The Effect of Mathematical Worksheets Based on Multiple Intelligences Theory on the Academic Achievement of the Students in the 4th Grade Primary School. C İnan, S Erkus Universal Journal of Educational Research 5 (8), 1372-1377, 2017 | 75 | 2017 |
3-6 yaş arası çocukların temel matematiksel kavram gelişimlerinin incelenmesi C İnan, S Erkuş Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 2019 | 9 | 2019 |
Geliştirilen sayı şeridi materyalinin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin matematik başarıları ve tutumlarına etkisinin incelenmesi C İnan, S Erkuş Electronic Turkish Studies 12 (35), 225-238, 2017 | 6 | 2017 |
İlkokulda çoklu zekâ kuramının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi S Erkuş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 6 | 2016 |
İlkokulda çoklu zekâ kuramının uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi C İnan, S Erkuş Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education …, 2016 | 5 | 2016 |
BİBLİYOTERAPİ TEKNİĞİNİN ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARI VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ. C İNAN, S ERKUŞ Electronic Turkish Studies 13 (15), 2018 | 4 | 2018 |
Göreve yeni başlayan ilkokul müdürlerinin karşılaştıkları yönetsel sorunların incelenmesi S Atıf Erkuş, K Aydın, S Dağhan, S Erkuş, M Yavaş, İ Sezgin The Journal of International Education Science 8 (29), 221-247, 2021 | 2 | 2021 |
Matematik Laboratuvar Uygulamalarının Sınıf ve Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Matematik Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi C İnan, S Erkuş Kastamonu Eğitim Dergisi 28 (2), 765-776, 2020 | 1 | 2020 |
THE IMPACT OF ACTIVITIES THAT DEVELOP ATTENTION SKILLS OF PRIMARY SCHOOL THIRD GRADE STUDENTS ON THEIR MATHEMATICS PERCEPTIONS AND ACHIEVEMENTS. C İNAN, S ERKUŞ Electronic Turkish Studies 13 (19), 2018 | 1 | 2018 |
SAYILARI VÜCUDUMUZ İLE BİRE BİR EŞLEYEREK GELİŞTİRİLEN İŞARET DİLİ TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK BAŞARILARI VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ C İNAN, S ERKUŞ Electronic Turkish Studies 13 (11), 2018 | 1 | 2018 |
EBA destekli uygulamaların öğrencilerin sosyal bilgiler dersine yönelik tutumları ve başarılarına etkisi O Alataş, S Dağhan, S Erkuş, K Aydın, S Erkuş, H Oğurluk Ulusal Eğitim Dergisi 2 (1), 57-75, 2022 | | 2022 |
Çoklu Zekâ KuramUluslararası Eğitim Bilimleri Dergisiına Dayalı Hazırlanan Çalışma Yapraklarının Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi C İnan, S Erkuş Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 2022 | | 2022 |
Çoklu zekâ kuramına dayalı hazırlanan çalışma yapraklarının ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin matematik başarılarına ve tutumlarına etkisi C Atıf İnan, S Erkuş Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 9 (30), 111-154, 2022 | | 2022 |
Oyun Temelli Hazırlanan Etkinliklerin Öğrencilerin Matematik Başarılarına ve Öğrendiklerini Hatırda Tutmaya Etkisinin İncelenmesi C İnan, S Erkuş Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 2021 | | 2021 |
Oyun temelli hazırlanan etkinliklerin öğrencilerin matematik başarılarına ve öğrendikle-rini hatırda tutmaya etkisinin incelenmesi C Atıf İnan, S Erkuş The Journal of International Education Science 8 (29), 121-137, 2021 | | 2021 |
GELİŞTİRİLEN SAYI ŞERİDİ MATERYALİNİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK BAŞARILARI VE TUTUMLARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ. C İNAN, S ERKUŞ Electronic Turkish Studies 12 (35), 2017 | | 2017 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ S Erkuş, C İnan Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 94-105, 2017 | | 2017 |
THE EXAMINATION OF TEACHER VIEWS ABOUT VARIOUS FACTORS RELATED TO APPLICABILITY OF THE MULTIPLE INTELLIGENCE THEORY IN PRIMARY SCHOOLS C İNAN, S ERKUŞ The Online Journal of New Horizons in Education 6 (4), 229, 2016 | | 2016 |
Analysis of mathematical achievements of students with and without preschool education and their attitudes towards mathematics based on the view of 1st grade teachers C İNAN, S ERKUŞ, S DAĞHAN on Mathematics and Mathematics Education (ICMME 2019), 333, 0 | | |
The impact of activities developed to reinforce learned concepts on mathematical achievements and permanence of learned knowledge of students C İNAN, S ERKUŞ, S DAĞHAN on Mathematics and Mathematics Education (ICMME 2019), 335, 0 | | |