Takip et
mehmet nur tuğluk
mehmet nur tuğluk
yildiz.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Çocuğun gelişim sürecinde eğitsel bir etkinlik olarak oyun
S Koçyiğit, MN Tuğluk, KÖK Mehmet
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 324-342, 2007
4632007
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DERS ÇALIŞMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
E Bay, MN Tuğluk, B Gençdoğan
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 4 (14), 94-105, 2005
822005
MEB 2013 okul öncesi eğitim programının 21. yüzyıl becerileri açısından analizi
MN TUĞLUK, B Özkan
Temel Eğitim 1 (4), 29-38, 2019
682019
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNİN SORUNLARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ (ERZURUM İLİ ÖRNEĞİ)
KÖK Mehmet, A Küçükoğlu, A KÜÇÜKOGLU, MN TUĞLUK, S KOÇYİĞİT, ...
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 160-171, 2007
512007
The relationship between the effectiveness of preschools and leadership styles of school managers
R Zembat, S Koçyiğit, MN Tuğluk, H Doğan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2269-2276, 2010
452010
Okul öncesi eğitimin öğrencilerin gelişim özellikleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
KÖK Mehmet, MN TUĞLUK, BAY Erdal
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 294-303, 2005
402005
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN DERS ÇALIŞMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
E Bay, MN Tuğluk, B Gençdoğan
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (2), 223-234, 2004
402004
Türkiye'de öğretmen yeterlikleri
MN Tuğluk, S Kürtmen
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 809-841, 2018
252018
Play as educational activity in the child's development process
S Koçyiğit, MN Tuğluk, M Kök
Journal of Kazım Karabekir Education Faculty 16, 324-342, 2007
182007
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE MONTESSORİ YAKLAŞIMI
MN Tuğluk, K Gündoğdu, Hİ Kaya
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 167-174, 2010
172010
Okul öncesi eğitime giriş
GU Balat, GG Akduman, BÖ Beceren, H Bilgin, G Güven, S Koçyiğit, ...
Pegem Akademi, 2010
162010
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK UYGULAMALARINDA KARŞILAŞTIKLARI PROBLEMLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
MN TUĞLUK
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 6), 1145-1175, 2019
152019
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARINDA GÖRÜLEN SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
M Kök, S Koçyiğit, MN Tuğluk, E Bay
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 82-93, 2010
142010
Okul öncesi öğretmenlerinin öğrenme-öğretme sürecinde öğretimsel uyarlamalara yer verme düzeylerinin belirlenmesi
D Aydın, MN Tuğluk
Ulakbilge Sosyal Bilimler Dergisi 47 (3), 423-433, 2020
132020
Eğitimde ve endüstride 21. yüzyıl becerileri
A Öğretir Özçelik, M Tuğluk
PEGEM YAYINEVİ, 2018
132018
Okul öncesi eğitim programının 21. yüzyıl becerileri açısından incelenmesi
B Koçin, MN Tuğluk
Ulakbilge 49, 621-649, 2013
132013
Analysis of MoNE 2013 preschool education program in terms of 21st century skills
MN Tuğluk, B Özkan
Journal of Primary Education 1 (4), 29-38, 2019
122019
Resmî ve özel ilköğretim okullari öğrenci başarilarinin karşilaştirilmasi
E Bay, MN Tuğluk
ISSN 1304-4990, 2010
122010
Investigation of the problem behaviors emerging in children during the COVID-19 pandemic in Turkey
S Sancili, MN Tugluk
Southeast Asia Early Childhood Journal 10 (1), 101-116, 2021
82021
The effect of primary years program (PYP) on children’s science process skills (SPS) in early childhood education
MN Tuğluk
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (5), 1276-1287, 2020
82020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20