Fen Ve Teknoloji Dersi Programının Uygulanması Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar (ss. 86-106) Y DOĞAN Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 86-106, 2010 | 137 | 2010 |
Ortaokul öğrencilerinin çevre kavramina ilişkin sezgisel algilari: bir metafor analizi Y Doğan Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 721-740, 2017 | 81 | 2017 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının “özel öğretim yöntemleri” dersindeki yaşam temelli öğretim uygulamaları N Ilhan, Y DOĞAN, Ö Çiçek Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 666-681, 2015 | 36 | 2015 |
Suriyeli Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Fen Bilimleri Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar: Nitel Bir Çalışma M ŞAHİN, Y DOĞAN Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi 1 (1), 13-33, 2018 | 33 | 2018 |
Lise öğrencilerinin küresel iklim değişikliği hakkındaki görüşleri AD Atik, Y Doğan Academy Journal of Educational Sciences 3 (1), 84-100, 2019 | 28 | 2019 |
Preschool Teachers' Views on Science Education, the Methods They Use, Science Activities, and the Problems They Face. Y Dogan, A Simsar International Journal of Progressive Education 14 (5), 57-76, 2018 | 25 | 2018 |
4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi Y Doğan, D Burak Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (23), 34-56, 2018 | 25 | 2018 |
The Effect of Educational Comics on Teaching Environmental Issues and Environmental Organizations Topics in 7th Grade Social Studies Course: A Mixed Research Y Topkaya, Y Doğan Education and Science 45 (201), 167-188, 2020 | 24 | 2020 |
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Bilimi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Alan Gezisi Deneyimleri Y DOĞAN, Ö ÇİÇEK, E SARAÇ Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 104-120, 2018 | 23* | 2018 |
Okul Öncesi Sınıflarındaki Fen Merkezleri Ve Kullanım Durumlarının İncelenmesi-Kilis Örneği A SİMSAR, Y DOĞAN, V YALÇIN Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 147-164, 2017 | 21* | 2017 |
YAPILANDIRMACI PROGRAMIN ÖĞRENCİLERİ FEN VE TEKNOLOJİ OKURYAZARI YAPMA ROLÜ VE PROGRAMIN UYGULANMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ Y Doğan, M Yılmaz Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (23), 119-129, 2013 | 21 | 2013 |
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ PROGRAMINDA BELİRTİLEN YAPILANDIRMACI ETKİNLİKLERİN BENİMSENME DÜZEYİ Y DOĞAN Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (1), 167-186, 2012 | 21 | 2012 |
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Süreçleri Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi A Simsar, Y Doğan E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 6 (2), 19-32, 2019 | 20 | 2019 |
Fen ve teknoloji derslerinde yapılması öngörülen yapılandırmacı etkinliklerin uygulanma sıklığı Y Doğan Journal of Theoretical Educational Science 4 (1), 18-37, 2011 | 18 | 2011 |
Investigation of Preservice Preschool Teachers’ Views on Environmental Problems and Relevant Suggestions of Solution Y Doğan, A Simsar International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE) 11 (2), 151-159, 2018 | 17 | 2018 |
The ecocentric and anthropocentric attitudes towards different environmental phenomena: A sample of Syrian refugee children A Simsar, Y Doğan, G Sezer Studies in Educational Evaluation 70 (101005), 2021 | 16 | 2021 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE SORUNLARI, NEDENLERİ VE ÇÖZÜMLERİNE YÖNELİK ALGILARI Y DOĞAN, E SARAÇ, Ö ÇİÇEK International Journal Of Eurasia Social Sciences 8 (29), 787-804, 2017 | 16* | 2017 |
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüme Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi H Dinler, A Simsar, Y Doğan ÇOCUK VE GELİŞİM DERGİSİ 3 (5), 1-11, 2020 | 12 | 2020 |
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİYE YÖNELİK TUTUM, ÖZ-YETERLİK VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ AD ATİK, Ş TAN, Y DOĞAN, F ERKOÇ Sosyal Bilimler Dergisi 8 (16), 170-187, 2018 | 12 | 2018 |
Prospective teachers’ views related to using writing to learn activities in “science and technology teaching” course Y Doğan, N İlhan Adıyaman University Journal of Educational Sciences 6 (1), 1-22, 2016 | 12 | 2016 |