Fransızca yabancı dil öğretiminde eylem-odaklı yaklaşıma dayalı bir uygulama örneği: nitel bir durum çalışması C Aydoğu, M Ercanlar, EB Aydınalp | 11 | 2017 |
DYNAMISER L'ORAL PAR LA PERSPECTIVE ACTIONNELLE: UN EXEMPLE D'EXPLOITATION EN CLASSE DE FLE. C AYDOĞU, M ERCANLAR Journal of International Social Research 10 (49), 2017 | 6 | 2017 |
Fransa ve Belçika’dan Gelen Türk Öğrencilerin Türkçe’ye İlişkin Görüşleri: Anadolu Üniversitesi Örneği C Aydoğu, B GÜNDOĞDU, M Ercanlar Journal of Language Education and Research 6 (1), 1-16, 2020 | 3 | 2020 |
Fransızca yabancı dil öğrencilerinin olumsuz değerlendirilme korkusu ve özyeterlilik inançları M ERCANLAR Anadolu University Journal of Education Faculty 3 (4), 239-252, 2019 | 2 | 2019 |
Une étude de cas qualitative sur l'utilisation des consignes scolaires dans une classe de FLE M Ercanlar PQDT-Global, 2016 | 2 | 2016 |
Küreselleşme Çağında Yabancı Dil Öğretimi: Dil Öğretiminde Kullanılan Mobil M Ercanlar TAM METİN BİLDİRİ KİTABI, 223, 2023 | 1 | 2023 |
Sözceleme kuramının Fransızca öğretmen adaylarının hizmet öncesi eğitimlerine dâhil edilmesi: bir eylem araştırması M Ercanlar, G Gülmez Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 466-491, 2022 | 1 | 2022 |
Preparing and Implementing Instruction Reading Activities in French Language Classes: An Action Research with Pre-Service French Teachers C AYDOĞU, M Ercanlar, S Cavkaytar Advances in Language and Literary Studies 13 (1), 56-69, 2022 | 1 | 2022 |
An application of the action-based approach in French language teaching: A qualitative case study E Aydogu, M Ercanlar, E Aydinalp HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2017 | 1 | 2017 |
Evaluation des Habiletés Phonétiques des Etudiants Turcophones en FLE M ERCANLAR Anadolu Journal of Educational Sciences International 14 (1), 345-364, 2024 | | 2024 |
L'integration de la Theorie de L'enonciation Dans la Formation Initiale des Enseignants de Fle: Une Recherche-action M Ercanlar PQDT-Global, 2022 | | 2022 |
L'integration de la theorie de l'enonciation dans la formation initiale des enseignants de fle: une recherche-action G Gülmez, C Aydoğu, M Ercanlar Anadolu Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022 | | 2022 |
LES MARQUES DE REPETION ET DE PROGRESSION DANS LES TEXTES DES ETUDIANTS DE FLE M ERCANLAR Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 29 (3), 226-238, 2020 | | 2020 |
The Views of Turkish Students Coming from France and Belgium towards Turkish Language: Anadolu University Sample Fransa ve Belçika’dan Gelen Türk Öğrencilerin Türkçeye İlişkin … C Aydoğu, B Gündoğdu, M Ercanlar Journal of Language Education and Research 6 (1), 1-16, 2020 | | 2020 |
Fransa ve Belçika’dan gelen Türk öğrencilerin Türkçeye ilişkin görüşleri: Anadolu Üniversitesi örneği C Aydoğu, B Gündoğdu, M Ercanlar | | 2020 |
Fransızca Yabancı Dil Öğretiminde Eylem-Odaklı Yaklaşıma Dayalı Bir Uygulama Örneği: Nitel Bir Durum Çalışması EB Aydınalp, M Ercanlar, C Aydoğu Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017 | | 2017 |
Fransızca Yabancı Dil Öğrencilerinin Olumsuz Değerlendirilme Korkusu ve Özyeterlilik İnançları The Fear of Negative Evaluation and Self-Efficacy Beliefs of French Foreign … M ERCANLAR | | |