Follow
Nur ÖZER CANARSLAN
Nur ÖZER CANARSLAN
Assistant Professor of Marketing, Anadolu University
Verified email at anadolu.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Annelerin ve Hamilelerin Organik Gıda Satın Alma Davranışları
NUR ÖZER CANARSLAN, C YILMAZ UZ
Gaziantep University Journal of Social Sciences 18 (1), 457-478, 2019
282019
E-Hizmet Kalitesinin e-Müşteri Bağlılığına Etkisi: Anadolu Üniversitesi Öğretim Elemanları Üzerine Bir Araştırma
NUR ÖZER
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, 2011
272011
Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi
NÖ Canarslan
PQDT-Global, 2017
82017
Şehirlerin Markalaşma Sürecinde, Marka İmajı Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma: Sandıklı İlçesi Örneği
NUR ÖZER-CANARSLAN, G BARIŞ
Marka Kent Sandıklı Sempozyumu, 2014
82014
A comparison of customers responses to e-service quality statements: Customer encountered vs. not encountered problems
NO Canarslan
International Journal of Business and Social Science 4 (11), 312-318, 2013
82013
Flow experience and consumer willingness to pay in online mass customization processes
NÖ Canarslan, G Bariş
International Journal of Online Marketing (IJOM) 12 (1), 1-21, 2022
62022
Havayolu hizmet kalitesinin yolcu memnuniyeti üzerine etkisi
C Yılmaz Uz, N Özer Canarslan
Turkish Studies, 2019
62019
Kitlesel Bireyselleştirilmiş Ürünler İçin Ödeme İstekliliği: Kadın Müşteriler Üzerine Bir Araştırma
NURÖ CANARSLAN
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 9 (1), 95, 2017
52017
Online kitlesel bireyselleştirmede ürün değeri ve akış deneyiminin ödeme isteği ile satın alma olasılığına etkisi
N Özer Canarslan
Anadolu Üniversitesi, 2017
22017
THE ROLE OF HUMOR IN SUCCESSFUL MEME MARKETING CAMPAIGNS: THE CASE OF RYANAIR
O BİLECEN, NÖ CANARSLAN
8th INTERNATIONAL ASIAN CONGRESS ON CONTEMPORARY SCIENCES, 2023
1*2023
Online Alışverişin Yaratıcı Yolculuğu
NÖ Canarslan
EĞİTİM YAYINEVİ, 2024
2024
THE HUMOR OF INEXPLICABLE THINGS: A QUALITATIVE COMPARISON BETWEEN MEME MARKETING AND VIRAL MARKETING
APDNÖ CANARSLAN
6th International CEO and Social Sciences Congress (CEOSSC), 2023
2023
Assessing The Challenges And Prospects of MSMEs Development: In The Case Of Ethiopia
HT AHMED, NÖ CANARSLAN
InTraders International Trade Academic Journal 6 (1), 1-25, 2023
2023
Annelerin Çocuklarına Yönelik Çevrimiçi İkinci El Ürün Satın Alma Motivasyonlarının İkinci El Ürünlere Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetlerine Etkisi
NÖ CANARSLAN
Disiplinlerarası Yaklaşımlarla Kadın Çalışmaları-2, 265-284, 2023
2023
Annelerin Anne-Çocuk Kategorisinde Faydacı ve Hedonik Satın Alma Motivasyonlarının Anlık Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi
NÖ CANARSLAN, CY UZ
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 23 (3), 921-942, 2023
2023
Reflection of the Hallyu Effect on Turkish Consumers' Intention to Purchase Korean Products
T BORAZAN-KARADENİZ, N ÖZER-CANARSLAN
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 23 (4 …, 2022
2022
Dijital gösteriş alanı Instagram ve gösterişçi tüketim
NÖ CANARSLAN
Disiplinlerarası bir alan olarak dijitalleşme 1, 163-182, 2022
2022
Sağlık kurumlarında müşteri ilişkileri yönetimi
N ÖZER CANARSLAN
Özer Canarslan, N. (2022). Saglık kurumlarında müsteri iliskileri yönetimi …, 2022
2022
Motivations and Emotions
NÖ CANARSLAN
Consumer Behavior 1, 26-54, 2020
2020
HAVAYOLU HİZMET KALİTESİNİN YOLCU MEMNUNİYETİ ÜZERİNE ETKİSİ
NUR Özer Canarslan, C Yılmaz Uz
JOURNAL OF TURKISH STUDIES 14 (4), 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20