Follow
Nur ÖZER CANARSLAN
Nur ÖZER CANARSLAN
Assistant Professor of Marketing, Anadolu University
Verified email at anadolu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Algılama ve pazarlama uygulamaları
N Özer
Paradoks, Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi 5 (1), 1-12, 2009
1152009
E-Hizmet Kalitesinin e-Müşteri Bağlılığına Etkisi: Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanları Üzerine Bir Araştırma
NUR ÖZER
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, 2011
292011
Annelerin ve Hamilelerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları
NUR ÖZER CANARSLAN, C YILMAZ UZ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 18 (1), 457-478, 2019
282019
Havayolu hizmet kalitesinin yolcu memnuniyeti üzerine etkisi
C Yılmaz Uz, N Özer Canarslan
Turkish Studies, 2019
92019
Flow experience and consumer willingness to pay in online mass customization processes
NÖ Canarslan, G Bariş
International Journal of Online Marketing (IJOM) 12 (1), 1-21, 2022
82022
Şehirlerin Markalaşma Sürecinde, Marka İmajı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma: Sandıklı İlçesi Örneği
NUR ÖZER-CANARSLAN, G BARIŞ
Marka Kent Sandıklı Sempozyumu, 2014
82014
A comparison of customers responses to e-service quality statements: Customer encountered vs. not encountered problems
NÖ Canarslan
International Journal of Business and Social Science 4 (11), 2013
82013
Kitlesel Bireyselleştirilmiş Ürünler İçin Ödeme İstekliliği: Kadın Müşteriler Üzerine Bir Araştırma
NURÖ CANARSLAN
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 95, 2017
72017
Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi
NÖ Canarslan
PQDT-Global, 2017
72017
Dijital gösteriş alanı Instagram ve gösterişçi tüketim
N Özer Canarslan
Disiplinlerarası bir alan olarak dijitalleşme (1. baskı) içinde, 163-182, 2022
32022
Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi
N ÖZER CANARSLAN
Özer Canarslan, N. (2022). Saglık kurumlarında müsteri iliskileri yönetimi …, 2022
22022
Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi
N Özer Canarslan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
22017
Annelerin Anne-Çocuk Kategorisinde Faydacı ve Hedonik Satın Alma Motivasyonlarının Anlık Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi
NÖ CANARSLAN, CY UZ
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (3), 921-942, 2023
1*2023
THE ROLE OF HUMOR IN SUCCESSFUL MEME MARKETING CAMPAIGNS: THE CASE OF RYANAIR
O BİLECEN, NÖ CANARSLAN
8th INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES, 2023
12023
Sağlık Kurumlarında Güncel Pazarlama Araştırmaları
B ÇELİK, CTOR KADIOĞLU
Efe Akademi Yayınları, 2022
12022
Reflection of the Hallyu Effect on Turkish Consumers' Intention to Purchase Korean Products
T BORAZAN-KARADENİZ, N ÖZER-CANARSLAN
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 23 (4 …, 2022
1*2022
Does Envy, Self Esteem and Social Norms on Instagram Lead to Conspicuous Consumption and Overspending?
CY Uz, NÖ Canarslan
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative …, 2024
2024
THE HUMOR OF INEXPLICABLE THINGS: A QUALITATIVE COMPARISON BETWEEN MEME MARKETING AND VIRAL MARKETING
APDNÖ CANARSLAN
6th International CEO and Social Sciences Congress (CEOSSC), 2023
2023
BRAND PERSONALITIES OF EMERGING VIRTUAL INFLUENCERS AYPERA AND ALARA X IN TURKEY: AN ANALYSIS USING AAKER'S SCALE
NÖ CANARSLAN
CUMHURIYET 9th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 468, 2023
2023
Online Alışverişin Yaratıcı Yolculuğu
NÖ Canarslan
EĞİTİM YAYINEVİ, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20