Okul iklimi ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması S Canlı, H Demirtaş, N Özer İlköğretim Online (elektronik), 2018 | 38 | 2018 |
Okul müdürlerinin öğretmenlere güveninin okul iklimine etkisi S Canlı İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 31 | 2016 |
Resmi ve özel ilköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin sergiledikleri liderlik rollerine ilişkin algıları (Adıyaman İli Örneği M Aslan, S Canlı New Trends on Global Education Conference-GEC 2011, 23-25 November, North …, 2011 | 29 | 2011 |
Resmi ve özel ilköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin sergiledikleri liderlik rollerine ilişkin algıları (Adıyaman ili örneği) S Canlı İnönü Üniversitesi, 2011 | 29 | 2011 |
The Impact of Globalization on Teaching Profession: The Global Teacher. S Canli, H Demirtas Journal of Education and Training Studies 6 (1), 80-95, 2018 | 20 | 2018 |
Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin destekleme ve yetiştirme kurslarına yönelik görüşleri S CANLI Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (2), 479-501, 2019 | 19 | 2019 |
Okul yöneticilerinin değişime yönelik eğilimleri S Canlı, H Demirtaş, N Özer İlköğretim Online 14 (2), 634-646, 2015 | 18 | 2015 |
School administrators’ tendencies towards change S Canlı, H Demirtaş, N Özer Elementary Education Online 14 (2), 634-646, 2015 | 13 | 2015 |
Eğitim denetmenliğinde kadın olmak: mesleğe ilişkin düşünceler ve sorunlar S CANLI, H Demirtaş, A Bozak, S Doruk Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 4 (4), 543-574, 2013 | 13 | 2013 |
Eğitim denetmenliğinde kadın olmak: Mesleğe ilişkin düşünceler ve sorunlar. S Canlı, H Demirtaş, A Bozak, S Doruk IV. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi. Muğla Üniversitesi, 31 …, 2012 | 13 | 2012 |
The relationship between social justice leadership and sense of school belonging S Canli International Journal of Psychology and Educational Studies 7 (2), 195-210, 2020 | 10 | 2020 |
Okul müdürlerinin öğretmenlere güveninin okul iklimine etkisi (Doktora Tezi) S Canlı İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Malatya, 2016 | 10 | 2016 |
Motivation to teach: A mixed method study S Canli, N Karadağ Participatory Educational Research 8 (3), 227-251, 2021 | 9 | 2021 |
The effects of school principals’ trust in teachers on school climate S Canlı, H Demirtaş International Online Journal of Educational Sciences 10 (1), 105-128, 2018 | 9 | 2018 |
The correlation between social justice leadership and student alienation S Canlı, H Demirtaş Educational Administration Quarterly 58 (1), 3-42, 2022 | 6 | 2022 |
Eğitim denetmenlerinin mesleklerine yönelik görüşleri ve beklentileri S Canlı, H Demirtaş Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 25, 93-118, 2015 | 5 | 2015 |
Opinions of school administrators and teachers on the support and training courses [Okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin destekleme ve yetiştirme kurslarına yönelik görüşleri] S Canlı Cumhuriyet International Journal of Education 8 (2), 479-501, 2019 | 4 | 2019 |
Türkçe Öğretmenliği Ana Bilim Dalı Öğrencilerinin" Türkçe" ve" Edebiyat" kavramlarına Yükledikleri Anlamlar S Canlı Yüksek Lisans Tezi, 2006 | 3 | 2006 |
The Impact of Organizational Climate on Organizational Creativity in Educational Institutions. S Canli, Y Özdemir ie: inquiry in education 14 (1), 6, 2022 | 2 | 2022 |
Sinema ve öğretmen imajı: türk filmlerinin kadın ve erkek öğretmen imajı açısından incelenmesi İ Topakoğlu, S CANLI Baskent University Journal of Education 9 (1), 48-63, 2022 | 2 | 2022 |