Takip et
Hale Ilgaz
Hale Ilgaz
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A snapshot of online learners: e-Readiness, e-Satisfaction and expectations
H Ilgaz, Y Gülbahar
International Review of Research in Open and Distributed Learning 16 (2 …, 2015
2672015
Providing online exams for online learners: Does it really matter for them?
H Ilgaz, G Afacan Adanır
Education and Information Technologies 25 (2), 1255-1269, 2020
1422020
Çevrimiçi uzaktan eğitim ortamında topluluk hissi ölçeği geliştirme çalışması
H Ilgaz, P Aşkar
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 1 (1), 2009
802009
Why Do Learners Choose Online Learning: The Learners' Voices.
H Ilgaz, Y Gulbahar
International Association for development of the information society, 2017
692017
Öğretim Sürecine BİT entegrasyonu açısından öğretmen yeterlikleri ve mesleki gelişim
H Ilgaz, Y Usluel
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi 10 (19), 87-106, 2011
572011
Türkiye’de Bilim ve Teknoloji Politikaları: 1963’den 2013’e Kalkınma Planlarına Genel Bir Bakış
B Yıldız, H Ilgaz, SS Seferoğlu
Akademik Bilişim 2010 Conference, Muğla University, Muğla, 2010
572010
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Eşzamanlı Öğrenme Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
H Ilgaz
Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi 13 (26), 187-204, 2014
512014
Learner satisfaction on blended learning
P Askar, A Altun, H Ilgaz
E-leader Krakow 3, 24-56, 2008
402008
Ergenler için oyun bağımlılığı ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması
H Ilgaz
İlköğretim Online 14 (3), 2015
382015
Uzaktan eğitimde teknoloji kabulünün ve topluluk hissinin öğrenen memnuniyetine katkısı
H Ilgaz
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008
352008
The effect of sustained attention level and contextual cueing on implicit memory performance for e-learning environments
H Ilgaz, A Altun, P Aşkar
Computers in Human Behavior 39, 1-7, 2014
292014
Flipping e-learning for teaching medical terminology: A study of learners’ online experiences and perceptions
P Tekin, H Ilgaz, G Adanır, D Yıldırım, Y Gülbahar Güven
Online Learning Journal 24 (2), 2020
272020
Examining e-learners' preferences and readiness satisfaction: A holistic modelling approach
H Ilgaz, Y Gulbahar
Open Praxis 12 (2), 209-222, 2020
232020
Bireysel farklılıklar kapsamında çevrimiçi öğrenme araştırmalarına ilişkin sistematik bir derleme
H ILGAZ
Journal of Theoretical Educational Science 11 (4), 1003-1018, 2018
232018
The contribution of technology acceptance and community feeling to learner satisfaction in distance education
H Ilgaz, P Aşkar
Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 2671-2680, 2013
222013
Participation in online discussion environments: Is it really effective?
FB Kurnaz, E Ergün, H Ilgaz
Education and Information Technologies 23, 1719-1736, 2018
192018
Adaptation of game addiction scale for adolescents into Turkish
H Ilgaz
Elementary Education Online 14 (3), 874-884, 2015
172015
Premise of Learning Analytics for Educational Context: Through Concept to Practice
Y GÜLBAHAR, H ILGAZ
International Journal of Informatics Technologies 7 (3), 20, 2014
172014
Adult Learners' Participation in a Blended Learning Environment: A Case Study on Imposed Pace Learning.
H Ilgaz
Malaysian online journal of educational technology 7 (4), 15-29, 2019
162019
UZAKTAN EĞİTİMDE DERS TASARIMI: YÜZ YÜZE VERİLEN BİR DERSİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE HAZIR HALE GETİRİLMESİ
D Doğan, H Tüzün, G Dağhan, A Altıntaş, H Ilgaz, F Özdinç, ...
Education Sciences 7 (2), 574-582, 2012
142012
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20