Okul öncesi dönemde artirilmiş gerçeklikle İngilizce öğrenme G Çevik, RM Yılmaz, Y Goktas, A Gülcü Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 6 (2), 50-57, 2017 | 38 | 2017 |
Learning English with augmented reality in preschool G Çevik, RM Yilmaz, Y Goktas, A Gulcu Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 6 (2), 50-57, 2017 | 20 | 2017 |
Lineer cebir uygulamalarının bilgisayar destekli görselleştirilmesinin, öğretmen adaylarının farkındalıklarına, görselleştirmelerine etkisi ve memnuniyeti G Çevik Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 9 | 2015 |
Öğretmen adaylarının bilgisayar destekli lineer cebir uygulamalarının görselleştirmeye ve memnuniyete etkisine ilişkin görüşleri G Çevik, A Güçlü Journal of Instructional Technologies ve Teacher Education 6 (3), 125-132, 2017 | 4 | 2017 |
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşleri G Berk, D Güven Akdeniz Siirt Eğitim Dergisi 3 (1), 79-91, 2023 | 2* | 2023 |
BİLGİSAYAR DESTEKLİ LİNEER CEBİR UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSELLEŞTİRMELERİNE ETKİSİ VE MEMNUNİYETİ G Çevik, A Gülcü Journal of Instructional Technologies and Teacher Education 6 (3), 125-132, 2017 | 2 | 2017 |
The Effect of Computer-Supported Stem Applications on Secondary Students' Achievement and Computational Thinking Skills G BERK, A GÜLCÜ Participatory Educational Research 11 (4), 160-183, 2024 | | 2024 |
Dmön Destekli Stem Uygulamalarının Stem’e Yönelik Tutuma Etkisi ve Öğrenci Görüşleri G Berk, A Gülcü Cumhuriyet uluslararası eğitim dergisi 11 (4), 614-623, 2022 | | 2022 |
Determining the effects of STEM practices supported by dynamic mathematics learning objects on ratio – proportion and percentages G BERK Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | | 2020 |