A snapshot of online learners: e-Readiness, e-Satisfaction and expectations H Ilgaz, Y Gülbahar International Review of Research in Open and Distributed Learning 16 (2 …, 2015 | 267 | 2015 |
Providing online exams for online learners: Does it really matter for them? H Ilgaz, G Afacan Adanır Education and Information Technologies 25 (2), 1255-1269, 2020 | 142 | 2020 |
Çevrimiçi uzaktan eğitim ortamında topluluk hissi ölçeği geliştirme çalışması H Ilgaz, P Aşkar Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 1 (1), 2009 | 81 | 2009 |
Why Do Learners Choose Online Learning: The Learners' Voices. H Ilgaz, Y Gulbahar International Association for development of the information society, 2017 | 69 | 2017 |
Öğretim Sürecine BİT entegrasyonu açısından öğretmen yeterlikleri ve mesleki gelişim H Ilgaz, Y Usluel Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi 10 (19), 87-106, 2011 | 57 | 2011 |
Türkiye’de Bilim ve Teknoloji Politikaları: 1963’den 2013’e Kalkınma Planlarına Genel Bir Bakış B Yıldız, H Ilgaz, SS Seferoğlu Akademik Bilişim 2010 Conference, Muğla University, Muğla, 2010 | 57 | 2010 |
Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Eşzamanlı Öğrenme Uygulamalarında Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri H Ilgaz Eğitim Bilimleri ve Uygulama Dergisi 13 (26), 187-204, 2014 | 52 | 2014 |
Learner satisfaction on blended learning P Askar, A Altun, H Ilgaz E-leader Krakow 3, 24-56, 2008 | 40 | 2008 |
Ergenler için oyun bağımlılığı ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması H Ilgaz İlköğretim Online 14 (3), 2015 | 38 | 2015 |
Uzaktan eğitimde teknoloji kabulünün ve topluluk hissinin öğrenen memnuniyetine katkısı H Ilgaz Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008 | 35 | 2008 |
The effect of sustained attention level and contextual cueing on implicit memory performance for e-learning environments H Ilgaz, A Altun, P Aşkar Computers in Human Behavior 39, 1-7, 2014 | 29 | 2014 |
Flipping e-learning for teaching medical terminology: A study of learners’ online experiences and perceptions P Tekin, H Ilgaz, G Adanır, D Yıldırım, Y Gülbahar Güven Online Learning Journal 24 (2), 2020 | 27 | 2020 |
Examining e-learners' preferences and readiness satisfaction: A holistic modelling approach H Ilgaz, Y Gulbahar Open Praxis 12 (2), 209-222, 2020 | 23 | 2020 |
Bireysel farklılıklar kapsamında çevrimiçi öğrenme araştırmalarına ilişkin sistematik bir derleme H ILGAZ Journal of Theoretical Educational Science 11 (4), 1003-1018, 2018 | 23 | 2018 |
The contribution of technology acceptance and community feeling to learner satisfaction in distance education H Ilgaz, P Aşkar Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 2671-2680, 2013 | 22 | 2013 |
Participation in online discussion environments: Is it really effective? FB Kurnaz, E Ergün, H Ilgaz Education and Information Technologies 23, 1719-1736, 2018 | 19 | 2018 |
Adaptation of game addiction scale for adolescents into Turkish H Ilgaz Elementary Education Online 14 (3), 874-884, 2015 | 17 | 2015 |
Premise of Learning Analytics for Educational Context: Through Concept to Practice Y GÜLBAHAR, H ILGAZ International Journal of Informatics Technologies 7 (3), 20, 2014 | 17 | 2014 |
Adult Learners' Participation in a Blended Learning Environment: A Case Study on Imposed Pace Learning. H Ilgaz Malaysian online journal of educational technology 7 (4), 15-29, 2019 | 16 | 2019 |
UZAKTAN EĞİTİMDE DERS TASARIMI: YÜZ YÜZE VERİLEN BİR DERSİN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNE HAZIR HALE GETİRİLMESİ D Doğan, H Tüzün, G Dağhan, A Altıntaş, H Ilgaz, F Özdinç, ... Education Sciences 7 (2), 574-582, 2012 | 14 | 2012 |