Effects of virtual reality enriched science laboratory activities on pre-service science teachers’ science process skills H Artun, A Durukan, A Temur Education and Information Technologies, 2020 | 59 | 2020 |
Virtual reality in science education: A descriptive review A Durukan, H Artun, A Temur Journal of Science Learning 3 (3), 132-142, 2020 | 54 | 2020 |
Araştırma-Sorgulama temelli öğrenme yaklaşımının fen bilimleri öğretmen adaylarının analitik kimya öğrenimine etkisi M Tüysüz, M Şardağ, A Durukan Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (1), 1657-1696, 2017 | 11 | 2017 |
Sanal gerçeklikle zenginleştirilmiş öğrenme ortamının fen bilimleri öğretmen adayları üzerindeki etkilerinin incelenmesi A Durukan Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018 | 9 | 2018 |
Pre-service science teachers’ perceptions about their technology integration experiences in the science education program: Does willingness to choose the program matter? A Durukan, S Sungur Anı Yayıncılık, 2020 | 2 | 2020 |
Gerçekliğin ötesinde eğitim: Sanal gerçeklik destekli fen öğretimi A Durukan Çağdaş Yaklaşımlarla Destekli Fen Öğretimi: Teoriden Uygulamaya Etkinlik …, 2019 | 2 | 2019 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının sanal gerçeklik destekli mikroöğretim uygulamaları: Bir akran değerlendirme çalışması A Durukan, A Temur, H Artun 2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi …, 2018 | 2 | 2018 |
Reflections from the virtual reality assisted laboratory applications in the education of pre-service science teachers A Durukan, H Temur, Atilla, Artun, M Tuysuz, M Sardag 27th International Conference on Educational Sciences, 1855-1857, 2018 | 2 | 2018 |
Sanal gerçeklik kavramı fen bilimleri öğretmen adayları için neyi ifade etmektedir? H Bakırcı, H Artun, A Durukan 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 1732-1734, 2017 | 2 | 2017 |
THE INTERPLAY BETWEEN TEACHER KNOWLEDGE AND CREATIVITY: INSIGHTS FROM THE EXTENDED REALITY ASSISTED LEARNING DESIGN PROCESS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS A Durukan Middle East Technical University, 2023 | 1 | 2023 |
Investigating the interplay between the TPACK and creativity of pre-service science teachers A Durukan, J Cakiroglu, S Aydin-Gunbatar ESERA 2023 - 15th Biennial Conference of the European Science Education …, 2023 | 1 | 2023 |
Sınıf öğretmeni adayları ile fen ve teknoloji laboratuvarı uygulamaları dersinde yapılandırmacı mikro-öğretim uygulamaları: Karma bir çalışma A Durukan, H Artun, H Bakırcı Sakarya University Journal of Education 8 (3), 222-241, 2018 | 1 | 2018 |
Fen bilimleri öğretmen adayları için yaratıcı öğretim materyalleri tasarımında oyunlaştırmanın kullanımı A Durukan, S Aydın-Günbatar, J Çakıroğlu 15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), 128, 2023 | | 2023 |
The Relationship between the Pre-Service Science Teachers' Self-Efficacy towards Science Teaching and Tendency to Use Technology in Classes. A Temur, A Durukan, H Artun Elementary School Forum (Mimbar Sekolah Dasar) 9 (2), 367-380, 2022 | | 2022 |
An Examination of the Relationships between Pre-Service Teachers' Epistemological Beliefs and Types of Multiple Intelligence. M Sardag, M Tüysüz, A Durukan, M Gök International Journal of Progressive Education 17 (4), 155-170, 2021 | | 2021 |
Sanal gerçeklik destekli fen öğretimi etkinlikleri A Durukan Eğitimin üç temel öğesi: Öğrenme, öğrenci ve öğretmen 1, 219-238, 2020 | | 2020 |
Fen bilimleri öğretmen adaylarının bir öğretim elemanını değerlendirmelerine belli faktörlerin etkisinin incelenmesi S Kocakaya, A Durukan 27th International Conference on Educational Sciences, 3299-3302, 2018 | | 2018 |
The relationships between pre-service teachers' epistemological beliefs and types of multiple intelligence M Gok, M Sardag, M Tuysuz, A Durukan ERPA International Congresses on Education, 178, 2018 | | 2018 |
Inconsistencies, challenges, and solution proposals referring corecourse plans: A self and peer assessment study A Durukan, M Tuysuz, M Sardag, Z Boynukara 27th International Conference on Educational Sciences, 3426-3428, 2018 | | 2018 |
A mentoring process for professional development of pre-service science teachers M Sardag, M Tuysuz, A Durukan 27th International Conference on Educational Sciences, 3394-3395, 2018 | | 2018 |