Takip et
Serdar ERKUŞ
Serdar ERKUŞ
MEB, ÖĞRETMEN
ogr.dicle.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Effect of Mathematical Worksheets Based on Multiple Intelligences Theory on the Academic Achievement of the Students in the 4th Grade Primary School.
C İnan, S Erkus
Universal Journal of Educational Research 5 (8), 1372-1377, 2017
752017
3-6 yaş arası çocukların temel matematiksel kavram gelişimlerinin incelenmesi
C İnan, S Erkuş
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2019
92019
Geliştirilen sayı şeridi materyalinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin matematik başarıları ve tutumlarına etkisinin incelenmesi
C İnan, S Erkuş
Electronic Turkish Studies 12 (35), 225-238, 2017
62017
İlkokulda çoklu zekâ kuramının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
S Erkuş
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016
62016
İlkokulda çoklu zekâ kuramının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
C İnan, S Erkuş
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education …, 2016
52016
BİBLİYOTERAPİ TEKNİĞİNİN ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARI VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ.
C İNAN, S ERKUŞ
Electronic Turkish Studies 13 (15), 2018
42018
Göreve yeni başlayan ilkokul müdürlerinin karşılaştıkları yönetsel sorunların incelenmesi
S Atıf Erkuş, K Aydın, S Dağhan, S Erkuş, M Yavaş, İ Sezgin
The Journal of International Education Science 8 (29), 221-247, 2021
22021
Matematik Laboratuvar Uygulamalarının Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
C İnan, S Erkuş
Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (2), 765-776, 2020
12020
THE IMPACT OF ACTIVITIES THAT DEVELOP ATTENTION SKILLS OF PRIMARY SCHOOL THIRD GRADE STUDENTS ON THEIR MATHEMATICS PERCEPTIONS AND ACHIEVEMENTS.
C İNAN, S ERKUŞ
Electronic Turkish Studies 13 (19), 2018
12018
SAYILARI VÜCUDUMUZ İLE BİRE BİR EŞLEYEREK GELİŞTİRİLEN İŞARET DİLİ TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARILARI VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ
C İNAN, S ERKUŞ
Electronic Turkish Studies 13 (11), 2018
12018
EBA destekli uygulamaların öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumları ve başarılarına etkisi
O Alataş, S Dağhan, S Erkuş, K Aydın, S Erkuş, H Oğurluk
Ulusal Eğitim Dergisi 2 (1), 57-75, 2022
2022
Çoklu Zekâ KuramUluslararası Eğitim Bilimleri Dergisiına Dayalı Hazırlanan Çalışma Yapraklarının Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
C İnan, S Erkuş
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 2022
2022
Çoklu zekâ kuramına dayalı hazırlanan çalışma yapraklarının ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarına ve tutumlarına etkisi
C Atıf İnan, S Erkuş
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (30), 111-154, 2022
2022
Oyun Temelli Hazırlanan Etkinliklerin Öğrencilerin Matematik Başarılarına ve Öğrendiklerini Hatırda Tutmaya Etkisinin İncelenmesi
C İnan, S Erkuş
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 2021
2021
Oyun temelli hazırlanan etkinliklerin öğrencilerin matematik başarılarına ve öğrendikle-rini hatırda tutmaya etkisinin incelenmesi
C Atıf İnan, S Erkuş
The Journal of International Education Science 8 (29), 121-137, 2021
2021
GELİŞTİRİLEN SAYI ŞERİDİ MATERYALİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARI VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ.
C İNAN, S ERKUŞ
Electronic Turkish Studies 12 (35), 2017
2017
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
S Erkuş, C İnan
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 94-105, 2017
2017
THE EXAMINATION OF TEACHER VIEWS ABOUT VARIOUS FACTORS RELATED TO APPLICABILITY OF THE MULTIPLE INTELLIGENCE THEORY IN PRIMARY SCHOOLS
C İNAN, S ERKUŞ
The Online Journal of New Horizons in Education 6 (4), 229, 2016
2016
Analysis of mathematical achievements of students with and without preschool education and their attitudes towards mathematics based on the view of 1st grade teachers
C İNAN, S ERKUŞ, S DAĞHAN
on Mathematics and Mathematics Education (ICMME 2019), 333, 0
The impact of activities developed to reinforce learned concepts on mathematical achievements and permanence of learned knowledge of students
C İNAN, S ERKUŞ, S DAĞHAN
on Mathematics and Mathematics Education (ICMME 2019), 335, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20