Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine ilişkin öz-yeterlik algılarının yaşam boyu öğrenme eğilimlerini yordama gücü İ Kozikoğlu, N Altunova Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 522-531, 2018 | 168* | 2018 |
Investigating Critical Thinking in Prospective Teachers: Metacognitive Skills, Problem Solving Skills and Academic Self-Efficacy. I Kozikoglu Journal of Social Studies Education Research 10 (2), 111-130, 2019 | 110 | 2019 |
Öğretmenlerin 21. yüzyıl öğreten becerileri ile mesleğe adanmışlıkları arasındaki ilişki İ Kozikoğlu, N ÖZCANLI Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 9 (1), 270-290, 2020 | 105* | 2020 |
Eğitim programları ve öğretim alanında yapılan doktora tezlerinin içerik analizi (2009-2014) İ Kozikoğlu, N Senemoğlu Eğitim ve Bilim 40 (182), 2016 | 92* | 2016 |
Mesleğe yeni başlayan öğretmenlerin karşılaştıkları güçlükler: Nitel bir çözümleme İ Kozikoğlu, N Senemoğlu Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 6 (3), 341-371, 2018 | 91* | 2018 |
Analysis of the studies concerning flipped learning model: a comparative meta-synthesis study. I Kozikoglu International Journal of Instruction 12 (1), 851-868, 2019 | 70 | 2019 |
Okul öncesi öğretmenlerinin değerler eğitimine ilişkin tutum ve görüşlerinin incelenmesi İ Kozi̇koğlu Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 7 (4), 2698-2720, 2018 | 57 | 2018 |
Öğretimin ilk yılı: Mesleğin ilk yılındaki öğretmenlerin karşılaştıkları güçlükler, hizmet öncesi eğitim yeterlikleri ve mesleğe adanmışlıkları İ Kozikoğlu Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 52 | 2016 |
The investigation of the relationship between Turkish EFL teachers' technological pedagogical content knowledge skills and attitudes towards technology İ Kozikoğlu, N Babacan Journal of Language and Linguistic Studies 15 (1), 20-33, 2019 | 49 | 2019 |
Öğretmenlerin çokkültürlü eğitime yönelik tutumları: Van ili örneği M ASLAN, İ KOZİKOĞLU Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 729-737, 2017 | 49* | 2017 |
Üniversite ve meslek yüksekokulu öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme yeterliklerinin incelenmesi İ KOZİKOĞLU Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 3 (3), 2014 | 48 | 2014 |
Üniversite öğrencilerinin yabancı dil derslerine ilişkin tutumları HB Memduhoğlu, İ Kozikoğlu Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 2015 | 44* | 2015 |
Öğretmen Adaylarının Eğitim Felsefesi İnançları ile Eleştirel Pedagojiye İlişkin Görüşleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. İ Kozikoğlu, RZ Erden Ilkogretim Online 17 (3), 2018 | 43 | 2018 |
Öğretmenlik mesleğine adanmışlık ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması İ KOZİKOĞLU, N SENEMOĞLU Journal of Human Sciences 15 (4), 2018 | 41* | 2018 |
Predictors of Lifelong Learning: Information Literacy and Academic Self-Efficacy. I Kozikoglu, Z Onur Cypriot Journal of Educational Sciences 14 (4), 492-506, 2019 | 39 | 2019 |
Ortaokul öğrencilerinin 21. yüzyıl öğrenme becerileri Ö Zehra, İ Kozikoğlu Trakya Eğitim Dergisi 9 (3), 627-648, 2019 | 39 | 2019 |
Aday öğretmenlerin, danışman öğretmenlerin ve okul yöneticilerinin aday öğretmen yetiştirme programına yönelik görüşlerinin incelenmesi İ KOZİKOĞLU, H SOYALP Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (4), 934-952, 2018 | 39 | 2018 |
A Metaphorical Analysis of Novice Teachers' Perceptions Concerning First Year in Teaching, Induction Process, School Administrators and Mentor Teacher. İ Kozikoğlu Educational Research Quarterly 42 (1), 2018 | 36 | 2018 |
Ortaokul 7. sınıf İngilizce öğretim programının değerlendirilmesi İ Kozikoğlu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014 | 36* | 2014 |
The Examination of Alignment between National Assessment and English Curriculum Objectives Using Revised Bloom's Taxonomy. I Kozikoglu Educational Research Quarterly 41 (4), 50-77, 2018 | 35 | 2018 |