Psikolojik sağlamlık, risk faktörleri ve koruyucu faktörler üzerine bir derleme çalışması C Gizir Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 3 (28), 113-128, 2007 | 639 | 2007 |
Cinsiyete göre üniversite öğrencilerinde akademik erteleme davranışı: akademik güdülenme, akademik özyeterlik ve akademik yükleme stillerinin rolü S Akbay, C Gizir Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 60-78, 2010 | 293 | 2010 |
Protective factors contributing to the academic resilience of students living in poverty in Turkey CA Gizir, G Aydin Professional School Counseling 13 (1), 2156759X0901300103, 2009 | 291 | 2009 |
Orta Doğu Teknik Üniversitesi son sınıf öğrencilerinin problemleri üzerine bir çalışma CA Gizir Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 2005 | 225 | 2005 |
Psikolojik sağlamlık ve ergen gelişim ölçeği'nin uyarlanması: geçerlik ve güvenirlik çalışmaları C Gizir, G Aydın Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 3 (26), 87-99, 2006 | 169 | 2006 |
Academic resilience: An investigation of protective factors contributing to the academic achievement of eight grade students in poverty CA Gizir Middle East Technical University, 2004 | 148 | 2004 |
A LITERATURE REVIEW OF STUDIES ON RESILIENCE, RISK, AND PROTECTIVE FACTORS. R Sivis Turkish Psychological Counseling & Guidance Journal 3 (28), 2007 | 135 | 2007 |
Factors negatively affecting university adjustment from the views of first-year university students: The case of Mersin University. S Sevinç, CA Gizir Educational Sciences: theory and practice 14 (4), 1301-1308, 2014 | 124 | 2014 |
Cross-cultural differences in coping strategies as predictors of university adjustment of Turkish and US students ME Tuna Middle East Technical University, 2003 | 101 | 2003 |
Akademik sağlamlılık: Yoksulluk içindeki sekizinci sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına katkıda bulunan koruyucu faktörlerin incelenmesi CA Gizir Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara, 2004 | 95 | 2004 |
Bir kayıp sonrasında zorluklar yaşayan üniversite öğrencilerine yönelik bir yas danışmanlığı modeli CA Gizir Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (2), 195-213, 2006 | 86 | 2006 |
Üniversite öğrencilerinin ilişki inançlarının cinsiyet ve romantik ilişki yaşama durumlarına göre incelenmesi CA Gizir Eğitim ve Bilim 38 (170), 2013 | 64 | 2013 |
An investigation of adaptive and maladaptive dimensions of perfectionism in relation to adult attachment and big five personality traits İP Ulu Middle East Technical University, 2007 | 64 | 2007 |
İlişki İnançları Ölçeği’nin uyarlanması: Geçerlik ve güvenirlik çalışmaları CEM Gizir Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 37-45, 2012 | 58 | 2012 |
Üniversite öğrencilerinin romantik ilişki inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi M Küçükarslan, CA Gizir Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 5 (42), 2014 | 51 | 2014 |
Üniversite öğrencilerinin psikolojik yardım almaya yönelik tutumları: Sosyal damgalanma, kendini damgalama, öznel sıkıntıları açma, benlik saygısı ve cinsiyetin rolü O Gürsoy, CA Gizir Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 8 (49), 137-155, 2018 | 47 | 2018 |
Mersin Üniversitesi öğrencilerinin romantik ilişkilere yönelik inançlarının cinsiyet, sınıf düzeyi ve romantik ilişki yaşama durumu değişkenlerine göre incelenmesi M Küçükarslan Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 45 | 2011 |
Üniversite öğrencilerinin psikolojik danışma gereksinimlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi A Karataş, CA Gizir Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 28 (28-3), 250-265, 2013 | 44 | 2013 |
Üniversite birinci sınıf öğrencilerinin bakış açılarından üniversiteye uyumu olumsuz etkileyen faktörler (Mersin Üniversitesi Örneği) S Sevinç, CA Gizir Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (4), 1285-1308, 2014 | 41 | 2014 |
Üniversite psikolojik danışma ve rehberlik merkezleri’nin rol ve işlevleri: Gelişmeler ve sınırlılıklar CA Gizir Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (2), 11-25, 2010 | 34 | 2010 |