Öğretmen adaylarının uzaktan eğitime yönelik algılarının metaforlar yoluyla belirlenmesi GK Yılmaz, B Güven Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (2), 299-322, 2015 | 162 | 2015 |
Eğitimde araştırma yöntemleri H Özmen, O Karamustafaoğlu Ankara: Pegem Akademi 2, 2019 | 156 | 2019 |
Ergenlerde mobil telefon bağımlığı ile sosyal kaygı arasındaki ilişkinin incelenmesi G YILMAZ, AH ŞAR, S CİVAN Online Journal of Technology Addiction and Cyberbullying 2 (2), 20-37, 2015 | 93 | 2015 |
Durum çalışması G Kaleli Yılmaz Metin, M.(Edt.), Kuramdan uygulamaya eğitimde bilimsel araştırma yöntemleri …, 2014 | 81 | 2014 |
The views of mathematics teachers on the factors affecting the integration of technology in mathematics courses G Kaleli-Yilmaz Australian Journal of Teacher Education (Online) 40 (8), 132-148, 2015 | 74 | 2015 |
Developing an Attitude Scale towards Using Instructional Technologies for Pre-Service Teachers. M Metin, GK Yilmaz, K Coskun, S Birisci Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 11 (1), 36-45, 2012 | 63 | 2012 |
Dinamik geometri yazılımı Cabri’nin 11. sınıf öğrencilerinin trigonometri konusundaki öğrenmelerine etkisi G YILMAZ, E Ertem, B Güven Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 1 (2), 200-216, 2010 | 61 | 2010 |
Türkiye'deki teknolojik pedagojik alan bilgisi çalışmalarının analizi: Bir meta-sentez çalışması GÜL KALELİ YILMAZ Eğitim ve Bilim 40 (178), 103-122, 2015 | 59 | 2015 |
Matematik öğretiminde bilgisayar teknolojisinin kullanımına yönelik tasarlanan HİE kursunun etkililiğinin incelenmesi: Bayburt ili örneği G Kaleli Yilmaz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 43 | 2012 |
Analysis of technological pedagogical content knowledge studies in Turkey: A meta-synthesis study GK Yılmaz Egitim ve Bilim 40 (178), 2015 | 42 | 2015 |
The Effect of Designed Geometry Teaching Lesson to the Candidate Teachers' Van Hiele Geometric Thinking Level. GK Yilmaz, T Koparan Journal of Education and Training Studies 4 (1), 129-141, 2016 | 41 | 2016 |
The Effect of Simulation-Based Learning on Prospective Teachers' Inference Skills in Teaching Probability. T Koparan, GK Yilmaz Universal Journal of Educational Research 3 (11), 775-786, 2015 | 41 | 2015 |
Durum çalışması GK Yılmaz Kuramdan uygulamaya eğitimde bilimsel araştırma yöntemleri 1, 261-285, 2014 | 33 | 2014 |
Examination of the 8th grade students' TIMSS mathematics success in terms of different variables G Kaleli-Yılmaz, A Hanci International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 47 …, 2016 | 29 | 2016 |
The investigating pre-service teachers’ learning styles with respect to the gender and grade level variables M Metin, GK Yılmaz, S Birişçi, K Coşkun Procedia-social and behavioral sciences 15, 2728-2732, 2011 | 26 | 2011 |
Opinions of prospective teachers about utilizing the 5E instructional model M Metin, K Coşkun, S Birişçi, GK Yılmaz SILA SCIENCE, 2011 | 23 | 2011 |
The effect of the material based on the 7E model on the fourth grade students’ comprehension skill about fraction concepts GK Yılmaz, E Ertem, S Çepni Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 1405-1409, 2010 | 23 | 2010 |
Determining the teacher candidates’ perceptions on distance education by metaphors GK Yılmaz, B Güven Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (2), 299-322, 2015 | 21 | 2015 |
Farklı mesleki deneyime sahip sınıf öğretmenlerinin mesleki yeterlilik ile ilgili algılamaları K Coşkun, M Metin, S Birşiçi, G Kaleli Yılmaz International Conference on New Trends in Education and Their Implications …, 2010 | 21 | 2010 |
Matematik öğretmeni adaylarının mobil öğrenme ile desteklenen öğrenme ortamına yönelik görüşleri T KOPARAN, GK YILMAZ Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 109-128, 2020 | 19 | 2020 |