Follow
Meltem Ercanlar
Title
Cited by
Cited by
Year
Fransızca yabancı dil öğretiminde eylem-odaklı yaklaşıma dayalı bir uygulama örneği: nitel bir durum çalışması
C Aydoğu, M Ercanlar, EB Aydınalp
112017
DYNAMISER L'ORAL PAR LA PERSPECTIVE ACTIONNELLE: UN EXEMPLE D'EXPLOITATION EN CLASSE DE FLE.
C AYDOĞU, M ERCANLAR
Journal of International Social Research 10 (49), 2017
62017
Fransa ve Belçika’dan Gelen Türk Öğrencilerin Türkçe’ye İlişkin Görüşleri: Anadolu Üniversitesi Örneği
C Aydoğu, B GÜNDOĞDU, M Ercanlar
Journal of Language Education and Research 6 (1), 1-16, 2020
32020
Fransızca yabancı dil öğrencilerinin olumsuz değerlendirilme korkusu ve özyeterlilik inançları
M ERCANLAR
Anadolu University Journal of Education Faculty 3 (4), 239-252, 2019
22019
Une étude de cas qualitative sur l'utilisation des consignes scolaires dans une classe de FLE
M Ercanlar
PQDT-Global, 2016
22016
Küreselleşme Çağında Yabancı Dil Öğretimi: Dil Öğretiminde Kullanılan Mobil
M Ercanlar
TAM METİN BİLDİRİ KİTABI, 223, 2023
12023
Sözceleme kuramının Fransızca öğretmen adaylarının hizmet öncesi eğitimlerine dâhil edilmesi: bir eylem araştırması
M Ercanlar, G Gülmez
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (2), 466-491, 2022
12022
Preparing and Implementing Instruction Reading Activities in French Language Classes: An Action Research with Pre-Service French Teachers
C AYDOĞU, M Ercanlar, S Cavkaytar
Advances in Language and Literary Studies 13 (1), 56-69, 2022
12022
An application of the action-based approach in French language teaching: A qualitative case study
E Aydogu, M Ercanlar, E Aydinalp
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2017
12017
Evaluation des Habiletés Phonétiques des Etudiants Turcophones en FLE
M ERCANLAR
Anadolu Journal of Educational Sciences International 14 (1), 345-364, 2024
2024
L'integration de la Theorie de L'enonciation Dans la Formation Initiale des Enseignants de Fle: Une Recherche-action
M Ercanlar
PQDT-Global, 2022
2022
L'integration de la theorie de l'enonciation dans la formation initiale des enseignants de fle: une recherche-action
G Gülmez, C Aydoğu, M Ercanlar
Anadolu Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022
2022
LES MARQUES DE REPETION ET DE PROGRESSION DANS LES TEXTES DES ETUDIANTS DE FLE
M ERCANLAR
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 29 (3), 226-238, 2020
2020
The Views of Turkish Students Coming from France and Belgium towards Turkish Language: Anadolu University Sample Fransa ve Belçika’dan Gelen Türk Öğrencilerin Türkçeye İlişkin …
C Aydoğu, B Gündoğdu, M Ercanlar
Journal of Language Education and Research 6 (1), 1-16, 2020
2020
Fransa ve Belçika’dan gelen Türk öğrencilerin Türkçeye ilişkin görüşleri: Anadolu Üniversitesi örneği
C Aydoğu, B Gündoğdu, M Ercanlar
2020
Fransızca Yabancı Dil Öğretiminde Eylem-Odaklı Yaklaşıma Dayalı Bir Uygulama Örneği: Nitel Bir Durum Çalışması
EB Aydınalp, M Ercanlar, C Aydoğu
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
2017
Fransızca Yabancı Dil Öğrencilerinin Olumsuz Değerlendirilme Korkusu ve Özyeterlilik İnançları The Fear of Negative Evaluation and Self-Efficacy Beliefs of French Foreign …
M ERCANLAR
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17