistemi’nde Çevrimiçi Sınav Uygulamasının Sınav Hazırlama Sürecine Etkisi N Karadağ Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 7 (1), 45-60, 2021 | 7 | 2021 |
Assessment and Evaluation in Open Education System: Students’ Opinions About Open-Ended Question (OEQ) Practice N KARADAG, BBOZ YUKSEKDAG, M AKYILDIZ, AI IBILEME Turkish Online Journal of Distance Education 22 (1), 179-193, 2021 | 7 | 2021 |
Program Evaluation In Open And Distance Learning: The Case Of Open Education System Call Center Services Associate Degree Program Y Tuc, N Karadag Turkish Online Journal of Distance Education 24 (4), 112-131, 2023 | 6 | 2023 |
Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi’nde öğrenenlerin ölçme ve değerlendirme uygulamalarına ilişkin görüşlerinin incelenmesi N Karadağ, AZ Özgür Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (2), 505-530, 2021 | 6 | 2021 |
Uzaktan Eğitimde Çoktan Seçmeli Soruların Güçlük ve Ayırtedicilik Değerlerinin Soru Türlerine Göre İncelenmesi S Koçdar, N Karadağ, MD Şahin, A Karadeniz Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016 | 5 | 2016 |
Identifying and Examining Degree-Granting Programs for Distance Education Experts: A Preliminary Analysis S Koçdar, N Karadağ Identification, Evaluation, and Perceptions of Distance Education Experts 1 …, 2015 | 5 | 2015 |
Anadolu Üniversitesi Açık öğretim Sisteminde Soru Yazarlarının Soru Hazırlamada Karşılaştıkları Güçlükler N KARADAĞ The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2005 | 5 | 2005 |
ASSESSMENT AND EVALUATION IN OPEN EDUCATION SYSTEM: STUDENTS'OPINIONS ABOUT OPEN-ENDED QUESTION (OEQ) PRACTICE N KARADAĞ, B BOZ YÜKSEKDAĞ, M AKYILDIZ, ALİ İBİLEME Turkish Online Journal of Distance Education 22 (1), 2021 | 4 | 2021 |
Temel Bilgi Teknolojileri H AYDIN, M MUTLU, N KARADAĞ, İ USTA, S AYDIN, H ÇALIŞKAN, ... Anadolu Üniversitesi Yayınları. Eskişehir, 2015 | 4 | 2015 |
Acik ve Uzaktan Egitimde Olcme ve Degerlendirme: Mega Universitelerdeki Uygulamalar N Karadag Yayinlanmamis Doktora Tezi. Anadolu Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu …, 2014 | 4 | 2014 |