Üniversite 4.0’a geçiş süreci: kavramsal bir yaklaşım HS Yıldız Aybek Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (2), 164-176, 2017 | 61 | 2017 |
Predicting Achievement with Artificial Neural Networks: The Case of Anadolu University Open Education System HS Yıldız-Aybek, MR Okur International Journal of Assessment Tools in Education 5 (3), 474-490, 2018 | 19 | 2018 |
Yetişkin öğrenenlerin kitlesel açık çevrimiçi derslere ilişkin görüşleri HS Yıldız Aybek Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 3 (1), 188-208, 2017 | 12 | 2017 |
Türkiye ulusal eğitim düzeylerinin 2010-2015 yılları arasındaki değişiminin incelenmesi HSY AYbEK, H KILINÇ, Aİ İbİLEME, M FIRAT Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 601-610, 2017 | 6 | 2017 |
MOOLC Design And Development Process For An Agglutinative Language: "Türkçe Öğreniyorum" Case Ö Ozan, Y Özarslan, HS Yıldız The Turkish Online Journal of Educational Technology 2, 140-149, 2018 | 3 | 2018 |
AKADEMA: Anadolu University MOOCs initiative HS Yildiz, I Sural European Journal of Open Education and E-learning Studies, 2019 | 1 | 2019 |
An Examination of the Changes in Turkey’s National Education Levels Between 2010 and 2015 HSY AYBEK, H KILINÇ, Aİ İBİLEME, M FIRAT Journal of Higher Education and Science 7 (3), 601-610, 2017 | 1 | 2017 |
Öğrenci destek malzemesi olarak kısa videolar: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi İzle-Öğren Platformu MR OKUR, HSY AYBEK Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 2 (2), 150-167, 2016 | 1 | 2016 |
Bridging the Digital Divide in Migrant Education: Critical Pedagogy and Inclusive Education Approach A Akinlar, MU KAMIŞLI, HS Yildiz, A Bozkurt Journal of Qualitative Research in Education, 30-53, 2023 | | 2023 |
Methodological Discussions on the Use of Tricky Topics Technique for the Focus Group Discussions O ERDEN-BASARAN, MU KAMIŞLI, HS YILDIZ, SB ÜÇOK, Z YELER Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 13 (2), 195-204, 2023 | | 2023 |
Supporting Learners' Self-regulation in LMOOCs: What Have We Done and How Far We Can Go? B Conde Gafaro, HS Yildiz Proceedings of the Seventh ACM Conference on Learning@ Scale, 207-209, 2020 | | 2020 |
Intelligent Data Analysis for E-Learning Enhancing Security And Trustworthiness In Online Learning Systems HS Yıldız Aybek Anadolu Üniversitesi, 2017 | | 2017 |
Enhancing Security and Trustworthiness in Online Learning Systems HS Yıldız Aybek Anadolu University, 2017 | | 2017 |
Öğrenci başarısının yapay sinir ağları ile kestirilmesi: Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi örneği HS Yıldız Aybek Anadolu Üniversitesi, 2016 | | 2016 |
Predicting Achievement with Neural Networks: The Case of Anadolu University HS Yildiz Aybek, R Okur Global Learn 2016, 561-568, 2016 | | 2016 |
The Role of Teachers' Pedagogies and Instructional Strategies in Refugee Students' Inclusion and Classroom Atmosphere. Ö Erden Başaran, M Uğurel Kamışlı, H Yildiz | | |
Bridging the Digital Divide in Migrant Education A Akınlar, M Uğurel Kamışlı, H Yildiz | | |
Towards Learning Analytics and Educational Data Mining: A Systematic Literature Review HS YILDIZ, TV YÜZER INTERNATIONAL OPEN AND DISTANCE LEARNING CONFERENCE PROCEEDINGS BOOK, 211, 0 | | |
Intelligent Data Analysis for E-Learning Enhancing Security And Trustworthiness In Online Learning Systems HSY AYBEK Turkish Online Journal of Distance Education 18 (4), 191-194, 0 | | |
Sağlık Sektöründe Çalışanlar için Bir Harmanlanmış Hizmetiçi Eğitim Programı Tasarımı HS Yıldız-Aybek, İA Menderis | | |