Follow
Funda Eda Tonga Çabuk
Funda Eda Tonga Çabuk
Unknown affiliation
Verified email at metu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Professional development of teachers in PISA achiever countries: Finland, Estonia, Japan, Singapore and China
FE Tonga, S Eryiğit, FA Yalçın, FT Erden
Professional development in education 48 (1), 88-104, 2022
342022
Okul öncesi öğretmen adaylarının ve uygulama öğretmenlerinin öğretmenlik uygulaması dersine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
FE Tonga, FT Erden
Yaşadıkça Eğitim 35 (1), 20-37, 2021
132021
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: MATEMATİK ÖĞRETİMİ, CİNSİYET FARKLILIKLARI, ÖĞRETMENİN ROLÜ
FT ERDEN, FE Tonga
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 23 (44), 845-862, 2020
132020
Examining Turkish early childhood education curriculum in terms of mainstream curriculum models
T Gülçiçek, FE Tonga, FT ERDEN
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 38 (2), 77-106, 2019
102019
Mindfulness: Views of Turkish pre-service early childhood teachers
FE Tonga, FT ERDEN
International e-Journal of Educational Studies 4 (8), 122-137, 2020
52020
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilinçli Farkındalık ve Tükenmişlik Puanları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi; Examining the relationship between early childhood teachers …
FE Tonga, F Erden
42021
Investigating the views of pre-service early childhood teachers regarding mindfulness
FE Tonga
Middle East Technical University, 2018
32018
Okul Bazlı Bilinçli Farkındalık Programları
F Erden, FE Tonga
Erken Çocukluk Döneminde Eğitim Yaklaşımları, 2021
12021
The relationship between pre-service early childhood teachers’ self-compassion and self-regulation: The moderating effect of mindfulness
BY ÇAM, FET ÇABUK, FT ERDEN
Research on Education and Psychology 7 (3), 389-407, 2023
2023
The Factors Affecting Early Childhood Teachers' Personal And Professional Well-Being With Coping Strategies And Suggestions
Z Demirci, FE Tonga, F Erden
2023
Mind Mapping: A Visual Way of Learning for Pre-service Early Childhood Teachers
FE Tonga, Z Demirci, F Erden
2023
Investigating Views, Knowledge and Self-Reported Practices of Early Childhood Teachers regarding Practicability of Vygotsky’s Sociocultural Theory
E Akcabağ, C Peker, FE Tonga
2023
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Vygotsky'nin Sosyokültürel Kuramının Uygulanabilirliğine İlişkin Görüş, Bilgi ve Kendi Raporladıkları Uygulamalarının İncelenmesi
E Akcabağ, C Peker, FE Tonga
2023
Erken Çocukluk Eğitiminde Bilinçli Farkındalık ve Teknoloji
F Erden, FE Tonga Çabuk
Erken Çocukluk Döneminde Dijital Teknoloji - Uygulamalar, Araştırmalar ve …, 2022
2022
Funda Eda Tonga
FE Tonga
2020
Examining the studies including in-service early childhood teachers’ personal factors affecting classroom management.
B Yılmaz, FE Tonga, E Sevinç
null, 2018
2018
Başarının sırrı nedir? PISA'da başarılı olan ülkelerde Erken Çocukluk Eğitimi: Finlandiya, Estonya, Japonya, Singapur ve Çin
FE Tonga, F Erden, S Eryiğit
2018
What is the secret for success? Early childhood education in PISA high achiever countries: Finland, Estonia, Japan, Singapore and China
NC Ertan, FE Tonga, F Erden, S Eryiğit
null, 2018
2018
Early Childhood Teachers’ Beliefs on GenderDifferences in Math Education in the Early Years
FE Tonga, F Erden
null, 2018
2018
Pre-service and in-service early childhood education teachers’ views on physical activity: knowledge, practice and teacher role
E Sevinç, FE Tonga
null, 2018
2018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20