Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi (İnönü Üniversitesi örneği) M Akdağ, B ŞAHAN-YILMAZ, U Özhan, ŞAN İsmail İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 2014 | 93 | 2014 |
Görselleştirmenin özdeşlik konusu erişisine etkisi MN Özer, İ Şan International Journal of Social Science 6 (1), 1275-1294, 2013 | 29 | 2013 |
Matematik öğretmen adaylarının öğretimi planlama ve düzenleme yeterlikleri hakkında özyeterlik düzeyleri İ ŞAN Electronic Turkish Studies 8 (3), 2013 | 18 | 2013 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖTMG DERSİNDE PROJE HAZIRLAMA SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ) K Duruhan, ŞAN İsmail The Journal of Academic Social Science Studies 6 (6 Issue 7), 379-399, 2021 | 16 | 2021 |
Dokuzuncu sınıf öğrencilerinin özdeşliklerin görsel modellerini tanıma düzeyleri K Yenilmez, İ Şan E-Journal of New World Sciences Academy 3 (3), 409-418, 2008 | 16 | 2008 |
Matematik öğretmen adaylarının kendi kendine öğrenmeye hazıroluş düzeyleri K Yenilmez, İ Şan XVII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 1-3, 2008 | 15 | 2008 |
Assessment for learning: Turkey case. I San Universal Journal of Educational Research 4 (1), 137-143, 2016 | 12 | 2016 |
STEM merkezindeki öğretmenlerin ve öğrencilerin STEM eğitimi hakkındaki görüşleri: PayaSTEM Merkezi örneği U Ahmet, M Canpolat, Ş İsmail MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi 10 (1), 151-170, 2021 | 11 | 2021 |
Effect of Khan Academy-Aided Teaching on Academic Achievement in English Course. I San, T Aykac Cypriot Journal of Educational Sciences 15 (5), 1107-1116, 2020 | 10 | 2020 |
Investigation of university students' internet addiction in terms of several variables (Inonu University sample) M Akdağ, B Şahan-yılmaz, U Özhan, İ Şan İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 77-95, 2014 | 10 | 2014 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin özdeşlik konusu erişilerine görselleştirmenin etkisi İ Şan Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008 | 10 | 2008 |
LİSE MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI HAKKINDAKİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ŞAN İsmail, FM ŞAN The Journal of Academic Social Science Studies 5 (5 Issue 7), 483-507, 2019 | 9 | 2019 |
Effect of traditional methods in geometry and numbers learning domains on academic achievement: A meta-analysis study İ San, A Kis International Journal of Research in Education and Science 4 (2), 544-554, 2018 | 9 | 2018 |
Matematik öğretiminde görselleştirme İ Şan Journal of Qafqaz University, 109-123, 2012 | 9 | 2012 |
Ters yüz öğrenmenin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarısına etkisi G Koçak Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 8 | 2019 |
Farklılaştırılmış öğretimin İngilizce dersinde akademik başarıya etkisi ŞAN İsmail, B TÜREGÜN Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 11 (1), 184-191, 2021 | 7 | 2021 |
Ortaokul öğrencileri için matematik sınavı kaygısı ölçeği: Bir ölçek geliştirme çalışması İ Şan, M Akdağ Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (1 …, 2017 | 7 | 2017 |
7. sınıf matematik dersi olasılık ve istatistik öğrenme alanının öğretiminde" Sınav yoluyla öğrenme yöntemi" nin öğrencilerin akademik başarı, tutum ve sınav kaygısına etkisi İ Şan İnönü Üniversitesi/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 7 | 2014 |
Scientific attitude levels of gifted students (a case from Malatya) İ Şan, Aİ Boran Journal of Theoretical Educational Science 6 (3), 434-454, 2013 | 7 | 2013 |
Üstün yetenekli öğrencilerin bilimsel tutum düzeyleri (Malatya Örneği) ŞAN İsmail, Aİ BORAN Journal of Theoretical Educational Science, 437, 2013 | 7 | 2013 |