Follow
Aslihan Kiymalioglu
Aslihan Kiymalioglu
Associate Professor, Akdeniz University
Verified email at akdeniz.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Kruvaziyer Turizminde Turistlerin Tavsiye Niyetlerinde Destinasyon Imajının Etkisi.
EA İnan, S Akinci, A Kiymalioglu, MS Akyurek
Ege Academic Review 11 (3), 2011
792011
Pazarlama literatüründe hizmet kalitesi kavraminin dünü ve bugünü
S AKINCI, EA İNAN, Ş Aksoy, A Büyükküpcü
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 27 (2 …, 2009
482009
How golf players’ satisfaction from golf experience predicts their loyalty intentions? Mediating role of perceived value
S Akinci, A Kiymalioğlu, E Atilgan Inana
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research 9 (2 …, 2015
382015
Planlı Davranış Teorisi
AK Akıncı, S.
Pazarlama Teorileri, 385-418., 2014
202014
Uluslararası insan kaynakları yönetimi alanındaki güncel eğilimlerin stratejik yaklaşımlar ve bölgesel modeller açısından değerlendirilmesi: 1998-2008 kesitinde bir inceleme
N Yapıcı-Akar, O Dirlik, A Kıymalıoğlu, Ö Yurtseven, H Boz
Business and Economics Research Journal 2 (4), 97-113, 2011
202011
A content analysis of factors affecting new product development process/yeni ürün gelistirme sürecini etkileyen faktörlerin degerlendirilmesi
E Atilgan-Inan, A Buyukkupcu, S Akinci
Business and Economics Research Journal 1 (3), 87, 2010
172010
Ayrıntılandırma olasılığı modeli ve uygulama alanları
A KIYMALIOĞLU
Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 29 (2 …, 2014
122014
Pazarlama teorileri
S Akıncı, A Kıymalıoğlu
Mehmet İsmail Yağcı, Serap Çabuk (editör) Gerekçeli Eylem Teorisi. İstanbul, 2014
92014
Türkiye’de pazarlama alanında yapılan çalışmaların düşünce okullarına göre sınıflandırılması. 15
EA İnan, A Büyükküpçü, S Akıncı
Ulusal Pazarlama Kongresi, Dokuz Eylül Üniversitesi, 95-109, 2010
82010
Impact of digital transformations on corporate social responsibility (CSR) practices in Turkey: A study of the current environment
A Kıymalıoğlu
Digital transformation and innovative services for business and learning …, 2020
72020
Coalescence of CSR and happiness for corporate sustainability: a systematic review of literature
A Kıymalıoğlu, RM Yetkin-Özbük
Management Decision, https://doi.org/10.1108/MD-11-2022-1566, 2023
52023
Reklama yönelik şüphenin tüketici tutumlarına etkisi
A Kıymalıoğlu
Akdeniz Üniversitesi, 2014
52014
Keeping up with the Joneses–the effect of individual cultural values on conspicuous consumption
A Kiymalioğlu, E YARAŞ, DA Ünal
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi 47 (1), 88-100, 2018
42018
Covid-19 Salgını Döneminde Panik Satın Alma Davranışının Belirleyicileri
A Kıymalıoğlu
25. Pazarlama Kongresi, 53-61, 2021
32021
Türkiye’deki Pazarlama Yazınına Dair Bir İnceleme
A KIYMALIOĞLU, DA ÜNAL
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 22 (1), 161-172, 2021
32021
Attitudes of consumers towards private label products
A KIYMALIOĞLU, EDA Atilgan-Inan, S AKINCI
32011
The Impact of Destination Image on Recommendation Among Cruise Passengers
EA İNAN, S AKINCI, A KIYMALIOĞLU, MS AKYÜREK
Ege Academic Review 11 (3), 487-497, 2011
22011
How are ad scepticism levels of young consumers shaped? Testing with simultaneous quantile regression analysis
A KIYMALIOĞLU
Business & Management Studies: An International Journal 11 (1), 66-80, 2023
12023
To Believe or Not To Believe: A Review of Ad Skepticism
A KIYMALIOĞLU
Social Sciences Researches in the Globalizing World, 813, 2018
12018
Reklama yönelik şüphenin tüketici tutumlarına etkisi
A Kiymalioğlu
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
12014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20