Follow
Yakup Dogan
Title
Cited by
Cited by
Year
Fen Ve Teknoloji Dersi Programının Uygulanması Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar (ss. 86-106)
Y DOĞAN
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 86-106, 2010
1362010
Ortaokul öğrencilerinin çevre kavramina ilişkin sezgisel algilari: bir metafor analizi
Y Doğan
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 721-740, 2017
812017
Fen bilimleri öğretmen adaylarının “özel öğretim yöntemleri” dersindeki yaşam temelli öğretim uygulamaları
N Ilhan, Y DOĞAN, Ö Çiçek
Bartın University Journal of Faculty of Education 4 (2), 666-681, 2015
362015
Suriyeli Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Fen Bilimleri Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar: Nitel Bir Çalışma
M ŞAHİN, Y DOĞAN
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi 1 (1), 13-33, 2018
342018
Lise öğrencilerinin küresel iklim değişikliği hakkındaki görüşleri
AD Atik, Y Doğan
Academy Journal of Educational Sciences 3 (1), 84-100, 2019
282019
Preschool Teachers' Views on Science Education, the Methods They Use, Science Activities, and the Problems They Face.
Y Dogan, A Simsar
International Journal of Progressive Education 14 (5), 57-76, 2018
252018
4. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Kazanımlarının Revize Edilmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Y Doğan, D Burak
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi 12 (23), 34-56, 2018
242018
The Effect of Educational Comics on Teaching Environmental Issues and Environmental Organizations Topics in 7th Grade Social Studies Course: A Mixed Research
Y Topkaya, Y Doğan
Education and Science 45 (201), 167-188, 2020
222020
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Bilimi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Alan Gezisi Deneyimleri
Y DOĞAN, Ö ÇİÇEK, E SARAÇ
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (1), 104-120, 2018
22*2018
Okul Öncesi Sınıflarındaki Fen Merkezleri Ve Kullanım Durumlarının İncelenmesi-Kilis Örneği
A SİMSAR, Y DOĞAN, V YALÇIN
Sosyal Bilimler Dergisi 7 (14), 147-164, 2017
21*2017
YAPILANDIRMACI PROGRAMIN ÖĞRENCİLERİ FEN VE TEKNOLOJİ OKURYAZARI YAPMA ROLÜ VE PROGRAMIN UYGULANMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Y Doğan, M Yılmaz
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (23), 119-129, 2013
212013
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ PROGRAMINDA BELİRTİLEN YAPILANDIRMACI ETKİNLİKLERİN BENİMSENME DÜZEYİ
Y DOĞAN
Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (1), 167-186, 2012
212012
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Süreçleri Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
A Simsar, Y Doğan
E-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 6 (2), 19-32, 2019
202019
Investigation of Preservice Preschool Teachers’ Views on Environmental Problems and Relevant Suggestions of Solution
Y Doğan, A Simsar
International Electronic Journal of Elementary Education (IEJEE) 11 (2), 151-159, 2018
172018
Fen ve teknoloji derslerinde yapılması öngörülen yapılandırmacı etkinliklerin uygulanma sıklığı
Y Doğan
Journal of Theoretical Educational Science 4 (1), 18-37, 2011
172011
The ecocentric and anthropocentric attitudes towards different environmental phenomena: A sample of Syrian refugee children
A Simsar, Y Doğan, G Sezer
Studies in Educational Evaluation 70 (101005), 2021
162021
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRE SORUNLARI, NEDENLERİ VE ÇÖZÜMLERİNE YÖNELİK ALGILARI
Y DOĞAN, E SARAÇ, Ö ÇİÇEK
International Journal Of Eurasia Social Sciences 8 (29), 787-804, 2017
16*2017
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüme Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
H Dinler, A Simsar, Y Doğan
ÇOCUK VE GELİŞİM DERGİSİ 3 (5), 1-11, 2020
122020
Prospective teachers’ views related to using writing to learn activities in “science and technology teaching” course
Y Doğan, N İlhan
Adıyaman University Journal of Educational Sciences 6 (1), 1-22, 2016
122016
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN BİYOLOJİYE YÖNELİK TUTUM, ÖZ-YETERLİK VE AKADEMİK BAŞARILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
AD ATİK, Ş TAN, Y DOĞAN, F ERKOÇ
Sosyal Bilimler Dergisi 8 (16), 170-187, 2018
112018
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20