Takip et
Oguzhan Dogan
Oguzhan Dogan
Eğitim Fakültesi, Yeditepe Üniversitesi
yeditepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Tracing students’ mathematics learning loss during school closures in teachers’ self-reported practices
Ç Haser, O Doğan, GK Erhan
International Journal of Educational Development 88, 102536, 2022
462022
Pre-service mathematics teachers’ belief systems
Ç Haser, O Doğan
Journal of Education for teaching 38 (3), 261-274, 2012
462012
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının epistemolojik kavramlamaları: üniversite ve sınıf düzeyinin etkisi
M Işıksal, G Kurt, O Doğan, E Çakıroğlu
İlköğretim Online 6 (2), 313-321, 2007
30*2007
Neoliberal and nationalist discourses in Turkish elementary mathematics education
O Doğan, Ç Haser
ZDM 46, 1013-1023, 2014
262014
Matematik öğrenme fırsatları: fark etme ve harekete geçme
O Doğan, H Kılıç
Eğitim ve Bilim 44 (199), 2019
19*2019
Upper elementary mathematics curriculum in Turkey: A critical discourse analysis
O Doğan
Middle East Technical University, 2012
142012
Preservice mathematics teachers’ noticing in action and in reflection
H Kilic, O Dogan
International Journal of Science and Mathematics Education 20 (2), 345-366, 2022
122022
A study on pattern of 6th grade elementary mathematics lesson
O Doğan
Middle East Technical University, 2006
102006
Preservice teachers’ noticing of mathematical opportunities
H Kilic, O Dogan, N Arabaci, SS Tun
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 2019
72019
Supporting preservice teachers’ in-the-moment noticing
H Kilic, O Dogan, SS Tun, N Arabaci
Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the …, 2018
62018
Learning and teaching with preservice teachers: An action research for modelling and building faculty-school collaboration
O Doğan, H KILIÇ
İlköğretim Online, 18-30, 2020
42020
Öğrenci fikirlerine dayanan matematik öğrenme fırsatları
O Doğan, Z Yılmaz, H Kılıç, K Ergül, N Arabacı
TÜRKBĠLMAT–3 3. TÜRK BĠLGĠSAYAR VE, 62, 2017
32017
Fakülte-Okul İşbirliği Modelinin Matematik Öğretmen Adaylarının Pedagojik Alan Bilgisine Etkisi
H KİLİC, O DOĞAN
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 39 (2), 202-215, 2020
12020
Pre-service teachers' reflections on task design and implementation
H Kilic, O Dogan, Z Yilmaz, P Donmez
CERME 10, 2017
12017
The gap between mathematics education and low income students’ real life: A case from Turkey
O Doğan, Ç Haser
CERME8, 1697-1704, 2013
12013
Eleştirel Matematik Eğitimi: Pandemi Sonrası Matematik Sınıfı için Alternatifler
O DOGAN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 321-341, 2022
2022
A farewell to mathematics: A personal choice or social exclusion?
O Doğan
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 2019
2019
Öğretmen Adaylarının Öğrenciye İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Gelişimi İçin Fakülte-Okul İşbirliği Modeli
H KILIÇ, O DOĞAN
2018
Eğitim ve Bilim
O Doğan, H Kılıç
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–19