Misconceptions of Primary School Students about the Subject of Fractions. Y Deringöl International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (1), 29-38, 2019 | 67 | 2019 |
Türkiye'de Cumhuriyet Döneminden Günümüze İlköğretim Öğretmenleri Yetiştirilmesinin Tarihsel Boyutu Ve Eğitimcilerin Görüşlerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma Y Deringöl | 35* | 2007 |
Primary school students’ mathematics motivation and anxieties Y Deringöl Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi 13 (4), 537-548, 2018 | 32 | 2018 |
Attitudes of Elementary School Students towards Solving Mathematics Problems YG Arslan Ç. Deringöl Y. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 557–562, 2014 | 30 | 2014 |
Investigating the Relationship between Curiosity Level and Computer Self Efficacy Beliefs of Elementary Teachers Candidates Çağırgan, DG, Yaman, Y. Deringöl, Y. Özsarı Turkish Online Journal of Educational Technology 10 (4), 248-254, 2011 | 30* | 2011 |
The Relationship between Reflective Thinking Skills and Academic Achievement in Mathematics in Fourth-Grade Primary School Students. Y Deringöl International Online Journal of Education and Teaching 6 (3), 613-622, 2019 | 28 | 2019 |
Sınıf öğretmeni adaylarının matematik öğretimi kaygıları ve matematik öğretimi yeterlikleri Y Deringöl Journal of Theoretical Educational Science 11 (2), 261-278, 2018 | 28 | 2018 |
İlköğretimde Matematik Problemi Çözmeyi Öğretmede Yeni Yaklaşımlar Y Deringöl İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 25 | 2006 |
İlköğretim öğretmen adaylarının meraklılık düzeylerinin incelenmesi Y Deringöl, Y Yaman, İ Özsarı, DÇ Gülten International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010 | 23 | 2010 |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Çözmeye Yönelik İnançları ile Problem Kurma Özyeterlik İnançlarının İncelenmesi Y Deringöl Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 9 (1), 31-53, 2018 | 21 | 2018 |
Elementary School Students Perception Levels of Problem Solving Skills G Yavuz, Y Deringöl, Ç Arslan Universal Journal of Educational Research 5 (11), 1896-1901, 2017 | 20 | 2017 |
Üstün Zekâlı Olan ve Olmayan Çocukların Depresyon Puanlarının Karşılaştırılması M Özyaprak, Y Deringöl Hasan Ali Yücel Egitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 143, 2013 | 20* | 2013 |
The effect of differentiated mathematics programs on the mathematics attitude of gifted children Y DeringÃ, Ã Davaslıgil MOJES: Malaysian Online Journal of Educational Sciences 8 (1), 27-37, 2020 | 15 | 2020 |
Farklılaştırılmış Matematik Öğretiminin Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerde Erişiye, Yaratıcılığa, Tutuma ve Akademik Benliğe Y Karataş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 15 | 2013 |
Sinif Öğretmeni Adaylarinin Konuşma Kaygilari Y Deringöl Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (03), 23-35, 2018 | 14 | 2018 |
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Standartlarının Belirlenmesi Y Deringöl Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13, 44-65, 2017 | 13 | 2017 |
Teaching motivation and teaching profession attitude: The case of preservice form teachers Y DERİNGÖL Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 295-310, 2020 | 11 | 2020 |
Problem posing activities in primary school mathematics textbooks. Y Deringöl Ilkogretim Online 19 (3), 2020 | 11 | 2020 |
Analysis of Research on Mathematics Anxiety in Selected Journals (2000 – 2013) EHN Arslan Ç., Deringöl Y., Yavuz G. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 118-121, 2015 | 11 | 2015 |
İlkokul 4 N Şahin Sınıf sosyal bilgiler dersinde sözlü tarih uygulamalarının etkililiği ve önemi, 2019 | 10* | 2019 |