Follow
Gizem Çevik
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul öncesi dönemde artirilmiş gerçeklikle İngilizce öğrenme
G Çevik, RM Yılmaz, Y Goktas, A Gülcü
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 6 (2), 50-57, 2017
382017
Learning English with augmented reality in preschool
G Çevik, RM Yilmaz, Y Goktas, A Gulcu
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 6 (2), 50-57, 2017
202017
Lineer cebir uygulamalarının bilgisayar destekli görselleştirilmesinin, öğretmen adaylarının farkındalıklarına, görselleştirmelerine etkisi ve memnuniyeti
G Çevik
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
92015
Öğretmen adaylarının bilgisayar destekli lineer cebir uygulamalarının görselleştirmeye ve memnuniyete etkisine ilişkin görüşleri
G Çevik, A Güçlü
Journal of Instructional Technologies ve Teacher Education 6 (3), 125-132, 2017
42017
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri
G Berk, D Güven Akdeniz
Siirt Eğitim Dergisi 3 (1), 79-91, 2023
2*2023
BİLGİSAYAR DESTEKLİ LİNEER CEBİR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSELLEŞTİRMELERİNE ETKİSİ VE MEMNUNİYETİ
G Çevik, A Gülcü
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 6 (3), 125-132, 2017
22017
The Effect of Computer-Supported Stem Applications on Secondary Students' Achievement and Computational Thinking Skills
G BERK, A GÜLCÜ
Participatory Educational Research 11 (4), 160-183, 2024
2024
Dmön Destekli Stem Uygulamalarının Stem’e Yönelik Tutuma Etkisi ve Öğrenci Görüşleri
G Berk, A Gülcü
Cumhuriyet uluslararası eğitim dergisi 11 (4), 614-623, 2022
2022
Determining the effects of STEM practices supported by dynamic mathematics learning objects on ratio – proportion and percentages
G BERK
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
2020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–9