Follow
İsmail Dülgeroğlu
İsmail Dülgeroğlu
İşletme Bölümü, Kırklareli Üniversitesi
Verified email at klu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İş stresi ve çalışma yaşamı kalitesi algısının yansımaları: satış temsilcileri üzerine bir araştırma
İ Dülgeroğlu, O Başol
Business and Economics Research Journal 8 (2), 293-304, 2017
44*2017
Tüketici değerlerinin pazarlamadaki yeri ve genç tüketiciler üzerine bir araştırma
İ Dülgeroğlu
Uludağ Üniversitesi, 2008
302008
Genç tüketicilerin yeşil tüketim davranışı: Uluslararası algı farklılıkları
İ Dülgeroğlu, O Başol, R Öztürk Başol
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (15), 1-16, 2016
25*2016
Pazarlama Ve Genel Yönetim Giderlerinin Firma Performansi Üzerindeki Etkisi
E ÖZTÜRK, İ DÜLGEROĞLU
Niğde Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9 (3), 137-146, 2016
202016
Son tüketicilerin değer bilinci ve fiyat-kalite ilişkilerinin internet üzerinden satin alma davranişi üzerindeki etkisi: kirklareli ilinde bir araştirma
İ Dülgeroğlu
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (1 …, 2017
182017
Marka kişiliği, hizmetin kalitesi, hizmete duyulan güven ve sadakat ilişkisi üzerine yapısal eşitlik modellemesi analizi
İ Dülgeroğlu
PQDT-Global, 2012
142012
Internal marketing in public service sector and its effect on job satisfaction
İ Dülgeroğlu, Ç Taşkın
Ejovoc (Electronic Journal of Vocational Colleges) 5 (2), 1-6, 2015
102015
AVRUPA MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ENDEKSİ MODELİ: MARMARA BÖLGESİ’NDE BİR LÜKS OTOMOBİL MARKASININ SATIŞ SONRASI HİZMETLERİNİN BULGULARI
S Tüzüntürk, İ Dülgeroğlu, Ş Gönüller
Akademik Bakış, 109-131, 2016
92016
Marka Kişiliği
İ Dülgeroğlu
Hizmetin Kalitesi, Hizmete Duyulan Güven ve Sadakat İlişkisi Üzerine Yapısal …, 2012
62012
Marka Kişiliği ve Hizmet Kalitesi İlişkisi: Bir Mobil Telekomünikasyon Şirketi Örneği
İ DÜLGEROĞLU
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 6 (3), 1-18, 2017
22017
Ürün çeşitliliğinde seçim paradoksu
İ Dülgeroğlu
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (3), 261-270, 2019
12019
Honey quality and honey purchasing relationship
İ Dülgeroğlu
Uludağ Arıcılık Dergisi 19 (2), 136-142, 2019
12019
TÜRKİYE MOBİL TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜNDE NUMARA TAŞIMA YÖNETMELİĞİNİN UYGULAMAYA GEÇMESİNDEN SONRA DEĞİŞTİRME MALİYETİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ
İ Dülgeroğlu, G Kurtuldu
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 183-194, 2017
12017
Satış Elemanlarının Ses Özellikleri ve Tüketicilerin Satın Alma Eğilimi İlişkisinde Bilişsel ve Duygusal Güvenin Aracılık Etkisi
MH Altıntaş, FB Kurtulmuşoğlu, İ Dülgeroğlu, CE Akhan
İşletme Araştırmaları Dergisi 9 (4), 455-471, 2017
12017
Macro-level perspective of consumer ethnocentrism: a panel data study in Turkey
MH Altintas, T Harcar, I Dulgeroglu, S Tuzunturk
World Review of Entrepreneurship, Management and Sustainable Development 7 …, 2011
12011
Selling with Neuro Linguistic Programming (NLP)
İ Dülgeroğlu
Studies on Interdisciplinary Economics and Business, 2021
2021
Green consumption: Barriers and drivers in Kirklareli
İ Dülgeroğlu
Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies, 2019
2019
VALUE CONSCIOUSNESS AND PRICE-QUALITY RELATIONSHIP OF PRICING PERCEPTION’S PLACE IN PURCHASING ONLINE
İ Dülgeroğlu
Kırklareli Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2017
2017
GENÇ TÜKETİCİLERİN YEŞİL TÜKETİM DAVRANIŞI: ULUSLARARASI ALGI FARKLILIKLARI.
İ DÜLGEROĞLU, O BAŞOL, R ÖZTÜRK BAŞOL
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Social Science Institute 8 (15), 2016
2016
Pazar bölümlendirmesinde tüketici değerlerinin kullanımı ve blue jean sektöründe genç nüfus üzerine bir uygulama
İ Dülgeroğlu
PQDT-Global, 2004
2004
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20