Follow
Halit Karalar
Title
Cited by
Cited by
Year
Gender differences in middle school students’ attitudes and self-efficacy perceptions towards mBlock programming
MS Gunbatar, H Karalar
European Journal of Educational Research 7 (4), 925-933, 2018
682018
Bilgi teknolojileri eğitiminde bdö yazılımı kullanma ve uygulama sonuçlarına yönelik bir çalışma
H Karalar, Y Sarı
Akademik Bilişim 31, 1-9, 2007
582007
Predicting students at risk of academic failure using ensemble model during pandemic in a distance learning system
H Karalar, C Kapucu, H Gürüler
International Journal of Educational Technology in Higher Education 18 (1), 63, 2021
412021
Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgisi yeterliklerin ve öğretmen özyeterliklerinin incelenmesi
H Karalar, B Aslan Altan
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE 5 (USOS Özel Sayı), 15-30, 2016
352016
Sınıf eğitimi öğretim elemanlarının Web 2.0 araçlarına yönelik görüşleri
AT Korucu, H Karalar
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 456-474, 2017
322017
How do second grade students in primary schools use and perceive tablets?
H Karalar, S Sidekli
Universal Journal of Educational Research 5 (6), 965-971, 2017
232017
Sınıf öğretmeni ve sınıf öğretmeni adayları dijital öykü atölyesinde
G GÖÇEN KABARAN, H KARALAR, B ASLAN ALTAN, S ALTINTAŞ
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (1), 235-257, 2019
192019
Anlamsal web temelli öğretimde yönlendirmenin kazanıma ve kalıcılığa etkisi
H Karalar, S Özdemir
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 1 (1), 1-16, 2013
152013
K12 ve lisans öğrencilerinin Endüstri 4.0 kavramına ilişkin algıları
HH Özkoç, H Karalar
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (Özel Sayı), 243-258, 2019
142019
STEM in transition from primary school to middle school: primary school students' attitudes
H Karalar, S Sidekli, B Yıldırım
T&K Academic, 2021
102021
Examining primary school teachers’ attitudes towards distance education in the COVID-19 period
H Karalar
European Journal of Educational Sciences 8 (3), 1-12, 2021
82021
In-service and preservice classroom teachers in digital story workshop
G Gocen-Kabaran, H Karalar, B Aslan-Altan, S Altintas
Cumhuriyet International Journal of Education 8 (1), 235-257, 2019
82019
Microsoft Excel programında formül yazımı öğretiminin, bilgisayar destekli öğretim yöntemi ve geleneksel öğretim yönteminin kullanıldığı gruplardaki, öğrencilerin erişileri ve …
H Karalar
Basılmamış Yüksek Lisans Tezi, Muğla Üniversitesi, Muğla, 2006
72006
Assessment of eighth grade students' domain-general computational thinking skills
H Karalar, MM Alpaslan
International Journal of Computer Science Education in Schools 5 (1), 35-47, 2021
62021
How students digitally age: by gaining or losing?
BA Altan, H Karalar
Elementary Education Online 17 (2), 738-749, 2018
62018
Teacher perception on educational informatics network: A qualitative study of a Turkish anatolian high school
H Karalar, U Doğan
International Education Studies 10 (4), 101-112, 2017
62017
New technologies in microteachings: Is it possible for web 2.0 tools to affect prospective teachers' web pedagogical content knowledge and teacher self-efficacy?
H Karalar, BA Altan
International Online Journal of Education and Teaching/ISSN: 2148-225X 5 (3 …, 2018
52018
Ortaokul öğretmenlerinin fiziksel programlamaya yönelik algıları ve deneyimleri
H KARALAR
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (Özel Sayı), 140-156, 2019
42019
Examining pre-service primary education teachers’ TPACK competencies and teacher self-efficacies
H Karalar, BA Altan
Cumhuriyet International Journal of Education-CIJE 5 (5), 15-30, 2016
42016
Acil uzaktan öğretimde ölçme ve değerlendirme etkinlikleri: Öğretmen adaylarının sesi
B Aslan Altan, H Karalar
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 259-275, 2022
32022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20