Follow
İsmail Şan
Title
Cited by
Cited by
Year
Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (İnönü Üniversitesi örneği)
M Akdağ, B ŞAHAN-YILMAZ, U Özhan, ŞAN İsmail
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 2014
922014
Görselleştirmenin özdeşlik konusu erişisine etkisi
MN Özer, İ Şan
International Journal of Social Science 6 (1), 1275-1294, 2013
292013
Dokuzuncu sınıf öğrencilerinin özdeşliklerin görsel modellerini tanıma düzeyleri
K Yenilmez, İ Şan
E-Journal of New World Sciences Academy 3 (3), 409-418, 2008
162008
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖTMG DERSİNDE PROJE HAZIRLAMA SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
K Duruhan, ŞAN İsmail
The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 7), 379-399, 2021
152021
Matematik öğretmen adaylarının öğretimi planlama ve düzenleme yeterlikleri hakkında özyeterlik düzeyleri
İ ŞAN
Electronic Turkish Studies 8 (3), 2013
142013
Matematik öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenmeye hazıroluş düzeyleri
K Yenilmez, İ Şan
XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 1-3, 2008
142008
Assessment for learning: Turkey case.
I San
Universal Journal of Educational Research 4 (1), 137-143, 2016
112016
Effect of Khan Academy-Aided Teaching on Academic Achievement in English Course.
I San, T Aykac
Cypriot Journal of Educational Sciences 15 (5), 1107-1116, 2020
102020
LİSE MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI HAKKINDAKİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ŞAN İsmail, FM ŞAN
The Journal of Academic Social Science Studies 5 (5 Issue 7), 483-507, 2019
92019
Sekizinci sınıf öğrencilerinin özdeşlik konusu erişilerine görselleştirmenin etkisi
İ Şan
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008
92008
STEM merkezindeki öğretmenlerin ve öğrencilerin STEM eğitimi hakkındaki görüşleri: PayaSTEM Merkezi örneği
U Ahmet, M Canpolat, Ş İsmail
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (1), 151-170, 2021
82021
Effect of traditional methods in geometry and numbers learning domains on academic achievement: A meta-analysis study
İ San, A Kis
International Journal of Research in Education and Science 4 (2), 544-554, 2018
82018
7. sınıf matematik dersi olasılık ve istatistik öğrenme alanının öğretiminde" Sınav yoluyla öğrenme yöntemi" nin öğrencilerin akademik başarı, tutum ve sınav kaygısına etkisi
İ Şan
İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
82014
Effect of Traditional Methods in Teaching English on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study.
I San, Ö Kiymaz, A Kis
International Journal of Curriculum and Instruction 12, 144-158, 2020
72020
Ters yüz öğrenmenin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisi
G Koçak
İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
72019
Ortaokul öğrencileri için matematik sınavı kaygısı ölçeği: bir ölçek geliştirme çalışması
ŞAN İsmail, M Akdağ
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (1 …, 2017
72017
Investigation of university students' internet addiction in terms of several variables (Inonu University Sample)
M Akdağ, B Şahan-yılmaz, U Özhan, İ Şan
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 77-95, 2014
72014
Üstün yetenekli öğrencilerin bilimsel tutum düzeyleri (Malatya Örneği)
ŞAN İsmail, Aİ BORAN
Journal of Theoretical Educational Science, 437, 2013
72013
Matematik öğretiminde görselleştirme
İ Şan
Journal of Qafqaz University, 109-123, 2012
72012
Farklılaştırılmış öğretimin İngilizce dersinde akademik başarıya etkisi
ŞAN İsmail, B TÜREGÜN
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 11 (1), 184-191, 2021
62021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20