Çocuğun gelişim sürecinde eğitsel bir etkinlik olarak oyun S Koçyiğit, MN Tuğluk, KÖK Mehmet Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 324-342, 2007 | 463 | 2007 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DERS ÇALIŞMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ E Bay, MN Tuğluk, B Gençdoğan Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 4 (14), 94-105, 2005 | 82 | 2005 |
MEB 2013 okul öncesi eğitim programının 21. yüzyıl becerileri açısından analizi MN TUĞLUK, B Özkan Temel Eğitim 1 (4), 29-38, 2019 | 68 | 2019 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNİN SORUNLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ) KÖK Mehmet, A Küçükoğlu, A KÜÇÜKOGLU, MN TUĞLUK, S KOÇYİĞİT, ... Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 160-171, 2007 | 51 | 2007 |
The relationship between the effectiveness of preschools and leadership styles of school managers R Zembat, S Koçyiğit, MN Tuğluk, H Doğan Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2269-2276, 2010 | 45 | 2010 |
Okul öncesi eğitimin öğrencilerin gelişim özellikleri üzerindeki etkisinin incelenmesi KÖK Mehmet, MN TUĞLUK, BAY Erdal Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 294-303, 2005 | 40 | 2005 |
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DERS ÇALIŞMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ E Bay, MN Tuğluk, B Gençdoğan Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 223-234, 2004 | 40 | 2004 |
Türkiye'de öğretmen yeterlikleri MN Tuğluk, S Kürtmen Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 809-841, 2018 | 25 | 2018 |
Play as educational activity in the child's development process S Koçyiğit, MN Tuğluk, M Kök Journal of Kazım Karabekir Education Faculty 16, 324-342, 2007 | 18 | 2007 |
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE MONTESSORİ YAKLAŞIMI MN Tuğluk, K Gündoğdu, Hİ Kaya Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 167-174, 2010 | 17 | 2010 |
Okul öncesi eğitime giriş GU Balat, GG Akduman, BÖ Beceren, H Bilgin, G Güven, S Koçyiğit, ... Pegem Akademi, 2010 | 16 | 2010 |
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMALARINDA KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ MN TUĞLUK The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 6), 1145-1175, 2019 | 15 | 2019 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINDA GÖRÜLEN SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ M Kök, S Koçyiğit, MN Tuğluk, E Bay Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 82-93, 2010 | 14 | 2010 |
Okul öncesi öğretmenlerinin öğrenme-öğretme sürecinde öğretimsel uyarlamalara yer verme düzeylerinin belirlenmesi D Aydın, MN Tuğluk Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi 47 (3), 423-433, 2020 | 13 | 2020 |
Eğitimde ve endüstride 21. yüzyıl becerileri A Öğretir Özçelik, M Tuğluk PEGEM YAYINEVİ, 2018 | 13 | 2018 |
Okul öncesi eğitim programının 21. yüzyıl becerileri açısından incelenmesi B Koçin, MN Tuğluk Ulakbilge 49, 621-649, 2013 | 13 | 2013 |
Analysis of MoNE 2013 preschool education program in terms of 21st century skills MN Tuğluk, B Özkan Journal of Primary Education 1 (4), 29-38, 2019 | 12 | 2019 |
Resmî ve özel ilköğretim okullari öğrenci başarilarinin karşilaştirilmasi E Bay, MN Tuğluk ISSN 1304-4990, 2010 | 12 | 2010 |
Investigation of the problem behaviors emerging in children during the COVID-19 pandemic in Turkey S Sancili, MN Tugluk Southeast Asia Early Childhood Journal 10 (1), 101-116, 2021 | 8 | 2021 |
The effect of primary years program (PYP) on children’s science process skills (SPS) in early childhood education MN Tuğluk Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (5), 1276-1287, 2020 | 8 | 2020 |